LOADING

Type to search

ביקורת – THE CREW 2

ביקורת – THE CREW 2

בסוף שנת 2014 UBISOFT שחררה לעולם את המשחק החדש שלה THE CREW ובכך הצהירה שהיא נכנסת בשיא המהירות לשוק משחקי המירוצים הרווי עם מוצר חדש ומעניין יותר בפיקוח של אחד האולפנים היותר מוכשרים שיש בשוק, המשחק היה הצלחה יחסית והשתפר מעדכון לעדכון אבל ההרגשה הייתה שזה עוד מתחרה לסדרת NEED FOR SPEED היחסית כושלת לאחרונה.
כאשר THE CREW 2 הוכרז UBISOFT שלפו את כל ארסנל הנשק שלהם ופשוט אמרו שהם הולכים לירות לכל כיוון עם כל אמצעי תחבורה אפשרי כמעט במשחק מירוצים בעולם פתוח, קשה קצת לפספס עם דבר שכזה לא? בואו נגלה…

גרפיקה

בכל הנוגע למנועי משחק וגרפיקה מתקדמת ל-UBISOFT פשוט יש את זה, אנחנו מקבלים במשחק את רוב הערים הגדולות בארה"ב בפירוט ותיאור מדהימים כולל מנוע מזג אוויר מטורף שפשוט נותן את הבסיס למשחק טוב ולא משנה איזה. UBISOFT גייסו למשחק את רוב חברות הרכב המובילות בעולם , עם שלל כלי רכב שנראים פשוט מדהים ועם רמת פירוט מאוד גבוהה , אומנם הרמה של הפירוט שקיבלנו ב- GT היא משהו אחר לגמרי אבל THE CREW בדרך לשם.
דבר אחד שכן ממש הפריע לי הוא היעדרות מנוע ההרס במשחק , הוא פשוט לא קיים וזה מוריד מחווית המשחק, לא הגיוני שאני מגיע במהירות של 200 קמ"ש ופוגע בבניין ולרכב שלי אין אף שריטה זה פשוט מוריד מחווית המשחק ובנושא הזה ל- UBISOFT יש הרבה שיעורי בית לעשות והם פשוט יכולים לגשת לחנות הסמוכה אליהם ולרכוש עותק של החידוש של BURNOUT PARADISE ולהבין כיצד עושים זאת נכון.

משחקיות

משחק עולם פתוח , שלל כלי רכב , מטוסים וגרפיקה מעולה , משהו יכול להרוס שילוב שכזה? אז כנראה שכן.
העלילה ב-THE CREW לא קיימת כמעט ונשענת על דיאלוגים מביכים וקטעי מעבר מביכים עוד יותר, אז נכון זה לא משחק מתח או פעולה אלא משחק מכוניות אבל עדיין עדיף לעשות משהו בצורה הטובה ביותר או פשוט תשאירו לנו תפריט ללא הדבר העלוב הזה שקיבלנו פה בצורת עלילה.
מטרת המשחק היא להשיג כמה שיותר עוקבים ברשתות החברתיות ואת זה נעשה על ידי זכייה בתחרויות מירוץ,ביצוע פעלולים מטורפים ועוד.

שלל כלי הרכב שכוללים מן הסתם את מכוניות הספורט הטובות ביותר,רכבי ואופנועי השטח הקשוחים ביותר ,סירות המירוץ המהירות ביותר וכמובן מטוסי המירוץ נותנים לנו ארסנל אדיר של כלי תחבורה שאיתם אנו יכולים להתחרות ממירוצים קצרים של מספר דקות ועד מירוצים שיכולים לארוך כשעה,המירוצים המעניינים ביותר הם כמובן המירוצים שבהם יש שילוב של כלי תחבורה שונים ואותם נתחיל לדוגמא בנסיעה על הכביש ונסיים בטיסה אל האופק הרחוק.
מנוע ההרס כפי שציינתי לא קיים במשחק וזה די הפריע לי אבל חוץ מזה יש פה מנוע משחק נהיגה די טוב שנותן חוויה ארקיידית טובה ומהנה, אם אתם מגיעים למשחק לאחר GT או PROJECT CARS אתם תהיו קצת בבעיה כי לאחר משחקים מציאותיים כל כך אתם מגיעים לז'אנר אחר לגמרי של משחקי מכוניות וזה יכול להוות עבורכם בעיה. בספטמבר הקרוב תיפתח האופציה של מצב המשחק של שחקן נגד שחקן וזה בהחלט יוסיף לחווית המשחק כמובן אבל עד אז תוכלו להתחרות נגד או יחד עם החברים רק על ידי שבירת השיא שלהם וכו'.

 

סיכום

THE CREW 2 מספק חווית משחק טובה עם שלל כלי תחבורה אדיר עם משחקיות קלילה ולא מורכבת כמו סימולטור נהיגה ולכן הוא יספק לכם שעות רבות של הנאה למרות הפגמים שבו.
 
 

Tags:

תפריט נגישות