Uncategorized סדרות קומיקס

מי היא ג'סיקה ג'ונס ?

התכשיט של מארוול

גיסיקה ג'ונס חזרה בעונה שניה בנטפליקס ואנחנו ברגעים הללו עובדים כבר על הביקורת המלאה לכל העונה, בנתיים חשבנו לחזור למקורות של הדמות ולהתרענן על מי היא הדמות וכמה היא דומה לדמות שלה במסך הקטן (תלוי באיזה מכשיר אתם צופים בה).
אנחנו החלטנו לתת לכם את הגרסה של הקומיקס שיש בה קווים דומים לעלילה של הסדרה, פחות או יותר.

ג'ונס בעטיפות היפיפיות של הצייר דיוד מאק

ג'ונס בעטיפות היפיפיות של הצייר דיוד מאק

בקומיקס

ג'ונס היא פרי דמיונו של הכותב מייקל בריאן בנדיס, בנדיס חיפש דמות נשית שמתאימה לרעיון שהיה לו, הרעיון הוא ספור גיבורה לשעבר שכרגע עובדת כחוקרת פרטית. למהירי המחשבה יזהו שבנדיס כבר יצא עם סיפור דומה בסדרה שלו Powers שמספרת על בלש שהוא בעצם סופר גיבור לשעבר (הקומיקס הפך להיות סדרה שרצה לשני עונות).
בנדיס בהתחלה חשב ללכת על ג'סיקה דרו ספיידרמן אבל לבסוף הלך על דמות חדשה והוא הכניס אותה לתוך היסטוריה של מארוול.
 
ג'סיקה קמבל הייתה מאוהבת בפיטר פארקר אבל לבסוף לא דיברה איתו בגלל שהוא ננשך ע"י העכביש, בדרך חזרה הביתה היא והורים שלה נפגעים בתאונת דרכים עם משאית צבאית המכילה חומר רדיו אקטיבי (הייתם חושבים שבנקודה הזו יאסרו כבר לחומר רדיו אקטיבי לנוע דרך משאיות ברחבי העולם של מארוול). ההורים של ג'סיקה מתים והיא נכנסת לקומה ומאומצת ע"י משפחת ג'ונס משם השם שלה החדש ג'סיקה ג'ונס.
אחרי התאונה ג'סקיה ג'ונס מגלה את הכוחות שלה ובוחרת לצאת לעולם בשם "ג'ולס" (תכשיט), הקרירה שלה כסופר גיבורה לא ממשיכה זמן רב והיא מחליטה לפרוש אחרי שהיא נתקלת באויב בשם "האיש הסגול" (עונה הראשונה של ג'סיקה ג'ונס). האיש הסגול בעל היכולת להשתלט על אנשים רק בעזרת הקול שלו גורם מתעלל בג'סיקה וגורם לה לבצע פשעים ואפילו לנסות לרצוח את דרדוויל.

האיש הסגול הוא באמת סגול בקומיקס

האיש הסגול הוא באמת סגול בקומיקס


התוכנית של האיש הסגול נעצרת בעזרת הנוקמים וג'סיקה ג'ונס משתחררת מהאחיזה של הנבל הנורא ואפילו מוצע לה מקום בנוקמים, ג'סיקה מוותרת על התפקיד בעקבות התעללות של האיש הסגול ומחליטה לפרוש מחייה כגיבורה ולפתוח משרד חקירות בשם Alias "זהות בדויה".

העונה הראשונה של נטפליקס

מי שעדיין לא רואה את העונה הראשונה של "זהות בדויה" יגלה שזו נקודה טובה להיכנס אליה הם הבנה שג'סיקה ג'ונס היא חלק מהעולם הקולנועי של מארוול, הסדרה מתחילה בערך בנקודה אחרי שהיא משתחררת מהכוח של האיש הסגול ומנסה לשתות לשכורה את הזכרונות שלה, פחות או יותר העלילה של הנוקמים והרצון להרוג את דרוודוייל.

בקומיקס

מי שעדיין לא ראה את העונה הראשונה אז אנחנו מזהירים ספויילרים מכאן, בקומיקס ג'סיקה ג'ונס עוזבת לתקופה את הסוכנת שלה ובוחרת לעבוד בעבור הדיילי ביוגל (העיתון שבו גם עובד פיטר פארק כצלם), יוצאת עם לוק קייג והם מבאים ילדה לעולם ואפילו מתחתנים.
רוצים לדעת מה חשבנו על הסדרות האחרות ?
ביקרות שלנו לאיירון פייסט
ביקורת למגנים
ביקורת למעניש 

תפריט נגישות