LOADING

Type to search

ביקורת לסרט "משפחת סופר על 2"

הסופר חוזר למסך

פיקסאר הם אחד מהאולפנים המצליחים לשמור על איכות הסרטים של מסרט לסרט (אם נשכח לרגע מסדרת הסרטים של "מכוניות" ו"מטוסים") הסרטים שלהם הם באיכות האנימציה הגבוהה ביותר ומצליחים לשלב סיפור טוב, דמויות שהקהל מצליח להתרגש מהם והכי חשוב להכניס הרבה כסף לדיסני.
לפני ארבע עשר שנים ראינו את החזון של האולפנים לגיבורי העל עם צאת הסרט "משפחת סופר על" הסרט לקח את הקונספט הידוע והמוכר של הגיבורים והציג לנו את היום אחרי העולם שבו להיות סופר גיבור זה פשע (אנחנו מסתכלים לכיוון שלכם מארוול), הגיבור מר סופר-על מחליט לפרוש עם בת זוגתו והם חיים באושר אך בחיים לא מסופקים.
הסרט הראשון בחן את הרעיון של האי מימוש עצמי של עצמנו דרך הרעיון של שמר פנטסטי בוחר לוותר על חיי הסופר גיבורים על מנת חיי משפחה טובים אך מרגיש מתוסכל, ככל שהסרט מתקדם אנחנו למדים עם הדמויות שאתה לא צריך להתפשר על מי שאתה ומה שאתה אוהב וחשוב ביותר הוא שהמשפחה שלך תמיד תתמוך בך.

סופר פעמיים

בסרט החדש אנחנו פוגשים שוב את "משפחת סופר על" והם מתמודדים הפעם הרוח השינוי התרבותית הקיימת בעולם כולו, מר סופר- על צריך להישאר בבית כאשר אשתו נערת הגומי יוצאת להיות הגיבורה והוא צריך להתמודד עם גידול המשפחה ולקחת על עצמו את האחריות הזו.
על מנת לעורר מודעות לצורך בגיבורים נערת הגומי חובשת מצלמה על הראש שלה לתעד את המעשים שלה, מה שנותן מבט כלפי הדור שלנו והצורך שלנו לתעד את הכל מסביבנו.

רק שזה ברגע הנכון

הסרט בוים ע"י בראד בירד אחד הבמאים הטובים ביותר בהוליווד וגם הפחות מוכרים, הבמאי עומד מאחורי הסרטים "רטטוי", "ענק הברזל" ו"משימה בלתי אפשרית 4". בראד לקח את הזמן שלו 14 שנה לעשות את הסרט הזה והוא העובדה שהוא לא היה מוכן לעשות סרט נוסף עד שהוא לא ירגיש שהוא מוכן יצירתית לעשות את זה. הסרט בהחלט מוכיח שהזמן רק עשה לו טוב.
הסרט מנסה להעביר לנו לו רק את הרעיון שהוא יש כאן החלפה בתפקידים, יותר מכך שהבחירה של מר סופר – על להישאר בבית ולטפל בילדים הוא גם שווה בגבורה שלו כמו היכולת של גברת אלסטית לצאת ולהילחם בפשע.

קטעי האקשן הם הטובים ביותר שראינו לאחרונה בסרטי אנימציה ובכללי, הסרט מצליח לשמור על רף של כל סרטי הפיקסאר בכך שהוא מצליח לדבר לילדים אך גם מבוגרים יכולים למצוא בסרט רבדים שונים.
"משפחת סופר על 2" הוא סרט שלא מרגיש שנעשה על מנת להרוויח עוד כסף על הקופה של פיקסאר, הרעיון שעומד מאחורי הסרט הזה והוא בעיקר תסריט טוב ודיאלוגים מוצלחים שגורמים לסרט לעבוד בשונה מהרבה סרטים אחרים. הסרט לא מנסה לחזור שוב על התסריט הקודם ועל אותם בדיחות שאנחנו מכירים כמו "דדפול 2" ומייצר כאן עלילה חדשה ומקורית.

נבל חלש

הבעיה היחידה שאפשר למצוא בסרט הוא הנבל עצמו, הסרט אומנם מציג נבל מעניין המזכיר טיפה את הנבל בעונה הראשונה של "ג'סיקה ג'ונס" אך עדיין לא מצליח להיות מפסיק מיוחד כדי באמת להיזכר בו אחרי הסרט.
הסרט עצמו אומנם נפגע טיפה מבחור רשע לא מפסיק חזק אך זה לא מצליח לגרוע בכללי מהמבנה עצמו של הסרט

לסיכום

"משפחת סופר על" הוא סרט שהוא חובה לצפייה בקיץ שמלא בסרטי המשך וסרטים שפשוט נעשו על מנת להרוויח עוד דולר לקופה אנחנו סוף סוף מקבלים סרט שכל מה שעומד מאחוריו הוא רעיון לספר סיפור שמונע ע"י דמויות שכתובות היטב, מסר שעובד גם לילדים וגם למבוגרים ופשוט חוויה שאסור לפספס.

תפריט נגישות