LOADING

Type to search

ביקורת ASSASSINS CREED ORIGINS

ביקורת ASSASSINS CREED ORIGINS

באוקטובר 2015 שוחרר לעולם עוד משחק בסדרת ASSASSINS CREED וההרגשה שלי ושל רוב הגיימרים הייתה שאנו לא משחקים במשחק חדשני או בכלל מהנה אלא בתוכן חדש שיצקו לתבנית מיושנת שכבר לרוב הגיימרים די נמאס ממנה אז ש UBISOFT הכריזו על מעיין הפסקה בהפקת משחקי AC לא הרגשנו בשום מרמור או אכזבה משחקני הסדרה אלא יותר תחושת הקלה ותקווה שאולי ההפסקה הזו תעשה טוב לאחת סדרות המשחקים היותר טובות שהופקו אי פעם. AC ORIGINS אכן נותן לנו את ההרגשה שלקחים הופקו ואכן הקשיבו למעריצי הסדרה ונתנו לנו לא את המשחק שרצינו אלא את המשחק שאנחנו צריכים.

גרפיקה:

ANVIL מנוע המשחק המצויין של UBISOFT חוזר אלינו בגרסה הכי מלוטשת שלו והכי נטולת באגים שלו והתוצר הוא הצגת מצרים העתיקה ברמה הכי מדוייקת שראיתי בחיי,טיפוס על פרמידת גיזה המפורסמת לאורך מספר דקות שבהן כל חלקיק וחלקיק אבק מתעופף לו ועד הצפייה מהקצה של הפירמידה על הנוף המרהיב לעולם לא נראה טוב יותר והכל אודות למנוע המדהים הזה.
המשחק רץ בצורה חלקה על הקונסולות החדשות של סוני ומיקרוסופט שתומכות ב-HDR ורזולציית 4K וההרגשה היא שאנחנו כבר בימים שהמשחקים מופקים במיוחד לקונסולות הללו ואין הרגשה רק של שיפור רזולוציות ותו לא.
רמת הפירוט בדמויות המשניות במשחק עלתה ואין לנו את ההרגשה שהייתה במשחקים הקודמים שרק הגיבור שלנו זכה לטיפול גרפי ברמה גבוהה וזה פסח על שאר הדמויות, דבר זה רק מוסיף לנו לחוויה שמכניסה אותנו ישר לאווירה של מתנקש במצרים העתיקה.
AC-Origins1

משחקיות:

ההרגשה שלי במהלך המשחק הייתה שהמשחקים הקודמים שהשתמשו בו כמו GHOTS RECON WILDLANDS או FOR HONOR פשוט היו הרצה בשביל להכין אותנו למה שעשו ב- AC ORIGINS, מנוע הקרב החדש בסדרה מרגיש כאילו הוא נלקח ישירות מ-FOR HONOR, אין יותר את הלחימה שהרגישה די אוטומטית במשחקים הקודמים אלא אנו חייבים לנווט בצורה נכונה את מהלכי התקיפה של הגיבור שלנו באייק במסע שלו להקמת מסדר המתנקשים הראשון.
מנוע המשחק מרגיש לנו בהתחלה כאילו אנו חזרה בדרום אמריקה של WILDLANDS ובמקום רחפן יש לנו נשר שסורק לנו את האזורים הבאים אותם נרצה לחקור או לתקוף אבל הרמה והדיוק של מנוע המשחק מתקרב לשלמות ב-AC ORIGNIS.
בניגוד לציפיות של רוב מעריצי הסדרה בייחוד בישראל הדמות שאנו פוגשים היא לא המתנקש העברי הראשון אלא חייל במסדר של פרעה בתקופה התלמית שעקב ארוע מסויים אותו לא אהרוס לכם מחליט להקים מסדר חדש של לוחמים שישיגו חירות בממלכה ע"י לקיחת חייהם של המנהיגים המושחתים.
העלילה ב-AC ORIGINS היא אחת העלילות היותר טובות בסדרה וההרגשה היא שחזרנו לרמה אליה הורגלנו במשחקים הותיקים יותר. AC ORIGINS הוא משחק שירגיש חדש ושונה לכל שחקן AC , הרעיון הכללי אמנם נשאר די זהה והוא חיסול האוייבים שלנו בצורה מתוכננת היטב אבל שם זה נגמר, בניגוד למשחקים הקודמים אנו חוזים במשחק פעולה עם דגש חזק על פיתוח הדמות והתאמה מלאה שלו לסגנון המשחק שלנו, יש לנו נקודות ניסיון אותם אנו צוברים על מנת להתקדם ולפתוח לנו אפשרויות לציוד חדש ומתקדם שיש בשפע ובנוסף רק אם אנו מתקדמים מספיק אנו נוכל לחסל את האוייבים המתקדמים יותר דבר שמאלץ אותנו בצורה חיובית לחקור את המפה המרהיבה שיש במשחק ולבצע כמעט כל משימה צדדית בשמחה על מנת שיהיה לנו את המתנקש הטוב ביותר.
acorigins-1280-1497228928980_1280w
 

סיכום:

ההפסקה ש-UBISOFT לקחה מפיתוח כמעט שנתי של משחקי AC עשתה טוב לכולם, לנו כשחקנים כי קיבלנו משחק מדהים ואחד הטובים בסדרה ול-UBISOFT עצמה כי אחרי 2-3 משחקים די כושלים וממוחזרים הם חזרו לדרך המלך וההרגשה היא שהם הפיקו את הלקחים.
AC ORIGINS הוא משחק חובה לכל חובבי סדרת AC וגם לכל חובב משחק פעולה.

Tags:

תפריט נגישות