LOADING

Type to search

הארנב נגד השרברב

לצוות של UBISOFT פריז ניתנה ההזדמנות בשנת 2014 להציג בפני שיגרו מיאמוטו (היוצר האגדי של מריו) רעיון למשחק חדש, המשחק שהם הציגו לו הציע שילוב משוגע של סדרת המשחקים המצליחה RABBIDS לבין סדרת המשחקים האלמותית שהיא כמובן העולם של מריו. פיתוח של משחק שכזה שלקח להם חודש בלבד הרשים מייד את היוצר האגדי ובהחלטה חריגה לחברת נינטנדו ניתן אור ירוק לשיתוף הפעולה המעניין הזה שגרם להרבה אנשים להרים גבה לגבי המשחק.

גרפיקה

כל פעם מחדש מפתיע אותי כיצד קונסולה כל כך קטנה ויחסית לאחיות הגדולות שלה חלשה במפרט, יכולה להנפיק ביצועים כאלו טובים וגרפיקה כזו טובה. האנימציה הקלאסית של העולם של מריו שמספק לנו שלל צבעים ואפקטים מוכרים כמובן שנמצא פה ועושה עבודה טובה גם בייצוג של הארנבים המטורפים שפולשים לעולמו של מריו. המשחק עובד בצורה חלקה ללא שום תקיעות גם במצב הטאבלט וגם במצב הטלוויזיה של הנינטנדו סוויץ'.הדימיון מלכתחילה בסגנון הדמויות של העולם של מריו לארנבים המטורפים עוזר פה מאוד ואנחנו מרגישים שמבחינה ויזואלית הם שייכים אחד לשני ואין פה הרגשה של עולמות לא קשורים כמו במשחקי המכות הרבים שיצאו בשנים האחרונות שכוללות שילובים בין עולמות שונים.
ממשק המשחק בנוי בצורה נכונה של כיתוב מלל השיחות בין הדמויות בצורה קלילה וחוסר הדיבוב לא מורגש כלל.האנימציה של קטעי המעבר מעולה אף יותר ונעשתה על ידי חובבים מושבעים של סדרת מריו עם איזכורים רבים לשלל המשחקים באחד מעולמות המשחקים היותר ותיקים בשוק.

משחקיות

אם מישהו היה אומר לי שיוצרים משחק דמוי סדרת XCOM המעולה בעולם של מריו, הייתי אומר לאותו אדם שהוא הוזה ושדבר כזה לא יצליח בייחוד שמשלבים גם כן עולם אחר של משחקים.
אני מודה שהיו לי ספקות רבים לגבי הצלחה של משחק שכזה הרי אנחנו רגילים לקפוץ,לשחות ולרסק לבנים עם השרברב הוותיק שלנו ולא מדמיינים אותו במשחק קרבות מבוסס תורות יחד עם אוסף של ארנבים מטורפים אבל כפי שאתם מבינים עד עכשיו אני יותר ממרוצה מהתוצאה ואני אף חושב שזה נותן פתחים רבים לשלל משחקים לחקור עולמות וסגנונות אחרים ולא להישאר מקובעים באותו סגנון משחק. המשחק עצמו הוא מאוד ברור ופשוט,אנחנו פוגשים את הארנבים המטורפים משיגים מעיין משקפי מציאות מרובה שיכולים ליצור מ-2 דברים שונים דבר אחד שמשלב את המאפיינים שלהם,הארנבים מגיעים בטעות לעולם של מריו ויוצרים כאוס מוחלט ואז השרברב הגיבור שלנו מגיע להציל את המצב בעזרתם של כמה ארנבים מטורפים.
Mario-Rabbids_game_screenshot
המשחק מתרחש במספר עולמות שונים שבכל עולם יש לנו אזורים גדולים להסתובב בהם ולאסוף שדרוגים רבים לדמויות שלנו וכמובן מטבעות זהב שאיתם נוכל גם כן לשדרג את הציוד של הדמויות שלנו. בכל עולם יש מספר קרבות שהקרב כפי שהבנתם מתרחש בתורות ומשלב לחימה אסטרטגית ומחשבה כיצד להביס את האוייב בצורה המהירה והיעילה ביותר.
ההורים שבינינו יהנו לראות את הילדים "שוברים" קצת את הראש ולא ישר רצים להילחם ללא שום תכנון מוקדם.
המשחק נותן לנו הרבה מעבר לסיים את העלילה הראשית(דבר שייקח לגיימר ממוצע באזור ה-20 שעות משחק) וניתן לחזור לכל עולם על מנת להמשיך לחפש דברים ושדרוגים לדמויות שלנו על מנת להגיע לצוות המושלם מבחינתכם.

ציון כללי

XCOM,ארנבים מטורפים ומריו? אתם נורמלים? דבר כזה לעולם לא יצליח…אז כנראה שאני ורוב העולם טעינו כי זה פשוט משחק מצוין וזה רק גורם לנו לחוסר סבלנות נוסף לסוף אוקטובר שבו נבקר בעולם החדש של מריו אך בינתיים יש לנו להיט משובח נוסף מבית נינטנדו ויוביסופט.
יש לכם NINTENDO SWITCH? רוצו לקנות את המשחק הזה כי הוא חובה לכל מי שיש לו את הקונסולה המצוינת הזו.

Tags:

You Might also Like

Next Up

תפריט נגישות