LOADING

Type to search

בן אפלק חוזר לתפקיד הבאטמן ועוד פרויקטים אחרים של DC

DC FANDOM

סוף שבוע הקרוב DC עומדים לספר על כל ההפקות החדשות שלהם ויש מספר פרויקטים שמאד מענינים את כל האחרים. האירוע נקרא DCFANDOM .
להלן כמה מהדברים הכי חשובים שעומדים לצאת.

הסרט של באטמן החדש,

הסרט החדש של באטמן של מאט ריווס והשחקן רוברט פטינסון עומד לקבל הטריילר הראשון שלהם בקרוב מאד, בינתיים אפשר להינות מפוסטר ע"י האומנות של גים ליי.

ליגת הצדק

ליגת הצדק של זאק סניידר עכשיו בהפקה וצילומים מחודשים, כל זה לא עוצר את סניידר מלעדכן שהוא מוחק  את כל מה שג'וס ויידן עשה. סניידר גם מבטיח טריילר חדש שיצא בקרוב.
את כל המידע על הסרט החדש של ליגת הצדק זאק סניידר אפשר למצוא כאן.

הברק

ההפקה של הברק בשלבים ראשונים ועוד לפני שהתחילו לצלם כל העולם מדבר על הסרט החדש. הסיפור שעליו DC עובדים הוא מבוסס בחופשיות על Flash point.  בסיפור הזה הברק חוזר חזרה לשנות את המוות של אמו אך עושה שינויים כל כך גדולים שכל היקום של די.סי משתנה.
לצוות הצטרף כבר מייקל קיטון כבאטמן מבוגר או אולי אפילו ישחק את אבא של ברוס ויין (בסיפור של הפלאשפוינט הג'וקר היא מרתה ווין ותאומס ווין הופך להיות הבאטמן).
לאחרונה נודע שבן אפלק מצטרף לצוות מה שאומר שכנראה שהברק יוצא מהמציאות של ליגת הצדק שאנחנו מכירים ועומד לפגוש גרסאות שונות של הדמויות.

יחידת המתאבדים

יחידת המתאבדים החדשה היא איפוס\ המשך לסרט הקודם, הבמאי ג'יימס גאן מבטיח שנקבל את הגרסה מיוחדת והתוספת של הבמאי טאיקה ואיטיטי כשחקן בהחלט מבטיח הרבה הפתעות.
גאן שחרר לאחרונה את הפוסטרים של הסרט אפשר לראות אותכם כאן.

וונדרומן 198

וונדרומן 1984 היה אמור לצאת כבר ממזמן, הקרונה והסגירה של כל אולמות הקולנוע הביעו את המצב לכך שהסרט נדחה כרגע לאוקטובר אך גם זה כרגע לא התאריך הסופי.

כמובן שיהיה לנו יותר עדכונים אחרי האירוע הקרוב.

Tags:

תפריט נגישות