LOADING

Type to search

הסרטים הטובים ביותר של השנה האחרונה

הסרטים של 5778

השנה החדשה מספר 5778 מגיעה אלינו ואנחנו מצפים להרבה דברים טובים בשנה החדשה.
החלטנו לעבור על הסרטים שראינו השנה ולתת לדרג את הסרטים הטובים ביותר שראינו השנה.
 

המקום החמישי

במקום הרביע אפשר בהחלט לומר שהסרט ההמשך של "שומרי הגלקסיה" הוא אחד מהסרטים שהיו מהדברים הטובים השנה.
הקטע שבו קורט ראסל מתעופף על חללית לבנה ומחסל צי של חייזרים הוא אחד הרגעים הטובים ביותר בסרט ובהחלט גם הנקודה שבה גרוט מביא אצבע כרותה.
שומרי הגלקסיה 2 מצליח לשמור על רף הגבוהה הזה ולתת חוויה מבדרת, מצחיקה, מלאת אקשן ומרגשת לעיתים. הסרט סובל מנקודות הצגת עלילה מתישות וממה שכמעט כל סרט אחר של מארוול סובל מנבל נשכח עם תוכניות יותר נשכחת.
 

ביקורת לסרט שומרי הגלקסיה 2


 

במקום הרביעי

גל גדות הצליחה לעשות מה שהיה צריך לעשות ממזמן להביא את הסופר גיבורה הראשונה למסך הגדול, נכון שהסרט הוא לא משולם כמו שהיינו רוצים אך בהחלט מעביר את הרוח של הדמות ובעיקר גל גדות.
גל גדות היא מדהימה בתפקיד שלה והכימיה שלה עם כריס פיין היא האלמנט הטוב ביותר בסרט, ג’נקינס הצליחה לשבור את הקללה של היקום הקולנועי של די.סי אבל הסרט הזה יכל להיות הרבה יותר טוב ממה שהוא.
 

וונדר וומן ביקורת סרט


 
 

במקום השלישי

קיאנו ריבס שלא מזדקן אי פעם חוזר לתפקיד של ג'ון וויק ומראה לנו שגם בגיל חמישים הוא יכול לחסל צבא של פושעים בלי ללמוד קונג פו מהמטריקס.
ג’ון וויק הוא 2 הוא סרט האקשן הטוב ביותר שיצא השנה והוא לא מתבייש בצילום סצנות ארוכות, משיכת מצלמה ולא קוטע כל רגע את המומנטם על מנת לתת לשחקן זמן לנשום או לזייף את הפעילות הגופנית אלא נותן לנו במקום קטעי אקשן מצולמים בזוית רחבה המאפשרים הנאה גדולה. ג’ון וויק 2 הוא סרט קונג פו כאשר במקום אגרופים לגיבור שלנו יש שלל של אקדחים.

ג'ון וויק 2 ביקורת לסרט


 

במקום השני

"ספיידרמן השיבה הבייתה" מוכיח שספיידרמן בגיל ההתבגרות הוא בהחלט הספיידרמן הכי טוב שיש.
טום הולנד הוא הספיידרמן שהגיע לנו אחרי שני גרסאות אחרות של הספיידרמן. האם זה סרט הספיידרמן הטוב ביותר? אני עדיין נותן את הכרטיס המנצח ל”ספיידרמן 2″ של סאם ריימי.

ספיידרמן השיבה הבייתה


 

במקום הראשון

כוכב הקופים האחרון הוא הסרט הכי טוב של הקיץ וגם הסרט שהכי פחות קיבל את הבמה שמגיע לו, סרט שמצליח לשמור על רוח הרפתקה של הקיץ ובאותה מידה להעביר מסרים ומטאפרות על שמאל וימין.
צילום איכותי, משחק מדהים ובעיקר עלילה מדהימה יוצרת את אחד הסרטים הטובים ביותר שנעשו אי פעם.
מלחמת הקופים מלחמה” הוא קרוב להיות סרט מושלם! כן זו הצהרה ממש גדולה אך זו האמת, מהרגע שהסרט מתחיל להתגלגל עד לרגעי הסוף שלו הוא מציג איכות קולנועית שנדירה  לראות, אם זה בצילום, הסרט מציג צילום מרהיב, משחק מעולה, תסריט שכתוב בצורה כל כך טובה שפשוט הוא מהפנט אותך ובמאי על.
אפשר לומר “שמלחמת הקופים מלחמה” הוא לא סרט קיץ הוא סרט שצריך להיות מעומד לאוסקר, הוא בהחלט חווית הקולנוע שמגיע לנו.

כוכב הקופים מלחמה הוא כמעט סרט מושלם – ביקורת לסרט

תפריט נגישות