LOADING

Type to search

אז למה ריק חייך?

כזכור לכם בסוף פרק 9 (ביקורת שלנו אפשר לקרוא כאן) השארנו את ריק מוקף בעשרות אנשים מאיימים על החיים שלו ושל הקבוצה אך ריק, ובכן ריק חייך.
אז למה ריק חייך?
לאחר אמצע העונה האחרונה מים עברו עד נפש בעבור ריק, השלטון הפחד של ניגן צריך להגיע לסופו וריק השוטר לשעבר ממשיך לבצע את משימתו ולשמור על הצדק לפי שהוא רואה אותו, את התנהגות הזו ראינו בריק מאז תחילת הסדרה. ריק הוא שליט הצדק והוא מביא סדר וחוק לעולם של אנרכיה, הדבר היחיד שמשתנה בכל עונה זה האמונה על מי הוא צריך להגן. בתחילת הסדרה הוא ראה טוב בכל בני האדם וניסה לעשות סדר בטירוף של בני אדם, ככל שהעונות התקדמו כך הוא נטש את האמונה הזו והוא החל לתפקד כמגן רק של הקבוצה הזו ואין בו כבר חמלה לאף אדם אחר.
ricksmiiling
*** ספויילרים מכאן ***
לאחר שבפרק האחרון ריק ניסה לאחד את שלושת הישובים ללא הצלחה ריק בסוף הפרק גילה שחקן חדש. הקבוצה מובלת באיומים אקדחים למה שנראה כמו מזבלה, אנשים רבים מתחילים לצאת מתוך המזבלה ולסתדר במעגל.  התושבים מאורגנים והם מדברים בקול אחד סוג של קולקטיב אנושי , אחד הדמויות שואל "האם אתם קולקטיב ?". ריק ישר פונה לדמות ומציע להם לשתף פעולה נגד המושעים, הדמות שהציגה את עצמה כהדוברת של הקבוצה היא גידאס והיא הייתה מוכנה  לבצע הסכם עם ריק אחרי שהם השליכו אותו לתוך גוב ושם ריק היה צריך להתמודד מול זומבי שנראה שיצא מסדרת האיוב שבפנים.

השקר הקטן

הנקודה החשובה ביותר בפרק דווקא לא מגיע מריק והחבורה אלא מדירל הפוגש לראשונה העונה את קורל, קורל כזוכר בחרה לגור מחוץ לממלכה בהתבודדות, קרול ודריל נפגשים ומתחבקים, חיבוק שלא מחזיק לזמן רב מכוון שדריל דוחה את קורל ושואל אותה למה היא נעלמה. קורל מנסה להסביר לו אך הגעגועים שוברים את דריל והוא מחבק אותה חזרה. מאוחר יותר קורל מכינה אוכל לדירל והיא שואלת אותו מה נגמר עם המושעים, בדמעות היא שואלת האם הכל טוב עם הקבוצה. דריל מבין שקורל סוף סוף יצרה לעצמה חיים טובים והיא מאושרת והוא בוחר לשקר  לה ועונה לה שכולם בסדר.

לסיכום

הפרק ה10 בעונה הוא לא פרק גרוע וגם לא יחשב מאחד הפרקים הטובים ביותר בסדרה אך הוא עושה את העבודה שלו בלהכין את השח מט, ריק צריך להשיג נשק על מנת לשמור על האחדות שלו עם האנשים שגרים במזבלה, דריל בחר לא לערב את קורל בכך שהוא שיקר לה. שקר שכנראה לא יחזיק זמן רב. לרגעים אפשר לחשוב שהפרק מיותר מכוון שהוא לא ביצע תזוזה בעלילה של הסדרה אך פרקים מהסוג הזה הם בונים את הדמויות שאנחנו כל כך אוהבים. פרקים מסוג זה מאפשרים לרגעי שיא בסדרה להרגיש אנושים ולנו להתחבר אליהם.
 
 

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

תפריט נגישות