LOADING

Type to search

Everything is awesome הכל מדהים LEGO worlds כאן!!

העולם של לגו נותן לך את האופציה לשחק כמה שאתה רוצה בלי שהרגל שלך תדרך על חתיכת לגו באמצע הלילה!!

החלום שלי הגיע, הרגע הטוב ביותר של השנה הגיע, אפשר רשמית לחלק את החיים שלי לשני רגעים לפני הידיעה הזו שאני עומד לספר לכם ואחרי הידיעה הזו העולם הפתוח של לגו-  LEGO worlds הגיע ולפי המלים של השיר –  Everything is awesome!!

אם יצא לכם לשחק באחד מעשרות המשחקים השונים של הלגו ואנחנו ניקח שניה לציין כמה מהטובים שלהם "שר הטבעות לגו, מלחמת הכוכבים לגו, באטמן לגו, מארוול סופרהירו לגו" בכל כל דבר שאתה יכול להוסיף את המילה לגו הוא כבר הופך להיות טוב.
אתם לבטח מכירים את החוויה הכפית והסאונד הממכר של הבניה של החפצים השונים, היכולת לטייל והרפתקאות השונות עם הדמויות הקטנות והצהובות (אנחנו לא מדברים על משפחת סימפסון).
LEGO worlds החדש מביא לנו חוויה שונה לגמרי ומצליח להמציא מחדש את הקונספט של לשחק לגו במשחק מחשב (או אקסבוק או PS4),  הדבר הראשון שהמשחק פותר הוא את הבעיה הבא: מי שהתבגר מעל הגיל 24 וכאשר הוא נכנס לקנות לגו והמוכרת מעקמת לו את הגבה (כן אני מדבר עליך נטע מעולם הצעצוע הסגול), אדון או גברת אתם יכולים עכשיו לבנות כמה לגו שאתם רוצים.

"אני רואה קוביות, בכל מקום קוביות, קוביות על קוביות כאילו כל העולם בנוי מקוביות. אה!! רגע אני נמצא בעולם של לגו"

תתחיל לבנות

אז אחרי שעייפנו אותכם בפתיח ארוך יותר מהסוף של "שר הטבעות שיבת המלך", אנחנו רוצים לספר לכם בכמה מילים על המשחק החדש.
באו נתחיל עם העובדה שב LEGO worlds אתה יכול להתאים אישית את אווטר הצהוב שלך, לבחור את השפם עם הכובע האדום והחליפת החלל הכחולה (כן זה עיצוב שלנו). אתה מקבל את היכולת לבנות כל מה שאתה רוצה לבנות בלגו ללא הגבלה דרך המשחק של העולם של הלגו, אתה ממש יכול לשטח אזורים שלמים לבנות הרים, יערות ובנות את העולם של לגו שתמיד חלפת.

תתחיל לחקור

יש היבט מאד חשוב מאד במשחק שבו אתה מטייל בעולם חוקר ומגלה חלקים שונים של לגו, ככל שאתה מטייל ברחבי העולם ככה אתה מגלה לבנים שונים, פרחים ואוביקטים אחרים מפורסמים של לגו אחרי שגילת את החלקים השונים אתה ימשלם מספר מטבעות (כסף לגו) ואתה יכול להשתמש בו לבנות שוב ושוב כמה שאתה רוצה.
החלק הכיפי בחקר של העולם הוא שאתה יכול פשוט להתחיל ללכת, לרכוב על סוס, לרכוב על דוב וחכו חכו שאתם תשמעו את זה, אתם מוכנים ??  אתם  יכולים לטוס על דרקון.

דרקון בעולם של לגו

דרקון בעולם של לגו


לגו תמיד היה אהבה שלי והיכולת לשבת ולבנות עכשיו כל דבר שאני רוצה בלי להיתקל באמצע הלילה בחתיכה של לגו עם הרגל שלי זה כבר יתרון מעולה, בנוסף לכך יש את האופציה לשתף חבר בעולם שלך ואתם יכולים לחקור ביחד את העולם שבניתם או את העולם של החבר שלך, לשחק עם לגו און ליין בלי להחזיק חתיכה אחת של לגו בבית הפך להיות מהנה כמו שאתם הייתם חולמים על זה עכשיו אפשר רק לחכות שיוסיפו את משקפיים וירטואלים ואתם מסודרים.

Tags:

You Might also Like

תפריט נגישות