LOADING

Type to search

ביקורת למשחק Dragon Quest 11

RPG שמצליח להמציא את עצמו

סדרת המשחקים של Dragon Quest הצליחו לשמור במהלך השנים על רעננות של הסיפור והמשחקים בין משחק למשחק ואיכשהו עם הזמן שעבר הגענו למספר 11 והשאלה היא האם המשחק עומד בדרישות של שנת 2018 ומביא לנו עדיין חידושים במשחקיות ועלילה שתרתק אותנו?

המעבר לשפה האנגלית

 
המשחק עצמו הוא במקור יצא ביפן וצריך לקחת כמה רגעים להעריך את העבודה המדהימה שנעשתה על התרגום של המשחק, האיכות של בחירת שחקני הקול והתרגום עצמו של המשחק מצליחים להעביר לנו את Dragon Quest לאנגלית בלי שנרגיש בכלל שבמקור הוא היה ביפנית.
המוסיקה היא אחד הדברים המדהימים ביותר במשחק ואין ספק שהם מצליחים להכניס אותנו לעלילה עצמה של הסיפור.

משחק RPG מיוחד

משחק RPG מיוחד

מכניקה של משחק

המשחק עצמו מבוסס על תורים אבל המנגון של המשחק הוא עשיר מאד ומצליח עדיין לחדש את הז'אנר עצמו, אין ספק שהז'אנר של משחקים מבוססים תורים הם רבים אך עדיין במשחק Dragon Quest 11 יש את היכולת להביא משהו חדש לשולחן כאשר כולם פשוט חוזרים.
התנועה של הדמות בעולם הרחב היא פשוטה אך עדיין מהנה ואתה לא חייב להיכנס לכל קרב בדרך כאשר אתה מתקרב למפלצת אתה תקבל התראה של המפלצת בקול וגם דרך המפה.
אך החלק הכיפי באמת במשחק הוא האיסוף של הציוד הרב שנמצא בשלל הרב שתמצאו בין כל הרפתקאות הרבות שתסתובבו בעולם הרחב.

אנימציה יפיפה לעולם של Dragon Quest

האנימציה במשחק Dragon Quest 11 היא יפיפה ובסגנון של המשחקים היפנים, הדמויות שאתה משחק והאויבים הרבים שתגלה בדרך מעוצבים כולם בצורה מיוחדת ומעניינת אך עדיין כזו ששומרת על הסגנון של המשחק עצמו.
ככל שהמשחק מתקדם כך גם העיצוב הופכים להיות יותר מסקרנים ומענינים אך תמיד מרגישים שהם חלק מהעולם הרחב של המשחק עצמו.

אנימציה וסגנון מיוחדים

אנימציה וסגנון מיוחדים

עלילה כושלת בתרגום

כאן המשחק Dragon Quest 11 נופל לעומת המשחקים האחרים והסגנון של המשימות עצמם שתגלו במהלך המשחק יראו מוזרים לחלק מהשחקנים אך למי שמכיר את התרבות היפנית אין ספק שהם ימצאו את המשימות יותר סטנדרטיות או מתאימות לתרבות.
אך המניע עצמו של העלילה הוא החלט הדמויות עצמם והסיפורים שסובבים אותם ובלי להיכנס ליותר מדי ספויילרים אנחנו מבטיחים שיש כאן הרבה מה לגלות והעלילה עצמה אולי תתגמל את עצמה בצורה שהיינו רוצים אך אין ספק שהיא עדיין מבדרת

לסיכום

Dragon Quest 11 הוא תוספת מעולה לעולם לסדרת המשחקים בסדרה וגם בכללי למשחקי ה RPG, עם אנימציה ודמויות מדהימות, ומוזיקה שמצליחה לשמור על הקצב הנכון במשחק אין ספק ששחקנים שחובבים את הז'אנר ימצאו את עצמם מבלים שעות במשחק עצמו.
למרות התרגום המעולה של המשחק לאנגלית גם ברמה של הדיבוב והדיאלוגים הוא עדיין סובל מבעיה תרבותית בכך שחלק מהמשימות עצמם במשחק לא דווקא מתאימים לקהל שלא נמצא ביפן.
המשחק דרך אגב מקבל גם גרסה לנינטנדו סוויץ בקרוב.

Tags:

Next Up

תפריט נגישות