LOADING

Type to search

בנות ואמהות משתתפות בגרסה המדובבת של אנגרי בירדס הסרט 2‎

הציפורים הכועסות מספר 2
כמו בכל האגדות, זה מתחיל עם החיפוש הרחב של הבמאי שרון כהן למצוא את הקולות המצייצים הכי חמודים שיש שישתתפו בהקלטות של דיבוב סרט האנימציה החדש "אנגרי בירדס הסרט 2". ואכן, הוא מצא אותן בדמותן המתוקה של היאלי גרשון שתגלם את גורת החזירים זואי ואת עמנואל פפר שתגלם את הגוזל אוליבר. אבל אז האמהות של היאלי ועמנואל כל כך התקנאו בתפקידים של בנותיהן ומיד דרשו מהבמאי שימצא גם להן תפקידים בסרט. טוב, אולי לא דרשו, אבל ביקשו כל כך יפה שהבמאי לא יכול היה לסרב לקסמן של יעל גולדמן, אמה של עמנואל, ומלי לוי, אמה של היאלי, וכך כולם חיים באושר עד עצם היום הזה.
ואם כל הטוב הזה לא הספיק לעשות לכם חשק לעוף ולראות את הסרט, אז שימו לב שגם אלמה ורסנו, בתה של גל גדות, משחזרת את תפקידה בגרסה האנגלית, ותורמת את קולה בעברית לאותו תפקיד.

בתמונות המצורפות היאלי ומלי, יחד עם עמנואל ויעל באולפן ההקלטות.

בתמונות המצורפות היאלי ומלי, יחד עם עמנואל ויעל באולפן ההקלטות.


קרדיט צילום: איציק בירן
על הסרט:
האנגרי בירדס שלא יודעות לעוף והחזרזירים התככנים מעלים את העימות ביניהם לשלב הבא באנגרי בירדס הסרט 2! כאשר איום חדש עולה אשר מעמיד בסכנה גם את אי הציפורים וגם את אי החזירים, כוכבי הסרט הקודם רד, הפצצה המתנדפת, ספידי צ'אק והעיט האדיר מגייסים את סילבר, אחותו הקטנה של צ'אק וגם את מנהיג החזירים לנארד, העוזרת האישית שלו קורטני והחזיר הטכנולוגי גארי ויחד הם יוצרים ברית רעועה שתכליתה להציל את בתיהם.
במאי: פרגל ריילי, קליי קייטיס
קולות: ג'ייסון סודקיס, ג'וש גאד, ביל היידר, פיטר דינקלג'
הסרט מופץ בידי פורום פילם ויעלה בבתי הקולנוע ב-8.8.2019

תפריט נגישות