LOADING

Type to search

רובטים ענקים רצחניים השתלטו על העולם ויש לכם רק חץ וקשת להתמודד מולם.

Horizon Zero Dawn הוא המשחק החדש של חברת Guerrilla, החברה לא הוציאה משחק אשר שייך לה ישירות מאז 2004 אותה חברה שהביא לנו את Killzone המעולה. HZD בעבודה מאז שנת 2011 ויש סיבה לכך לפי הטריילרים, התמונות והביקורות של המשחק הראשונות, כל העדויות מביאות  לכך שהם עבדו  הרבה על המשחק ויש סיבה טובה.

רובטים נמצאים בכל פינה של העולם האדיר של HZD

רובטים נמצאים בכל פינה בהעולם האדיר של HZD


אז באו נעבור על הנקודות החשובות במשחק

  • עולם פתוח – יש!
  • משחק תפקידים עם עץ התפתחות לדמות – יש!
  • עולם פוסט אפוקליפטי – יש!
  • רובטים רצחנים – יש!

יש לHZD הרבה יותר מלהציע מרובטים רצחנים ומה שמניע את המשחק הוא העלילה שלו שאי אפשר לספר כמה היא אדירה. המשחק מספר על עולם פוסט אפוקליפטי שבו בני האדם גרים בשבטים בודדים ומנסים לשרוד. לכל שבט יש את התכונות שלו והם לוקחים חלק חשוב ביכולת שלכם להכי את העולם הגדול. העולם הישן שאנחנו הכרנו נעלם ונקבר ע"י האדמה ובני האדם הם כבר לא הטורף הגדול והחזק ביותר, הטורף הגדול ביותר בעולם החדש הם גזע של רובטים רצחנים הבאים בגדלים וצורות שונות.  סוד חבוי מביא את הדמות שלנו אלוי (Aloy) לצאת מהכפר שלה לעולם הגדול ולחפש תשובות, הדבר קשה מאד לאלוי מכוון שרוח חייה היא חייה כמתבודדת בתוך השבט שלה מגוננת מהסכנות של העולם החדש, אלוי חמושה רק בחץ וקשת ויוצאת לגלות את הרוחות של העולם הישן, לנסות לשרוד מול הסכנות הרבות הנמצאות בעולם הפתוח.

אלוי היא מתבודדת אשר מוצאת את עצמה יוצאת לגלות את הסוד של העולם החדש

אלוי היא מתבודדת אשר מוצאת את עצמה יוצאת לגלות את הסוד של העולם החדש

"זה אתם, רובטים ענקיים רצחניים וקשת, מי עומד לשרוד?"

המשחק HZD הוא משחק תפקידים המתבסס על עולם פתוח, המערכת הפיתוח של הדמות שלכם מבוססת על מבנה עץ החלטות, כל החלטה שתבצעו בעץ תשפיע על היכולת של הדמות (דומה למשחקים כמו דיאבלו), המשחק מבטיח כיותר מארבעים שעות של קמפיין אך משימות הצד, הגרפיקה, משחקיות מהנה והיסטוריה האדירה של המשחק מבטיחה עוד עשרות שעות של הנאה בשוטטות בעולם.
יכולת לאתר הרפתקאות והתמודדת עם הסכנות של העולם החדש. העלילה מלאה בהפתעות והיסטוריה מרובה בסיפורים אשר יתנו לכם מקום לדמיין, לחפש וללמוד להכיר את העולם הענקי שחברת Guerrilla. השאלה הגדולה ביותר שתשאלו כל המשחק הוא מה עומד מה מאחורי העולם החדש הזה?
מה הסיכוי שלכם לשרוד מול רובטים ענקיים רק עם חץ וקשת ?
המשחק יוצא לPS4 בבלעדיות.
לכל מה שקשור לHZD תמשיכו לעקוב אחרינו בפייסבוק או באתר, הביקורת למשחק מגיעה בקרוב.

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

תפריט נגישות