LOADING

Type to search

כל הסרטים שעומדים לצאת למארוול

הנוקמים החדשים

אחרי הסרט "נוקמים: סוף המשחק" מארוול הגיעה לסיום שלב שלוש (אחרי "ספיידרמן רחוק מהבית") של היקום הקולנועי שלהם, נשאלת השאלה – מה יקרה לגיבורים של מארוול ואיזה סרטים אנחנו יכולים לצפות להם?

אז איזה סרטים אנחנו עומדים לראות בקרוב?

סרט ההמשך "ספיידרמן: רחוק מהבית", שיוצא בקיץ 2019, יסגור את השלב השלישי של היקום הקולנועי של מארוול ויפתח שלב רביעי חדש. בנתיים מארוול מתכננים לשחרר מספר סרטים החל מ202 -2021.. חלק מהדמויות הישנות יקבלו סרטי סולו, אחרים יתאחדו לתוך לסרטים חדשים, אחרים וכמובן אי אפשר לשכוח את  שירות הזרמת דיסני.
מארוול כמובן גם לא יכולים בלי להביא גיבורים חדשים למסך הגדול כמו האקס-מן וארבעת המופלאים אחרי הרכישה של פוקס ע"י דיסני.
 
אספנו בשבילכם את כל המידע על פרויקטים חדשים הממריאים את מארוול.

האלמנה השחורה

סרט סולו על האלמנה השחורה, שאוהדים חיכו מאז שסקרלט ג'והנסון הופיעה בצוות של נוקמים. הבכורה מתוכננת לשנת 2020. העלילה תספר על העבר האפל של הגיבורה,  סיפור החיים של המרגלת הרוסית  נטשה רומנוף.

"פנתר שחור 2"

נגלה מה יקרה לוואקנדה לאחר הקרב עם טאנוס. הבמאי החלק הראשון, ריאן קוגלר חוזר לסיבוב נוסף והשמועה אומרת שהוא כבר כתב תסריט המשך ומתכונן לצילומים בסוף 2019 – בתחילת שנת 2020.  מעט ידוע על העלילה, רק כי האירועים צפויים להתפתח ולבחון את היחסים של וואקנדה עם שאר העולם. אנחנו מחכים לפניות בלתי צפויות של העלילה.

"בני האלמוות"

דיברו עליהם בפרקים בשאר הסרטים של מארוול, הסיליסטיאלס. בסרט "שומרי הגלקסיה חלק 2" דמותו של קורט ראסל טענה שהיא סלאסטיל. הסלאסטיל הם יצורים עתיקים כמו היקום של מארוול . מעט מאד ידוע על העלילה של הסרט אך מה שכן ידוע זה שהשחקנית אנג'לינה ג'ולי תופיע בסרט.
השמועה אומרת שקיאנו ריבס במשא ומתן להשתתף בסרט. קווין פייג'י רמז כי הסיפור שלהם יכול להביא אותם להיפגש עם שמורי הגלקסיה, בנוסף לכך מארוול הודיעה על כך שהסרט יציג את הסופר גיבור ההומוסקסואל הראשון .

"דוקטור סטריינג 2"

אחרי הסרט הראשון בבימויו של סקוט דריקסון, הבמאי אמר שיש לו כמה רעיונות מעניינים להמשך סיפורו של הקוסם סטיבן סטריינג',  השחקן בנדיקט קמברבאץ' חתום לעוד שני סרטים ואין ספק שאחרי התפקיד המשמעותי בסרטי הנוקמים האחרון לדקוטור סטריינג יש מקום חשוב יותר בעולם של מארוול. אנו מקווים שהם יזדרזו מהר ויתחילו לזרוק לנו פרטים על הסיפור. הצילומים אמורים להתחיל באביב 2020, והבכורה מתוכננת לחודש מאי 2021.

"שומרי הגלקסיה חלק 3"

במאי שני הסרטים הקודמים, ג'יימס גאן חזר לפרויקט לאחר שחרורו. לפני שהוא מתחיל לצלם את הסרט הוא התחייב גם לכתוב ולצלם את הסרט השני של  "יחידת מתאבדים". הסרט החדש על הרפתקאותיו של סטאר לורד וצוותו  הולך להיות מעניין בעיקר כי  בסוף הסרט "נוקמים: סוף המשחק" תור הצטרף אליהם.  אנחנו מחכים  לפסקול!

"שאנג צ'י"

מארוול התחילו לצאת מארצות הברית ובעיקר ניו יורק, אחרי "הפנתר השחור" הגיע הזמן שמארוול תגיע למזרח הרחוק יש רמיזות לכך שמארוול עובדת על הגיבור מאסיה שאנג צ'י. הסרט המספר על הגיבור מאסיה מגיע בעיקר אחרי ההבנה של האולפנים שהקהל שלהם לא דווקא נמצא בארצות הברית. כזכור הסרט "אסייתים עשירים ומטורפים" שכלל בעיקר קאסט מאסיה הביא למעלה מ250 מיליון דולר בקופות. בנוסף לכך "הפנתר השחור" הפך להיות אחד הסרטים הרווחים ביותר של מארוול והוא הכיל קאסט בעיקר של שחקנים אפרו אמריקאים.  כרגע התאריך של הסרט לא ידוע אך אין ספק שזה פרויקט חם ועדיפות גבוהה אצל האולפנים.

 
שמועות נוספות: סרט המסך לספיידרמן, איירון האט מחליפה של איירון מן, ארבעת המופלאים, אקס-מן.

תפריט נגישות