LOADING

Type to search

יום אהבה הוא כמעט כל יום בעולם הקומיקס

בקומיקס יש אינספור סיפורי אהבה. חלקם מסתיימים בטרגדיה (ציקלופ וג'ין גריי) וחלקם באושר ועושר (מר פנטסטיק והאישה הבלתי ניראת). אך מה שבטוח הוא שהסיפורים מספקים הרבה דוגמאות לאהבה שמנצחת אפילו את המוות (שוב במקרה של ג'ין גריי וסקוט סאמרס (ציקלופ)), ואפילו מספר פעמים.

מספר תשע הוקמן והוקגירל.

מה יותר מדהים מאהבה של זוג שמתפרסת על עשרות שנים, בעצם, מאות שנים ואפילו אלפים? תנסו גם עשרות סיפורים שונים, לא משנה אם הם היו אלים מצרים, חייזרים מכוכב אחר בשם תאנאגר, בסוף היום זוג היונים (ראיתם מה עשינו כאן?) הוקמן והוקגירל איכשהו תמיד מצאו ביחד אחד את השני ואהבה כזו בהחלט לא רואים בכל יום.

הוקמן והוקגירל

הוקמן והוקגירל

מספר שמונה – הולקינג וויקין

האחד הוא משנה צורה שבוחר להיראות כמו הענק הירוק, השני הוא קוסם המחכה את אל הרעם ת'ור. כאשר מארוול השיקו את הסדרה Young Avengers\הנוקמים הצעירים הם הציגו גרסאות שונות ודמות לנוקמים שאנחנו מכירים .
הולקינג וויקין הם זוג חד מיני שלא לקח להם זמן לצאת מהארון, למרות החשדות של חובבי הקומיקס, והם הוכיחו את אהבה שלהם אחד לשני, ביום שבו וויקין כמעט מצא את עצמו במקום רע מאד ההולקינג הוא זה שם להוציא אותו ולהוכיח שאהבה כובשת הכל.

הולקינג וויקין

הולקינג וויקין

מספר שבע – בלאק בולט ומדוזה.

הזוג המלכותי של גזע הבלתי אנושיים אמנם מקבל סוף סוף את הפריצה שלו במסך הגדול, אך אין מה לדבר על שני האוהבים הללו. בלאק בולט המלך לא מדבר בכלל או אפילו לא מוציא צליל, ומצד שני מדוזה צריכה ברוב הזמן לתרגם את הרצונות של המלך לעם שלהם.
יכול להיות שמה שעובד להם כזוג זו העובדה שמדוזה היא היחידה שמצליחה להבין אותו ואולי זה העובדה שהוא פשוט לא מדבר בכלל.
אם אתם רוצים לדעת עוד על הקרנה של האיימקס של הזוג לחצו כאן .

בלאק בולט ומדוזה

בלאק בולט ומדוזה

מספר שש – לוק קייג' וג'סיקה ג'ונס

הזוג אומנם היה ביחד לרגע בסדרה של נטפליקס אך לוק קייג' וג'סיקה ג'ונס הם אייטם בקומיקס כבר מספר שנים והם אפילו קשרו את הקשר ביחד ויש להם ילדה. אולי מה שכל כך נפלא בזוגיות שלהם שחלק נרחב ממנה לא עוסק בשדים, מפלצות או כל דבר אחר שקשור לרוב לסיפור קומיקס, הסיפור אהבה של ג'סיקה ג'ונס ולוק קייג' הוא פשוט ובגלל זה הוא גם עובד כל כך טוב. בינתיים נצטרך להמתין עד שהסיפור יגיע למסך הגדול.

 לוק קייג וג'סיקה ג'ונס

לוק קייג' וג'סיקה ג'ונס

מספר חמש – ציקלופ וג'ין גריי.

אם יש זוג שהוא כל כך טרגי זה ציקלופ וג'ין גריי. ציקלופ וג'ין גריי הם זוג מהימים הראשונים של הקומיקס ולמרות הרצון האדיר שלהם להיות ביחד הם נרדפו ע"י מר סיניסטר, אפוקליפסה ואפילו כוח הפיניקס שהשתלט על ג'ין גריי ומנע מהזוג להיות ביחד, שלא לדבר על מספר הפעמים שהיא מתה בידיים שלו.

 ציקלופ וג'ין גריי.

ציקלופ וג'ין גריי.


