LOADING

Type to search

מי הוא האדם הטוב?

העונה החדשה של ג'סיקה ג'ונס כאן והיא גם הסדרה שבה מסתיים הקשר של מארוול עם נטפליקס, השאלה האם ג'סקה ג'ונס מסיימת את הקרירה שלה בהצלחה או בכשלון?
אפשר לומר בוודאות שזו אחת העונות הטובות ביותר בסדרות של מארוול\נטפליקס.
 
אחרי אירועי העונה האחרונה שבה אמא של ג'סיקה נרצחת ע"י, הקרע בין פאטסי לג'סיקה ג'ונס גדל.  פאטסי שעברה תהליך שדרוג גופני מתחילה להתמודד עם הכוחות החדשים ובוחרת להפוך להיות גיבורה.
ג'סיקה ג'ונס מנסה מצד שני בעונה החדשה  לעמוד בהבטחה שלה כלפי אמא שלה להיות גיבורה ולוקחת על עצמה כל תיק שהיא יכולה לעזור בו. המקרים החדשים מפגישים אותה עם בחור בשם אריק גלדן  השחקן בנג'מין וולקר שמתברר שיש לו יכולת לזהות רוע באדם, דמותו של אריק היא סוג של ראדר ומודד רוע באנשים.
ג'סיקה מוצאת את עצמה תחת איום חדש כאשר אדם פסיכפופט מחליט לפגוע בה ולאיים על כל האנשים שהיא אוהבת, ג'סיקה מוצאת את עצמה במאבק נגד אדם שאין לו אומנם כוחות על אך החוכמה שלו מצליחה לשים אותו תמיד צעד אחד קדימה (די.סי אתם יכולים ללמוד מהסדרה איך לייצר לקס לותר מדהים) השחקן ג'רמי בוב המשחק את התפקיד של ג'רגורי סלינגר הוא אחד מהרעים הטובים ביותר בסדרות של נטפליקס\מארוול אחרי האיש הסגול.
ג'סיקה צריכה לחפש עזרה על מנת לעמוד מול האיום החדש ומוצאת את עצמה מול אחד האויבים הנוראים ביותר שלה.

הדמות של אריק היא תוספת נפלאה לסדרה

הדמות של אריק היא תוספת נפלאה לסדרה


 

הפילוספיה בתפקיד העלילה

 
באחד מספרי הפילוספיה המפורסמים ביותר של פרידרך ניטשה "כה אמר זרתוסטרא" הוא מתאר את האדם העליון כך

" האדם הוא חבל המתוח בין חיה ועל-אדם – חבל על פני תהום. והוא חצייה מסוכנת".

הסידרה דנה במה זה להיות גיבור על, פאטסי רוצה להיות גיבורת על היא קיבלה את הכוחות ברצון והיא משתמשת בהם לעשות צדק, ג'סיקה ג'ונס לא בחרה את הכוחות שלה ומשתמשת בהם על מנת לסייע לנזקקים. אריק לרוב משתמש בכוחות למען עצמו וסלינגר לא קיבל כוחות מיוחדים לכן הוא בוחר להעניק כל מי שקיבל אתה המתנה ולא הרוויח אותה.
 
העונה החדשה של "ג'סיקה ג'ונס" בוחנת את המנעים של האדם, מה עושה אותנו טוב, מה עושה אותנו גיבורים איפה קנאה נגמרת ומה הם הקווים של אהבה. הדמויות כל הזמן צריכות לבחון את עצמם בקווים של טוב ורע ולנסות להבין מי הם ועד לאיפה הם מוכנים ללכת כדי להשיג את מה שהם רוצים לעומת מה שנכון לעשות.
הדמויות עצמם כל הזמן נבחנות על המוסר שלהם מול המוסר של החברה, מה הוא הדבר הנכון ומי הוא האדם שיש לו את הזכות לתת צדק לאנשים אחרים.
העלילה של הסדרה גם לא מפספסת את אף אחד מהדמויות הצדדיות שלה, אין דמות בסדרה שאין לה באמת קו עלילה משלו והם לא שם רק כדי לקדם הסיפור של ג'סיקה ג'ונס. הסיפורים של כל דמויות משתלבות יחדיו בצורה מדהימה.
השחקנית קריסטין ריטר המשחקת את ג'סיקה ג'ונס גם הפעם מצליחה להחזיק את הסדרה על הכתפיים והצוות שמלווה את הסדרה עושה עבודה נפלאה בעיקר השחקן החדש המשחק את אריק הגיבור בעל היכולת לגלות רשע באנשים.
השחקנית רייצ'ל טיילור המשחקת את פטסי היא החוליה החלשה ביותר בסדרה ויכול להיות שחקנית אחרת הייתה יכולה לקחת את התפקיד לגבהים חדשים.
קארי אנה מוס המשחקת את העורכת הדין ג'רי הורגרת אשר דואגת בסוף היום רק לעצמה בהחלט מצליחה להדהים ביכולת משחק שלה והיא אחת הדמויות היותר מעניניות בסדרה.
העונה החדשה "ג'סיקה ג'ונס" היא הוכחה לכך שסיום הקשר בין נטפליקס\ למארוול הוא בהחלט ההפסד שלנו, לאחרונה העונות האחרונות של הסדרות רק הוכיחו שהם טובות וכתובות הייטב. העונה האחרונה של "דרדוודיל" היא הוכחה נוספת לכך.

פאטסי וג'סיקה

פאטסי וג'סיקה


 

לסיכום

 
"ג'סיקה ג'ונס" עונה שלוש היא סיום מושלם לסדרה שידעה לרוב רק הצלחות, העונה הראשונה של "גסיקה ג'ונס" היא בהחלט אחת הסדרות הטובות ביותר של נטפליקס\מארוול עד היום אם לא הכי טובה.  קשה לתת למשהו ציון מושלם אבל העונה הזו בהחלט מתקרבת לכך.

Tags:

You Might also Like

תפריט נגישות