LOADING

Type to search

LA NOIRE ביקורת משחק נינטנדו סוויץ

חוזרים למשחק

בשנת 2011 בשיא ההצלחה של חברת ROCKSTAR וסמוך להכרזה של אחד המשחקים היותר נמכרים אי פעם הרי הוא GTA V יצא לעולם משחק שהיווה מעיין הימור מתוחכם של ROCKSTAR ליצור משחק עולם פתוח אבל שהעלילה בו היא החלק העיקרי, LA NOIRE הביא לעולם המשחקים נוסחה חדשה של משחק עלילתי מושקע מאוד שמוטמע במערכת המושלמת של העולם הפתוח של חברת ROCKSTAR.
מבחינת מכירות המשחק צלח אבל לא היה להיט כמו סדרת GTA אבל לא בגלל פגמים במשחק אלא בזה שהוא פנה לאוכלוסיה מאוד ספציפית של שחקנים שמחפשים תוכן עלילתי איכותי ולא רק לנסוע ברחבי העיר ולפוצץ כל דבר שזז.
6 שנים מאוחר יותר חברת ROCKSTAR מפנקת אותנו שוב עם המשחק המשובח אבל הפעם בגרסאות מחודשות גרפית , שיפור משחקיות והוצאה לקונסולות נוספות כמו ה- NINTENDO SWITCH.
כמי ששיחק במשחק בקונסולת ה-PS3 החלטתי לתת ניסיון לגרסת ה-SWITCH גם מכיוון שרציתי לקחת איתי את המשחק המצוין הזה לדרכים וגם בגלל שהוסיפו שם מאפיינים בלעדיים לקונסולה.
lanore

גרפיקה

ישנם הרבה חששות בעולם הגיימינג לגבי הכוח הגרפי של קונסולת ה-SWITCH ויכול להיות שבצדק מכיוון שהמפרט הטכני היבש לא מרשים במיוחד אבל תהיו בטוחים שלאחר שתשחקו את LA NOIRE ב-SWITCH אתם תבינו למה הקונסולה הזו כל כך נמכרת ובעלת פוטנציאל אדיר.
מנוע המשחק פשוט עובד בצורה נהדרת ללא שום תקיעות וללא שום בעיות גרפיות, אמנם אין RENDERING של העולם למרחקים עצומים מאיתנו אבל אני לא מרגיש שהגרסה הזו היא גרסה מוחלשת משאר הקונסולות.
אחד המאפיינים הכי מובהקים ש- ROCKSTAR יתפארו בו ביציאת המשחק הוא מנוע הגרפי שהטמיעו בהבעות הפנים של הדמויות במשחק,זה מאוד קריטי למהלך המשחק לקרוא נכון את הבעות הפנים המפורטות מאוד של המויות על מנת לגלות האם הם משקרים לנו או דוברי אמת ואפילו שהמנוע הזה הוא בן 6 שנים הוא עדיין מדהים והמון משחקים יכולים ללמוד ממנו כיצד יש לעצב את הבעות הפנים של הדמויות במשחקים.
חיסרון אחד שבו הבחנתי וזו לא פעם ראשונה ב-SWITCH , המשחק רץ בצורה מהירה וחלקה יותר רק במצב של הקונסולה הניידת ולא במצב שבו הקונסולה מחוברת לטלוויזיה.
LA-NOIRE-SWITCH-GAMEPLAY-780x439

משחקיות

ההרגשה שלי לפעמים היא שחברת ROCKSTAR חתמה הסכם עם השטן ובתמורה קיבלה את היכולת ליצור פשוט משחקים מושלמים והמצב הזה שוב קורה פה. זה פשוט מדהים שמשחק בן 6 שנים מרגיש ומשוחק בצורה הרבה יותר טובה מרוב המשחקים שיצאו בשנים האחרונות.
מנוע המשחק כפי שציינתי רץ בצורה חלקה והוא מעביר לנו סיפור נפלא של קצין שחזר ממלחמת העולם השנייה היישר לכוחות המשטרה של לוס אנג'לס בשנות הארבעים המאוחרות וההתקדמות של קול פלפס משוטר רחוב עד לבלש במחלק הרצח.
המשחקיות מאוד פשוטה אבל עדיין מורכבת מספיק,המשחק הוא לינארי בצורת פרקים שכל פרק הוא חקירה שמקביל אנו מגלים פרטים על עברו של קול ופותרים אפילו מקרים שצצים לנו בדרך לחקירה הבאה. הנהיגה היא מעולה,הלחימה שלנו מול הפושעים גם טובה והעלילה משובחת בקיצור עוד משחק מעולה של ROCKSTAR.

לסיכום

חברת ROCKSTAR מרגישה שקהל הגיימרים שלא שיחקו ביציאה המקורית של LA NOIRE אכן פספס יהלום שמומלץ לשחק בו ולכן יצרה את הגרסה המחודשת לשלל הקונסולות ואף העזה והוציאה גרסה ל-SWITCH.
ההרגשה האישית שלי ש-ROCKSTAR בוחנים את הכוח של ה-SWITCH ומכינים את הקרקע להוצאה של GTA ולשים את קונסולת ה – SWITCH באותה שורה עם האחיות הגדולות שלה מבית סוני ומיקרוסופט.

תפריט נגישות