LOADING

Type to search

הולכים ללכת מכות אחרי בית ספר

מבקר אורח עומרי קמיונר‎

הסרט "מורים בהפרעה" הוא בכיכובום של אייס קיוב וצ'ארלי דיי, קיוב הפתיע בשנים האחרונות עם תפקיד קומדיה מאד מוצלח בסדרת הסרטים יוצאים לסיבוב עם קוין הארט, בסרט הזה תנחשו הוא הופיע בתפקיד הקשוח מול החנון. המפקים כנראה הבינו שזה עובד והפעם ציוותו אותו עם השחקן צ'ארלי דיי ידוע בתפקידו פילדלפיה זורחת והמשיך משם לסדרת סרטים איך להיפטר מהבוס שלך. השאלה האם זה יעבוד שוב ? האם אייס קיוב בתפקיד הבחור הקשוח מול החנון המצחיק יצליח לעשות את העבודה שוב. מי שיושב מאחורי המצלמה הוא הבמאי ריצ'י קין שזה הסרט הראשון שלו במסך הגדול, קין ידוע בעיקר על העבודה שלו בסדרות טלויזיה ובסדרה פילדלפיה זורחת.
על מנת לדעת אם הסרט שווה צפיה או לא שווה צפיה שלחנו את מבקר הבית שלנו עומרי קמיונר‎ .
fistfight3
מורה שמאיים על תלמידים, יועצת ששוכבת עם תלמידים וקומבינות עם המפקח לא בבית סיפרנו ?
טוב עם אתם חושבים כך כנראה לא ראיתם חדשות בזמן האחרון, הגיע הסרט שהופך את כל תרבות ההחינוך שלנו לקרב אגרופים או בשמו הישראלי מורים בהפרעה.
הסרט הוא קומדיה פרועה בסטייל המנסה לתת דגש על הפן האסטירי כמו ארץ נהדרת שמבקרת את היתנהלות של משרד החינוך, את הבעיה של הדור העכשוי וכבודו של האדם בימינו.
הסרט עוקב אחרי מר אנדי מורה בבית ספר תיכון ציבורי בארצות הברית שמגיע ככול יום לעבודה כדי ללמד את כיתתו רק שהיום הוא היום האחרון לשנת הלימודים והתלמידים מורדים בכולם, אנדי חוטף כמה מתיחות במקביל ההפך מאנדי הוא מר סטריקלנד שמצליח להשליט סדר אפילו ביום האחרון של הלימודים ומראה לכולם אך בית ספר צריך לעבוד. מה שמר אנדי לא ציפה באותו יום זה שתקרה תקרית בכיתה שלו ומר אנדרי מכעיס את מר סטריקלנד, סטריקלנד שחש בוז גמור לאנדי מחליט שהגיע הזמן לשים סוף להתנהלות שלו והוא מזמין אותו ללכת מכות בסוף יום הלימודים.
הצרות של מר אנדי הם גדולות יותר כאשר כל המורים פוחדים מגל הפיטורים ובנוסף לכך יש לו משימה לעזור לבת שלו בתחרות קישרונות בקיצור למר אנדי יש הרבה לעבור כדי שהיום היסתיים בשלום.
fistgitht
הסרט פשוט עובד לדעתי כמעט בכול מה שהוא מנסה לעשות הוא סרט קומדיה מצחיק במיוחד שכולל הומור מילולי ופיזי משעשע במיוחד וגם מצליח לעביר ביקורת חריפה על המערכת באופן גלוי תוך כדי שהוא מציג לנו כמה חשוב עמדה עצמית ולא להיכנע, המשחק בסרט פשוט מעולה במיוחד משני התפקידים הראשים צ׳ארלי דיי שפשוט מצליח לקרוע אותנו מהמשפט המחץ הכי מושחז ועד לפרצוף הכי דבילי ואייס קיוב שמוכיח שאין איש כועס מימנו בקולנוע אני גם רוצה לציין את קרב הסיום המעולה שהופתעתי מעורכו ומהסגנון שלו שהיה מושקע במיוחד שזה מאוד הפתיע אותי לטובה לסיכום מורים בהפרעה הוא קומידה מופרעת שכול תלמיד תיכון שמחובר ליום יום יכול להתחבר עליה אומנם הסרט לא התקבל בהעדה על ידי המבקרים ולא הצליח להכניס את הכסף שהאולפנים רצו אך אתם באים עם ראש פתוח לא מקווים למצוא פניני יהולמים בסרט ורק להינות עם החברים. הסרט הוא בעיקר בדיחות חריפות על המערכת עם אקשן משעשע ולא צפוי.
יכול להיות שכרגע הסרט לא מקבל את האימפקט שלו אך יש סיכוי שהוא יכול להפוך בקלות לסרט קאלט אהוב או לפחות כאחד האוהבים עלי.

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

תפריט נגישות