LOADING

Type to search

מיום ההכרזה על משקפי המציאות המדומה של PLAYSTATION שלוותה בהכרזה על משחק בטמן חדש בסדרת ARKHAM המוצלחת של חברת ROCKSTEADY אני ממתין בסבלנות להגשים חלום ילדות שלי ואולי של רובנו…להיות בטמן.
עולם המשחקים ש ROCKSTEADY יצרו בשנים האחרונות ביקום של בטמן הביא לנו להיטים רבים שהצליחו לדעת רבים לשבור את המוסכמות שלא ניתן לייצר משחק טוב שמבוסס על עולם הקומיקס.
כרגיל ניתן למצוא כאן את הרמה הגבוהה שאליה הורגלנו החל מרמת גרפיקה מעולה ושמירה על צוות המדובבים המובחר שכולל כמובן את מארק האמיל בתפקיד הג'וקר.
אני אישית כמעריץ מושבע של בטמן זכיתי לראות דברים רבים שאותם ראיתי תמיד מגוף שלישי בקומיקסים,סרטים ומשחקים בפעם הראשונה בגוף ראשון.
המשחק אינו ארוך במיוחד אבל הוא חוויה שלא ניתן לתאר במילים ואם אתאר אהרוס לכם את המרכיב הכה חשוב בעולם ש-ROCKSTEADY נתנו לנו שהוא העלילה.
משחקיות 
בעזרת משקפי המציאות המדומה של חברת סוני אנחנו זוכים ממש להיות בטמן , החל מסיור מורחב במערת העטלף ועד מפגשים עם נבלים שונים אותם כל מעריץ בטמן מכיר והפעם יכיר מקרוב תרתי משמע. לאחר סיום המשחק נפתחת אפשרות חדשה למשחק והיא כוללת איסוף ופיתרון חידות שהרידלר פיזר לנו לאורך כל המשחק.
גרפיקה
המנוע הגרפי המעולה של ROCKSTEADY נמצא גם במשחק הזה אבל הגרפיקה המקסימלית שמשקפי מציאות המדומה של סוני מאפשרת לנו די מורידה מאיכות המשחק וגם העולם החשוך של איש העטלף לא עוזר לנו במקרה הזה.
עלילה 
קו העלילה של כל סדרת ARKHAM מורגשת מאוד לאורך כל המשחק בשלל EASTER EGGS ובלי להרוס לכם יותר מדי את העלילה אתם תצטרכו לחשוב בסוף הרבה איך רכיב הפאזל הזה משתלב לנו בעלילה המלאה.
סאונד 
הסאונד הוא מרכיב מרכזי בהשלמת החוויה של מציאות מדומה והחבר'ה מ-ROCKSTEADY דאגו לשמור כל רמה גבוהה כרגיל , החל מנפנוף כנפי עטלף במערת העטלף עד התנעת מנוע הבטמוביל.
ציון כללי 
לסיכום, אם זכיתם לשים ידיים על משקפי המציאות המדומה החדשות של סוני תדאגו שאחת מהחוויות הרבות שתחוו בהן תהיה BATMAN ARKHAM VR בין אם אתם חובבים מושבעים של בטמן או אם פשוט בא לכם להיות גיבור על למספר שעות.
 
 

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

תפריט נגישות