LOADING

Type to search

ביקורת לסדרה The Witcher

המוטציות החדשות

השחקן הנרי קאביל המכור בעיקר בעבור התפקיד שלו כסופרמן עבר בתקופה האחרונה קצת בלבול מול אולפני וורנר הבעלים של די.סי קומיקס, האם יהיה המשך לסרט "איש הברזל" האם בכלל הנרי ימשיך לשחק את סופרמן.
בעקבות האי הסכמה של וורנר להחליט מה לעשות עם הכוכב הוא החליט לעשות משהו בעבור עצמו ולקח חלק בסדרה "המכשף או Witcher" הסדרה המבוססת על ספרים באותו שם העוקבים על אחרי צייד מפלצות שהוא בעצם מוטציה העשויה מקסם.
המכשפים ידועים ביכולת שלהם להרוג מפלצות שאף אחד לא יכול וגם בכך שהם נמצאים בשוליים של החברה, הם שנואים ע"י בני האדם והרוב מנסים להימנע מלהיות בקשר איתם.
המכשף הנודע בשם גראלט מריוויה משוחק על השחקן הנרי קאביל מוצא את עצמו מהרפתקאות ברחבי העולם הנודע של ריוויה, חלק מהרפתקאות שלו הוא חובר למכשפת בעלת כוחות יוצאי דופן ובקשר עם ילדה הנרדפת ע"י הארגון שרוצה להשתמש בקסם בעולם שלו.
ברגע שהסדרה יצאה למסכים היא שברה לפי נטפליקס את כמות הצפיות והפכה להיות הסדרה שצפו ביותר בשנת 2019 והיא יצאה בסוף שנת 2019.

משחקי הכס של "נטפליקס"

נטפליקס שעומדים מאחורי הפקה הזו עומדים על לייצר לעצמם תוכן מקורי משלהם והם יודעים גם לשפוך כסף ורואים את זה בסדרה, הסדרה היא הפקה ברמה הגבוהה ביותר. הרצון שלה להיות "משחקי הכס" של נטפליקס לפעמים מורגש קצת על יתר המידה אך זה לא פוגם מהכיף שהיא עדיין מנסה להעביר.
יש לסדרה גם קו עלילה שאומנם קשה בהתחלה לעקוב אחריו בגלל שהסדרה היא לא מנסה לייצר קו לינארי של סיפור אך כל זה לא מונע ממנה להיות מבדרת וגם בצורה הזו להיות בעלת ערך נוסף של צפיה חוזרת.
המשחק לוקה לפעמים ומרגישים בהבדלים בין השחקנים השונים שמנסים לקחת חלק בסדרה אך השחקן הראשי הנרי קאביל עושה עבודה מדהימה בתפקיד של המוטציה גארלד. השחקנית אניה צ'אלוטרה מפתיעה גם בתפקיד של המכשפה "ינפר".
אל תדאגו לכל חובבי המשחק המחשב בגלל שנטפליקס דאגו גם לתת מספר איזכורים למשחק עצמו והסצנה מהפורסמת של המכשף גארלד באמבטיה נמצאת גם בסדרה.
נטפליקס כבר הבטיחו שהם עומדים לעבוד על העונה השנייה והמעריצים מחכים בקוצר רוח לראות את העונה החדשה.

לסיכום

"המכשף The Witcher" היא אומנם לא סדרה מאוזנת ויש לה פרקים טובים יותר וטובים פחות אך כל זה לא מונע ממנה להיות הצלחה מסחררת, פס קול של שיר פתיחה ממכר והפקה באיכות הגבוהה ביותר מיצרים הצלחה לנטפליקס ולהנרי קאביל.

תפריט נגישות