LOADING

Type to search

הבנים עונה ראשונה פרק 1

 
כולם רוצים שיהיו להם סופר גיבורים, כך גם Amazon והם לקחו על עצמם להפוך את סדרת הקומיקס The Boys לטלויזיה.
הסדרה מספרת על בחור בשום יואי השחקן ג'ק הנרי קווייד שיום אחד סופר גיבור בעל יכולת מהירות הורג את החברה שלו מולו. יואי מצטרף לקבוצה של אנטי גיבורים שתפקידם לטפל בכל סופר הגיבורים הללו.
אנחנו לאט לאט לומדים שהגיבורים שכל העולם מעריצים הם גם נבלים שעושים את כל מה שבא להם.
הסדרה "הבחורים The Boys", לא מתביישת להציג אלימות, ערום ולקחת את גיבורי העל מהמקום הנוח והטוב שלהם ולכלכלך אותם בצורה שכבר הרבה זמן לא ראינו.
כוכב הסדרה קארל אורבן המשחק את בילי מצליח לכבוש את המסך עם התשוקה שלו להתנקם בגיבורים, הדמות של קארל מציג היא בהחלט אחד מהאנטי גיבורים היותר מבדרים במסך הקטן והגדול שנראו לאחרונה.

קארל אורבן הוא הכוכב של הסדרה

קארל אורבן הוא הכוכב של הסדרה

ליגת הצדק האפלים סוף סוף על המסך

השבעה כך נודעת החבורה של סופר הגיבורים בעולם של The Boys מורכבים מדמויות הדומות לליגת הצדק של די.סי, יש לנו את הגיבור שיכול לשחות במים, וודנרוומן, איש יכול להעלם וכמובן את סופרמן. השחקן אנתוני סטאר המוכר מהסדרה "באנשי" נותן את אחת ההופעות לסופרמן הכי מפחיד שנראה על המסך הקטן\גדול.
הפרק הראשון מציג לנו את יואי שהופך מלהיות בחור מופנם שלא רוצה להעתמת אפילו עם הבוס שלו ומווצא את עצמו מתעמת עם השילוב של קפטן אמריקה וסופרמן. יואי משלב כוחות עם דמותו של קארל אורבן וביחד הם עומדים לנסות לתת מכות לטוסיק של גיבורי העל.

אנתוני סטאר הוא הסופרמן\קפטן אמריקה המפחיד ביותר שתפגשו

אנתוני סטאר הוא הסופרמן\קפטן אמריקה המפחיד ביותר שתפגשו


 

לסיכום

לכל חובבי גיבורי העל והאקשן ימצאו את מקומם בקלות בסדרה The Boys, הסדרה מצליחה להפתיע באקשן, אלימות ובעיקר לבחון את מחדש את הרעיון של מי הם גיבורי העל והאם לנו בני האדם הפושטים יש דרך להתמודד איתם.
אנחנו כבר בפרק 4.

Tags:

You Might also Like

תפריט נגישות