LOADING

Type to search

שנת 2017 תיזכר כאחת השנים היותר טובות שעברו עלינו הגיימרים,קיבלנו חידושים למשחקים אהובים,קיבלנו קונסולה חדשה ומדהימה בצורת ה-NINTENDO SWITCH והכי חשוב קיבלנו מספר משחקים שבאמת חידשו לנו ולא מיחזרו נוסחות ישנות.

משחק השנה בקונסולת ה – PS4

הקונסולה המובילה והחזקה בשטח סיפקה לנו השנה מבחר עצום של להיטים בין אם הם בלעדיים ובין אם הם לא אבל גולת הכותרת היא כמובן המשחק HORIZON ZERO DAWN.
למי שלא נמצא על הפלנטה שלנו ולא נתקל בשם הזה פשוט עצרו הכל ותגשו לחנות המשחקים הסמוכה ורכשו את המשחק המדהים הזה. HORIZON סיפק לנו עולם חדש ומעניין בו הגיבורה שלנו
צריכה לגלות דברים על עברה ועל איך באמת הגענו למצב שמי ששולטים בעולם הם דינוזאורים רובוטים וכלי הנשק שלנו חזרו להיות חץ וקשת,

לא אהרוס לכם שוב את העלילה אבל אחד הדגשים הכי חשובים במשחק הזה הוא החדשנות שהוא הביא לנו בין אם זה היה במנוע הגרפי המדהים (שיעשה בו שימוש באחד המשחקים היותר מצופים בשנת 2018 הרי הוא DEATH STRANDING) שפותח על גרסת הפרו של הסוני ושילוב העלילה המדהימה למשחקיות חלקה נטולת באגים בעולם מצוייר ומונפש בצורה מדהימה.
 

ביקורת HORIZON ZERO DAWN


 
 

משחק השנה בקונסולת ה – XBOX ONE

מיקרוסופט אמנם לא מצליחה לייצר את אותם כמויות של משחקים בלעדיים לקונסולה שלה אבל יש להם יהלום אחד אותו הם ממשיכים ללטש כל שנה והרי הוא משחק מרוץ המכוניות שלה בסדרת FORZA.
FORZA 7 לדעת רבים הוא משחק המכוניות הכי טוב שקיים בשוק הן מבחינת גרפיקה והן מבחינת משחקיות, מנוע המשחק הריאלסטי נותן לשחקן את ההרגשה שהוא אכן יושב בכסא הנהג ונוהג באחת מתוך מבחר העצום של מכוניות היוקרה או מכוניות הספורט במשחק.
הגרפיקה היא פשוט מעולם אחר בייחוד אם מריצים את המשחק ב – XBOX ONE X ומקבלים את הנוף המדהים ברזולציית 4K מטורפת וכמובן איך אפשר בלי משהו שנוגע אלינו השחקנים הישראליים, FORZA 7 הוא המשחק הראשון שיצא עם תמיכה מלאה בעברית וזה גם הישג לא מבוטל לזכותו.

 

משחק השנה בקונסולת ה – NINTENDO SWITCH

בתור גיימר ותיק צריך משהו מיוחד בשביל להרשים אותי,את רוב החידושים כבר ראינו בצורה כזו או אחרת,גרפיקה זה תמיד נחמד שהיא משתפרת אבל בשלב מסויים מחפשים את הנוסחה החדשה שתדביק אותנו למסך הטלוויזיה או במקרה שלנו למסך הקונסולה.
בפעם הראשונה ששיחקתי ב – ZELDA על קונסולת ה – SWITCH פשוט נדהמתי מכמה חכם יכול להיות משחק ולהמשיך להפתיע אותי ולחדש לי כל פעם שאני משחק בו. מעטים המשחקים כיום שבפשטות שלהם הם פשוט יכולים להעיף אותנו לעולמות אחרים ולמשוך אותנו להמשיך לשחק בהם ו – ZELDA הוא כזה.
אם אין לכם את הקונסולה שלNINTENDO ושקלתם האם לרכוש אחת אז ZELDA הוא מה שמכריע זו סיבה מוצדקת לקנות את הקונסולה המדהימה הזו אפילו אם רק תשחקו במשחק המושלם הזה…כן קראתם נכון משחק מושלם!!!
 
 

ביקורת NINTENDO SWITCH


 

משחק השנה במחשבי ה – PC

למרות העלייה המטאורית של קונסולות המשחק עדיין נותרו בינינו גיימרים רציניים מאוד שלא מוכנים לעזוב את המחשב האישי שלהם אותו הם משדרגים מעת לעת בשביל לקבל את האיכויות הגבוהות ביותר שניתן והשנה הם קיבלו בונוס מיוחד בצורת משחק שהיה עד לשבועות האחרונים בלעדי למחשב הרי הוא PUBG.
למי שלא מכיר PLAYER UNKNOWN BATTLE GROUNDS או בשמו הידוע יותר PUBG הוא משחק מאוד פשוט ברעיון שלו.
אתם משחקים דמות שנזרקת ממטוס אל תוך אי,לאחר הנחיתה אתם מקבלים ארגז ובו ציוד לחימה והישרדות שאיתו ועם ציוד שתשיגו בהמשך עליכם להילחם בשחקנים אחרים בעולם ומי שנשאר אחרון מוכרז כמנצח. הנוסחה הזו של בטאל רויאל שומשה בעבר בין אם זה בסדרת הספרים/סרטים של משחקי הרעב או פשוט באירוע ההאבקות הגדול בעולם ה- ROYAL RUMBLE אבל כאשר אנחנו משחקים את אחת הדמויות זה פשוט מושלם ולכן המשחק הינו כזה ממכר ומוצלח.

אז הייתה לנו שנת 2017 פשוט מצויינת לשחקנים, מה מצפה לנו בשנת 2018 ? אני מוכן לקבל את אותה הרמה גם שנה הבאה ואני אהיה יותר ממרוצה.

Tags:

You Might also Like

תפריט נגישות