LOADING

Type to search

חוזרים לשנת 1987

הסרט האחרון של הרובוטריקים נחל כישלון צורב גם בקופות וגם אצל המבקרים, הסרט "האביר האחרון" (את הטריילר שלו אפשר לראות כאן), בארץ הסרט אומנם יוצא בסוף שבוע הקרוב אך כנראה שזה לא ישנה את מצב הכספי של הסרט שנחשב ככישלון צורב ואפילו לא הצליח לגייס את הכסף מסין שלרוב היא מקור ההכנסות של הסרט.
כל הכישלונות לא עוצרים את האולפנים להמשיך עם התוכניות שלהם לייצר עוד סרטי רובוטריקים, כפי שציינו בעבר אנחנו מצפים ליותר מארבע עשר סרטים שונים של הרובוטריקים בשנים הקרובות, לפי המפיק והבמאי מייקל ביי.
אחד הסרטים שהאולפנים עובדים עליו הוא הסרט של באמבלבי , הרובוטריק שהיה שבסדרת המצוירת רכב מסוג פולקסווגן חיפושית צהובה בסדרת הסרטים קיבל שדרוג לקאמרו.
האולפנים הודיעו היום שהם גייסו את מתאבק ה WWE הכוכב ג'ון סינה לתפקיד ראשי בסרט שתאריך היציאה שלו נדחה ל21 לאוגוסט עומד להתחרות עם "אקוומן" של די.סי.
העלילה של הסרט תתרחש בשנת 1987 ותספר על כך שבאמבלבי מוצאת מחסה במגרש איסוף גרוטאות עדשנערה השחקנית היילי סטיינפלד מוצאת את הפולקסווגן  ישנה וצהובה.
בשורה אחת טובה יש לסרט והיא שהבמאי טראוויס נייט "קובו: אגדה של סמוראי" עומד לביים את הסרט, "קובו: אגדה של סמוראי" הוא אחד סרטי הפנטזיה הטובים ביותר של שנת 2016 לדעתנו לפחות, את הרשימה שלנו אתם יכולים לקרוא כאן.

Tags:

You Might also Like

תפריט נגישות