LOADING

Type to search

אנחנו מתקרבים לתקופת האוסקרים והגיע הזמן לתת אוסקרים משלנו, החלטנו כאן באתר לדרג את סרטי הפנטזיה הטובים ביותר לפי דעתנו, השנה אומנם הייתה פחות מוצלחת בכמות סרטי הפנטזיה שהיינו רוצים לראות על המסך אך עדיין היו מספר סרטים מספיק טובים (לפעמים סבירים) על מנת להיכנס לרשימה שלנו.
אנחנו בחרנו חמישה סרטים שלדעתנו היו הטובים ביותר השנה, בעזרת הדירוג שלכם נוכל לקבוע ביחד מי מהם הוא הסרט הטוב ביותר של שנת 2016 בסרטי הפנטזיה.

חיות הפלא והיכן ניתן למצוא אותם.

סרט המקדים את סדרת הסרטים של הארי פוטר מספר על קוסם אחד מיוחד הנודד מאנגליה לארצות הברית עם מזוודה הדומה בצורה מסויימת לתא המשטרה הכחול של דוקטור הו בכך שהיא מכילה חדרים אינסופים וגם גן חיות אחד מיוחד המכיל עשרות חיות פלא שהקוסם אסף על מנת לשמור עליהם וללמד את עולם הקוסמים שהם יוצרים מיוחדים שיש צורך לשמור אליהם ולהבין אותם. אדי רידמן המוכשר בתקיד ניוט הוקסם המוזר הוא הכוח המניע את הסרט שכישף גם את הביקורות וגם את צופים, אפשר רק לספור את הימים עד לסרט ההמשך.

דוקטור סטרינג

אומנם סרט סופר גיבורים אך בשונה מרוב הסרטים של מארוול עד היום, דוקטור סטריינג בודק את הגבולות שלנו ומלמד אותנו על אומנות המיסטיקה, יקומים מקבילים, מכשפים ושדים. בנדיקט קמברבאץ' הוא דוקטור סטריינג מנתח על שכל חייו מונחים על היכולת שלנו לנתח עד שיום אחד הוא מאבד את היכולת שלו בתאונה קטלנית השוברת את שני ידיו, סטריינג מנסה להציל את הקרירה שלו דרך כל רופא אך ללא הצלחה הוא פונה לעולם המיסיטקיה ומגלה עולם חדש. הגילוי מביא איתו גם איובים חדשים ודוקטור סטריינג צריך לקחת על עצמו את התפקיד של כדור הארץ מפלישה של כוחות מיסטים.

מואנה.

מאונה הוא הסרט האחרון של דיסני המספר על ביתו של הציף מואנה אשר יוצאת למסע עם תרנגול מבולבל למצוא את האל מאווי על מנת לדרוש ממנו להציל את האי שלה ובדרך מגלה אומץ לב ומלמד דבר אחד או שניים את האל שחיי עשרות שנים ומואהב בעצמו. במסרות הסרטים של דיסני מואנה הוא סרט הממשיך במסורת הנפלאה לתת עלילה, רגעים של הומור, שירים, שחקנים המודבבים את הדמויות בצורה נפלאה, אנימציה מקסימה ובכללי סרט מדהים ומיוחד.

קובו אגדה של סמוראי.

קובו הסרט קטן שיצא והצליח להעלם מהעין של הרבה צופים ולא מעט מבקרים, כל מי שיצא לו לראות את הסרט הילל את הסרט בכך שהוא מונפש בצורה מדהימה, כתוב היטב ופשוט סרט פנטזיה מיוחד ושונה. מותו של אביו מביא את קובו נער מכפר קטן ביפן למצוא את עצמו רדוף ע"י שדים ומפלצות. קובו יוצא למסע על מנת לפתור את התעלומה של אביו וגם להבין מודע השדים רודפים אחריו.

המעון של מיס פרגרין לילדים משונים

המעון של מיס פרגרין לילדים משונים הוא בצורה מסויימת (ובכל הצורות האחרות) פשוט האקסמן, הספר והסרט מספרים על הנער יעקוב שסבו מילא את ראשו בסיפורים על אי מיוחד שבו הוא גדל, באי ישנו מעון לילדים משונים רובם בעלי יכולת מיוחדות. לאחר שסבו נפטר בצורה מסתורית יעקוב מוצא את עצמו בדרך לאי ולגלות את הסוד של סבו. מבויים ע"י הבמאי המוכשר טים ברטון, הסרט אומנם לא מצליח להביא את הקסם המלא של סדרת הספרים אך עדיין יש בו נקודות אור רבות והוא מלא קטעי פנטזיה ומסתורין, כל סצנה בסרט כמו ציור מיוחד נותנים לסרט כניסה לרשימה שלנו.

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

תפריט נגישות