לבסוף ג'ין גריי תמיד תישאר האהבה היחידה של ציקלופ ,למרות כל בנות הזוג שלו (שיכפול של ג'ין גריי ואמה פרוסט הן רק חלק מהרשימה). הזוג הצליח להתחתן לנסות לגדל את הילד של ציקלופ שנשלח לעתיד וחוזר להיות קייבל שאותו נראה בסרט הבא של דדפול (לקריאה נוספת לחצו כאן), לזוג יש ילדה משותפת שמחזיקה בכוח הפיניקס והרבה הרבה היסטוריה.

במילים האחרונות של ג'ין גריי " Live Scott the only thing I ever did was die on you".

במילים האחרונות של ג'ין גריי " Live Scott the only thing i ever did was die on you".

במילים האחרונות של ג'ין גריי " Live Scott the only thing i ever did was die on you".

מספר ארבע – מר פנטסטיק והאישה האישה הבלתי נראית

המשפחה המלכותית של מארוול הם גם אחד הזוגות הכי (כמעט) יציבים בעולם הקומיקס, ריד ריצ'רדס וסוזן סטורם היו צריכים להתמודד עם דוקטור דום, איש החפרפרת ובסוף נאמור נסיך הים המאוהב בסוזן ורודף אחריה.
הזוג החליפו טבעות והביאו שני ילדים לעולם אחד מהם נחשב להיות אחת המוטציות החזקות ביותר ביקום של מארוול.
יכול להיות היא העובדה שרוב הזמן ריד ריצ'רדס נמצא סגור במעבדה שלו עוזרת לכך שהם נמצאים ביחד כל כך הרבה זמן.
לעוד דברים על השפחה של מארוול לחצו כאן.

מר פנטסטיק והאישה האישה הבלתי נראית

מר פנטסטיק והאישה האישה הבלתי נראית

מספר שלוש – באטמן וקאטוומן

האביר האפל שחיי לבד ולא רוצה אף אחד לידו הצליח לקחת תחת חיקו ארבע מתלמדים שונים שלקחו את התפקיד של רובין, באטגירל ועוד כל מיני מספר עוזרים אחרים, אנחנו מספרים לכם את זה בגלל שברוס ויין אמנם מנסה להציג שהוא קשוח ולא נותן לאף אחד להיכנס מתחת לשריון שלו לבסוף הוא גם נפל כמו כל בני האדם כמונו.
באטמן וקאטוומן הם הכי קרוב לסיפור אהבה הכי נצחי שקיים בחוברת של באטמן, אומנם עברו לו בנות זוג אחרות אך העטלף מצא את עצמו שוב ושוב בטפרים של אשת החתול ואפילו זכינו לראות אותם פורשים לחיים משתופים בסיום הטרילוגיה של כריסטופר נולן.

באטמן וקאטוומן

באטמן וקאטוומן

מספר שתיים – ספיידרמן ומרי ג'יין.

פיטר פרקר הוא לא חנון כמו שהוא נראה, בסוף היום הוא הצליח להשיג את גוון סטייסי ועוד מספר רב של נשים נחשקות בעולם של מארוול, (בגרסה של העולם האולטימיט של הקומיקס הוא יצא עם שאדוקאט מהאקס-מן).
אך אהבה הגדולה ביותר של קורה החוטים היא בהחלט מרי ג'יין הג'ינג'ית. כל מה שמרי ג'יין צריכה לעשות זה רק לקרוא לו Tiger כדי שהוא יתמוסס לרצונה. הזוג עבר ירידות ועליות והם אפילו התחתנו ואז הסכימו לבטל את הנישואים שלהם עם העסקה עם השטן (אנחנו לא ממציאים את הדברים הללו) אך בהחלט אפשר לומר שמרי ג'יין היא חלק מספיידרמן כמו החליפה שלו וחוש העכביש שלו (רגע איפה זה היה בסרט האחרון?) את הביקורת שלנו על הסרט אתם יכולים לקרוא כאן.

ספיידרמן מרי ג'יין

ספיידרמן מרי ג'יין

מספר אחד סופרמן ולויס ליין.

אין הרבה הפתעות כאן: הזוג המלכותי של עולם הקומיקס מאוהב אחד בשני כבר משנות השלושים והארבעים. לויס ליין היא אומנם רק בת אדם אך היא הוכיחה לחייזר מכוכב קרייפטון שהיא הייתה ותהיה האתגר הקשה ביותר שלו. הזוג תחתנו לבסוף בשנות ה90 כמעט חמישים שנה אחרי שהם הכירו (כן הם זקנים). הם הספיקו לככב בסדרת טלוויזיה על השם של הזוגיות שלהם ובסוף היום לא יכול להיות סופרמן בלי לויס ליין.
אם אתם רוצים קצת לקרוא יותר על קריפטונייט לחצו כאן

סופרמן ולויס ליין

סופרמן ולויס ליין


 

Tags:

תפריט נגישות