LOADING

Type to search

אי שם באחד האוללפנים הגדולים של הוליווד יושב לו מפיק גדול שהולך להכין את אחד הסרטים הגדולים ביותר בהוליווד, הוא מתישב לו בכיסא שלו מארגן את החליפה של גו'צי שעלתה אלפי דולרים, מסיר את שעון הרולקס שלו ומניח אותו על השולחן ואז מוציא פנקס ומתחיל לארגן את הרשימה של הפרטים החשובים לסרט הגדול ביותר של הזמנים.

  • תסריט שישב מספר שנים במגירה והרבה אולפנים אחרים סירבו להפיק אותו.
  • שני כוכבים גדולים והכי לוהטים בהוליווד.
  • במחשבה שניה נבקש ממישהו אחר לעבור על תסריט אולי מישהו שעבד כמה ימים בהוליווד.
  • הרבה אפקטים.
  • נבקש ממישהו נוסף לעבור על התסריט.
  • הרבה יותר אפקטים.

הנוסעים 2016 הוא דוגמא הטובה ביותר למה גם שיש לך את שני השחקנים הכי לוהטים בהוילווד עדיין, הרבה אפקטים, תסריט לא דווקא יתן לך את הסרט הטוב ביותר שחשבת שיש לך, הנוסעים מספר על העתיד הלא רחוק שבו חללית חוצה את הגלקסיה להעביר נוסעים מכדור הארץ לכדור הארץ החדש במטרה לאכלס אותו, אך כמובן שמשהו משתבש בדרך וכריס פראט בתפקיד גי'ם מתעורר מוקדם מהרגיל ומוצא את עצמו בחללית הענקית לבדו לאחר זמן מה מצטרפת אליו ג'ניפר לורנס בתפקיד אוררה הזוג מוצא אהבה בחללית בודדה באמצע החלל.
הבעיות בסרט מתחילות בכך שהדבר הכי גדול שהשיווק של הסרט עבד עליו הוא הזוגיות של ג'ים ואוררה דיהנו כריס פראט וג'ניפר לורנס האלוהית לא עובדת יותר טוב מאשר הבטריה של סמסונג נוט החדש, עם חוסר כמיה של שני השחקנים הגדולים ביותר של הסרט או ליתר דיוק השחקנים היחידים בסרט אתה נשאר עם תסריט חצי אפוי, סצנוות שפשוט לרוב ממלאות מקום  לקדם את העלילה ואפקטים אומנם לעיתים מרשמים אך לרוב כמו הסצנה האחרונה בסין ברובוטרקים אחרון פשוט מרגיש חסר טעם ולא יותר הרבה מעניין ממופע אורות בפלנטריום.
לאחר שבני הזוג מוצאים אחד את השני הסרט מתחיל לצנוח במהירות ברמת העניין של הצופה ונראה שלא נשאר הרבה לספר חוץ מקטעים ברורים מאליו שכבר נכתבו בהרבה סרטים אחרים. הפן הבדיוני בסרט הוא גם אחד מהפספוסים הגדולים ביותר, במקום להתעמק בעולם העתידני שאנחנו מצאים בו, הבמאי והכותבים בוחרים לזרוק משפטים קצרים על מנת לספק את כל מי שבא לראות את הסרט בגלל שהוא ציפה למשהו קצת יותר מורכב.
הסרט מנסה להיות הכלאה של טום הנקס הכלוא באי בודד ואודיסאה 2010 אך פשוט צל הדוי לגמרי של שני יצירות המופת הללו אם הייתי חייב להשוות את הסרט הזה לאיזה יצירה זו או אחרת (ואני בוחר לעשות זאת) הייתי משווה את זה לדימדומים 4 (בגלל שלא ראיתי אותו) אך אני בטוח שהוא גם מציג זוג שחקנים הממלמלים טקסטים חסרי משמעות ומנצלים אהדה של אנשים לתחום הפנטזיה כדי להציג רומן משעמם.
במשחק עצמו ג'ניפר לורנס עושה את מה שהיא הכי יודעת לעשות טוב ונותנת הופעה לא בינונית ויותר מוצלחת שהיא לבדה כריס לעומתה מצליח להיות מקסים ונותן לסרט עוד איזשהו נפח מסויים אך לא מספיק.
האם כדאי ללכת לראות את הסרט ? ובכן אני אומר שבוודאות אפשר לוותר על הצפיה שלו בקולנוע ואם באמת אתם מוצאים את עצמכם באחר צהריים חסר משמעות מחפשים לעשות משהו בזמן שאתם מקפלים כביסה אז בהחלט אפשר לראות את הסרט אך אם יש שידור חוזר של הדימדומים הראשון זה עדיף.

עד לכאן מסתיים החלק של נוטל הסופיילרים בביקורת
לאחר חפירה בנבכי האינטרנט שמועה  אומרת שאומנם בסרט המקורי אנחנו הצופים יודעים שאוררה מתעוררת בגלל ג'ים העיר אותה אך בתסריט המקורי אנחנו הצופים לא יודעים איך היא מתעוררת והתגלית מגיעה רק מאוחר יותר בסרט, מה שנשמע שהיה הרבה יותר מעניין ומשאיר סקרנות וגורם הפתעה לסרט.

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

תפריט נגישות