LOADING

Type to search

משפחת המלוכה מתרחבת

המלך בעברית

"מלך האריות" הגרסה החדשה ופורצת הדרך תשאג אל תוך בתי הקולנוע החל מה-17 ביולי, והציפייה היא כי הסרט ישבור את כל שיאי האנימציה מבית היוצר של דיסני.
עניין רב מעורר הליהוק של ביונסה המגלמת את נלה ודונלד גלובר המגלם את סימבה.
כעת מותר לפרסם כי לגרסה בדיבוב לעברית אולפני דיסני בחרו בשני כוכבים שנולדו בעונה השנייה של "כוכב נולד": עדי כהן ולירון לב.

השניים, שעסוקים בימים אלה בפרויקטים גדולים אחרים: עדי כהן כאחת מכוכבות המחזמר "פלאשדנס" ולירון לב שמכין את מופע הסולו שלו עם חומרים מקוריים בזאפה, סיימו לאחרונה את ההקלטות ועד ליציאתו המסחרית של להיט הענק אפשר ליהנות ממתאבן מוסיקלי קצרצר
בו מוכיחים השניים כי בחירתם הייתה מוצלחת במיוחד ובהחלט מאתגרת את כוכבי הדואט בגרסה האנגלית!
הנה הטיזר המדובב של אחד מהלהיטים הגדולים של הסרט: עם עדי כהן ולירון לב
לצד הגרסה של ביונסה ודונלד גלובר

על הסרט

העיבוד החדש לסרט 'מלך האריות' של אולפני דיסני בבימויו של ג'ון פאברו ('ספר הג'ונגל') לוקח אותנו להרפתקה בסוואנה האפריקאית, היכן שנולד מלך עתידי. סימבה מעריץ את אביו, המלך מופסה ולוקח ברצינות גמורה את עתידו המלכותי. אך לא כולם בממלכה חוגגים את הולדתו של גור האריות החדש. סקאר, אחיו של מופאסה והיורש לשעבר של כס המלכות, זומם תכניות משלו. הקרב על צוק התקווה מזוהם כולו בבגידה, טרגדיה ודרמה שנגמרת לבסוף בהגלייתו של סימבה. בעזרת זוג חברים חדשים ומסקרנים, סימבה ימצא את דרכו לבגרות וייקח בחזרה את כס המלכות ששייך לו באופן חוקי.
הסרט יגיע לקולנוע ב- 17.7.19 ויוקרן באנגלית ובדיבוב לעברית

Next Up

תפריט נגישות