LOADING

Type to search

NBA PLAYGROUNDS 2 – ביקורת

לפני מעל לשנה חובבי משחקי הספורט ארקייד קיבלו מתנה אדירה בצורת משחק כדורסל ארקיידי חדש בשם NBA PLAYGROUNDS משחק שהתיימר להיות דור ההמשך למשחקי NBA JAM  ו-NBA HANGTIME  האדירים ששנים לא שוחרר משחק שדומה להם.
למרות כל הציפייה קיבלנו משחק אמנם נחמד אבל ממש לא בשל שהשאיר בעיקר טעם רע אצל המעריצים וחבל שכך.
משחק ההמשך היה בפיתוח תקופה קצרה לאחר שחרור המשחק הראשון ואפילו היה אמור לצאת לפני מספר חודשים אבל לפתע נדחה והפעם מהסיבה הטובה ביותר חברת 2K שהביאה לנו שלל להיטים לקחו חלק בפרוייקט ודחו את היציאה של המשחק לאוקטובר.
האם מגע הקסם של 2K הצליח להביא למעריצים המושבעים את ההמשך הכה מצופה ל-NBA JAM? בוא נגלה.

 

גרפיקה

משחק כדורסל ארקיידי לא צריך להיראות כסימולטור מציאותי ככל האפשר אלא לקחת את הדמיון של היוצרים למקומות הכי משוגעים ואכן אנו מקבלים את זה פה באנימציה מעולה וזורמת ללא שום תקיעות או באגים וזה מה שהמשחק צריך.
המגרשים מרגישים חיים בעזרת קהל ואינטראקציות סביב ולא סתם העתק הדבק של מספר דמויות חוזרות.
יש מעל ל-200 שחקני NBA  שונים במשחק וכל אחד ואחד מהם קיבל טיפול אישי ואנימציות משלו וזה פשוט כיף כי ממש ניתן להבדיל בין שחקן לשחקן הרבה מעבר לראש המוגדל בצורה לא פרופורציונלית כפי שאנו רגילים במשחקים הללו.
האפקטים סביב כל המהלכים המשוגעים גם עברו ליטוש מסיבי וזה פשוט מרגיש כיף ומדהים לבצע הטבעה משוגעת לאחר ריחוף לא הגיוני מקו השלוש לעבר הטבעת.
תפריט המשחק פשוט מאוד ונגיש ללא שום סיבוכים מיותרים וגם שם ההנפשה של הלחצנים הרגישה לי לרגע כאילו אני במשחק שתוכנן עבור אנשים שלא יודעים לקרוא וצריך להעביר להם את המסר בעזרת לחצנים גדולים ומונפשים.

משחקיות

לא קיימת בעיני הנאה יותר גדולה במשחק ספורט מאשר לשחק כדורסל רחוב, 2 על 2 , ללא חוקים ועם הטבעות משוגעות מכל מקום ואני מקבל זאת בגדול במשחק. NBA PLAYGORUNDS  2 מספק ובגדול את כל ההנאה הזכורה לי בתור ילד ששיחק NBA JAM  על מכשיר המגה דרייב שלו למשך שעות וזה הישג מרשים בעיני.
מצבי המשחק די פשוטים וכוללים משחק ראווה,אליפות NBA  הכוללת משחק למשך עונה שלמה ופלייאוף עם קבוצה אותה נבחר ובסופה אם נזכה נקבל שחקן מיוחד של אותה הקבוצה.
מצב משחק חדש שהוסיפו הוא תחרות שלשות, זה נחמד למדי אבל מרגיש יותר כמו מיני משחק.
סגל עצום של כ-200 שחקנים מספיק מעל ומעבר והמרדף שלנו לשיפור כל שחקן ושחקן יכול להעביר לנו שעות מרובות של הנאה מול המשחק.
 
שנים אני מחכה למשחק בסגנון NBA JAM והשנה סוף סוף קיבלתי את זה מ-NBA PLAYGROUNDS 2 ,משחק שיכול לתת לכם שעות של הנאה מול חברים ואפילו לבד מול המחשב במאבק על מי שחקן הרחוב הטוב ביותר.

Tags:

You Might also Like

Next Up

תפריט נגישות