LOADING

Type to search

ביקורת לסרט קוד 8 – Code 8 בנטפליקס

אקסמן + מחוז 9  = קוד 8

נטפליקס שיחררה לאחרונה סרט מדע בדיוני חדש, הבעיה עם סרטי המדע הבדיוני של נטפליקס שזה רולטה לפעמים אתה מקבל סרטים טובים כמו I am mother או bird box או שיש לך סרטים כמו HOW IT ENDS..

יש דבר כזה יותר מדי הקדמה לסרט ?

הסרט החדש Code 8 מספר על עולם שבו יש אנשים שנולדים עם כוחות מיוחדים  (מי אמר מוטציות) האנשים הללו עם הזמן הפכו להיות אזרחים סוג ב' כאשר הממשלה רודפת אחרים ע"י רובוטים  (מי אמר אקסמן העתיד שהיה). בנוסף לכך קיים ארגון מחתרת אשר מייצר סם מיוחד, הסם עצמו מופק מאנשים בעלי יכולות והוא אחד מהבעיות הגדולות ביותר בעיר העתידנית החדשה לינקולן.
לקחתם נשימה עמוקה? זה רק השתי דקות הראשונות של הסרט שמכינות אותנו לסיפור עצמו, העלילה מתמקדת ע"י אדם בעל כוח חשמלי בשם קונר ריד, קונר רק רוצה לעזור לאמא שלו החולה אך מוצא את עצמו מסתבך פושע השחקן סטפן אמיל (החץ). השניים רוצים לבצע שוד גדול כל אחד מהם עם המנעים משלו.

זה נראה כמו קטע מ"החץ" אבל זה בעצם "קוד 8"

זה נראה כמו קטע מ"החץ" אבל זה בעצם "קוד 8"

סרט לאחר הצהריים שאתה בבידוד

הסרט Code 8 הוא לא סרט רע וגם לא סרט טוב, הוא מבדר מספיק כדי להחזיק אותך מול המסך עד לסופו של הסרט שהוא טיפה יותר מדי ארוך ממה שהיה צריך להיות. המשחק הוא סביר והדמויות לא רק נעות מנקודה א לנקודה ב כדי להניע את העלילה באמת יש לכל דמות מניעה משלה והם מנסים להשיג את אותה מטרה.
מה שלא עובד בסרט הוא העובדה שהוא יותר מדי עמוס, כאילו הסרט אומר אני "אקס-מן" ו"אזור 9" ו"נקודת פריצה". די תעצרו התעייפנו.
מה גם שהסרט לא באמת ממציא מחדש את או מחדש את הזאנרים שהוא גם ככה גונב מהם את הרעיונות הוא פשוט מנסה להרכיב משהו חדש מחומרים קיימים ואז אנחנו מקבלים את המפלצת של פרנקשטיין סוג של עיבוד כלאים של הרבה סרטים שראינו אבל לא סרט אחד טוב מהם.

קוס פליי של השנה בסרט מדע בדיוני

קוס פליי של השנה בסרט מדע בדיוני

המשחק עצמו סביר וכמה שאתם מחכים הסרט סטפן אמיל לא שובר את הדמות ואומר "זה העיר שלי" בקול של הדמות של "החץ" , בסוף היום הוא עדיין לא הצליח להתנתק סופית מהדמות עצמה אך יש לא מספר ניסיונות לעשות את זה.
השחקנים המשנים עושים את העבודה אבל שום דבר מיוחד, גם השחקן הראשי רובי אמל לא עושה משהו מיוחד אך רוב הזמן עושה עבודה סבירה בתפקיד של קונר ריד.

הפקה לא מיוחדת לסרט לא מיוחד

אין בסרט הרבה קטעי אקשן מיוחדים והרובוטים נראים כמו אנשים בחליפות והם אפילו לא מנסים להסוות את זה, אי אפשר להתלונן הרבה מכוון שגם הסרט לא דורש יותר מדי ברמה של אפקטים או פעלולים ולרוב מסתפק בקטעי אקשן לא מיוחדים יותר מדי אך כאלה שעושים את העבודה כדי לקדם את העלילה.
מי שעומד מאחורי הסרט הוא השחקן הראשי רובי אמל, אחיו סטפן אמל וג'ף צאן הבמאי והתסריטאי של הסרט, השלושה גם עומדי מאחורי סרט קצר באותו שם CODE 8 אשר היה סוג של הכנה לסרט שאנחנו רואים כרגע בנטפליקס.
מצורף הסרט הקצר מיוטיוב.

לסיכום

Code 8  או בעברית קוד 8 הוא סרט מדע בדיוני מבדר מספיק כדי להחזיק את זמן הריצה שלו אך לא מספיק מחדש כדי להשאיר איזשהו טעם של עוד, הסרט עצמו עשוי בצורה טובה אך סובל בעיקר מחומרים מעובדים וטחונים ולכן מפספס הרבה ממה שהוא יכל להיות. השחקנים עושים עבודה סבירה וגם ההפקה עצמה עושה כל מה שהיא יכולה עם החומר עצמו אך "קוד 8" הוא סרט שתשכחו אחרי שתראו אותו.

Tags:

Next Up

תפריט נגישות