LOADING

Type to search

מה קורה שהיוצר של מועדון קרב ודדפול נפגשים להביא לעולם סדרת אנימציה חדשה?

לתת לדמיון להתפרע

דייוויד פינצ'ר הוא במאי מוכשר מאד, פינצ'ר עומד מאחורי סרטים כמו "מועדון קרב", "שבעה חטאים" וסרט זוכה האוסקר "הרשת החברתית". הבמאי ידוע באהבה שלו לסיפורים אפלים "נערה עם קעקוע דרקון" אומנם לא הוליד סרטי המשך ישירים אך נחשב כפירוש מוצלח לספר הראשון.
לאחרונה נודע שפינצ'ר לא יביים את סרט ההמשך ל"מלחמת העולמות Z" אך אהבה של הבמאי למוות, זומבים ורובוטים מקבלים ביטוי ביצירה חדשה עם שיתוף של נטפליקס.
הטרייל של  "אהבה, מוות ורובוטים" היא הבטחה של נטפליקס והבמאי להביא לעולם סדרת אנימציה ואנחנו כעת יודעים איך היא תיראה, נטפליקס חשפו את הטריילר הראשון עבור סדרת האנתולוגיה הקרובה שהוצגו על ידי דוד פינצ'ר ויוצר "דדפול" טים מילר. שיתוף הפעולה של שני היוצרים המיוחדים הללו  הביאה לסדרה שנראית מטורפת כמו הדמיון הפרוע שלהם.
 

הסדרה תביא לחיים מספר סגנונות שונים של אנימציה

הסדרה תביא לחיים מספר סגנונות שונים של אנימציה


מילר מתאר את הסדרה כך

"אהבה מוות ורובוטים הוא פרויקט החלום שלי, זה משלב את האהבה שלי אנימציה וסיפורים מדהימים, סרטי חצות, קומיקס, ספרים ומגזינים של סיפורת פנטסטית עוררו בי השראה במשך עשרות שנים, אבל הם נדחקו לקצה של התרבות ונקשרים יותר עם חנונים, חנונים שאני חלק מהם. אני כל כך מתרגש שהנוף היצירתי השתנה סוף סוף מספיק בשביל אנימציה של מבוגרים, כדי להיות חלק משיחה תרבותית גדולה יותר ".

הסדרה נודעת בשם "אהבה מוות ורובוטים" תהיה בעלת  -18 הפרקים "קצרים, מתוקים וקטלניים", המכסים את נושא הנושאים אהבה, מוות ורובוטים.
על מנת להביא את הסדרה לחיים פינצ'ר ומילר גייסו יוצרים מרחבי העולם כדי ליצור  סיפורים קצרים , כל יוצר קיבל יד חופשית לבחור את הצורה שבה הוא רוצה להציג את קטע האנימציה שלו ובסדרה יהיו סגננות חל מה- CGI  לאנימציה מסורתית.
 

Tags:

You Might also Like

תפריט נגישות