LOADING

Type to search

"גברים בשחור אינטרנשיונל",  הוא סרט שאף אחד לא באמת ביקש אבל איכשהו קיבלנו.

שלושת הסרטים הראשונים בסדרה כיכבו וויל סמית וטומי לי ג'ונס, הסרט הראשון בסדרה שבויום ע"י בארי זוננפלד הוא אחד מסרטי המדע הבדיוני המבדרים ביותר, גם הסרט הכי טוב בסדרה.
הסרט הראשון הכיל הרבה מסתורין, בניית עולם ובעיקר צוות של שחקנים אשר הצליח לתפוס את הקהל והמבקרים בהנאה. כמובן שגם השיר של וויל סמית עזר.
מאז הסרט הראשון לא אפשר לומר שהמצב של "גברים בשחור" השתפר הסרטים החלו להידרדר משם ואילך.

דם חדש

הסרט החדש מבויים ע"י הבמאי פ. גארי גריי,  פ. גארי גריי עומד מאחורי סרטים מוצלחים כמו "הג'וב האטילקי", "היישר מקומפטון" ו"יום שישי". דם חדש זה תמיד דבר בריא בסדרת סרטים, לדוגמה הבמאי טאיקה וואטיטי  שלקח על עצמו את סדרת "תור'" הצליח להמציא מחדש את האל הנורדי.
הפעם הבמאי מקבל צוות חדש של שחקנים אך לא מצליח להכניס רוח חדשה בסדרת הסרטים העייפה גם ככה.
הפעם אנחנו מקבלים צוות חדש של כוכבים והם כריס המווסרת וטסה תומפסון, הזוג כיכב בסרט "תור ראגנרוק" וגם שם כמו כאן היה להם כימיה מדהימה.
הסיפור עוקב אחרי דמותה של  הסוכנת M שבגיל צעיר מגלה על קיומים של הגברים בשחור, M מנסה למצוא את הארגון הסודי ולהתקבל אליו ועל הדרך מנסה להתקבל לכל ארגון על פני האדמה (אחד הקטעים המבדרים יותר בסרט)
 

כימיה מעולה בין שני הכוכבים

כימיה מעולה בין שני הכוכבים

מסביב לעולם

דמותו של כריס היינה של סוכן H בארגון בלונדון, הסוכן H  עם הסוכן HIGHT T השחקן ליאם ניסן מעורבים  בתקרית מול חייזרים בשם הכוורת אך הסוכן H מעולם לא חזר לעצמו.
הזוג משתף  פעולה כאשר דמותה של הסוכן M נשלחת ללכת לברר מה קורה בסניף של לונדון ומשם הם מוצאים את עצמם בהרפתקאות מסביב לעולם.
כפי שציינו בתחילת הסיפור, ״גברים בשחור אינטרנשיונל", קיים רק בגלל שאולפני סוני יש את המותג הזה, ברמה של יצירה, עלילה או כל סיבה אחרת אין באמת הצדקה לסרט.

לטובתם

זה לא אומר שזה סרט רע והוליווד היא בסוף היום מכונת כסף אך בין כך שיש צורך להרוויח כסף לבין יכולת גם לייצר סרטים בעלי איכות או אפילו ערכי בידור יש הבדל מאד גדול.
סוני הפעם חצו אותו לצורך של תאוות הכסף ולכן המוצר הסופי גם נראה ככה, אין ספור בדיחות שלא תמיד מצחיקות, קטעי עלילה שמובלים בין קטע אקשן אחד לשני ודמויות חלולות בלי נשמה.
נראה שהאולפנים גם בזבזו את רוב הכסף שלהם על השחקנים הראשיים ואז אמרו טוב באו ננצל את כל רגע מסך אפשרי להציג אותם.
בצד השני אפשר לומר שיש כאן ערכים של סרט פופקורן טהור, קטעי האקשן הם לרוב מבדרים, השחקן קומייל ננג'יאני המשחק את דמותו של החייזר לרוב קולע בול עם הבדיחות שלו וליאם ניסן בסרט שזה עושה כל סרט יותר טוב.

ליאם ניסן עושה כל סרט יותר טוב

ליאם ניסן עושה כל סרט יותר טוב

לסיכום

״גברים בשחור אינטרנשיונל״ הוא סרט שנעשה למתרות כסף, הוא גם סרט כל העולם היה יכול להמשיך להתקיים בלי הנוכחות שלו. הסרט מבדר וכיפי אף נשכח וחסר יכולת להשאיר רושם או טעם אצל הצופה

Tags:

You Might also Like

תפריט נגישות