Uncategorized גיימינג

E3 – 2017 סיכום המשחקים והאירועים החשובים

סוקרים את האירוע הכי גדול של השנה

האירוע הכי גדול בעולם המשחקים והקונסולות ה-E3 נחתם בסוף השבוע האחרון ואנחנו מביאים לכם את סיכום האירוע הגדול הזה. כמו כל שנה יצרניות המשחקים הכי גדולות בעולם מגיעות למקום אחד ובו הן מראות לנו זו אחר זו את מה שעתיד להעסיקו אותנו שעות רבות.

חברת EA

FIFA 18

כמו כל שנה אנו מקבלים את כותר הכדורגל המוביל בעולם והשנה כמו כל שנה יש מספר שיפורים במנוע המשחק ובמנוע הגרפי אבל 2 דברים משכו תשומת לב יתרה והם : שלל גדול של שחקני עבר שיהיה לנו גישה אליהם במצב המשחק FUT בכל הקונסולות בניגוד לשנים הקודמות שהיה זמין רק ב-XBOX ובנייה מחדש של מנוע האטמוספרה במגרש הכדורגל כולל מתן תשומת לב רבה לפרטים במגרש. המשחק יהיה זמין גם ל-NINTENDO SWITCH.

ANTHEM

משחק חדש לגמרי מבית EA וחברת BIOWARE שמציע לנו מעיין שילוב של TITANFALL בעולם עתידני פתוח,נראה מעניין בייחוד בשל העובדה שחברת BIOWARE יודעת את העבודה.

A WAY OUT

אחת ההפתעות הגדולות ביותר השנה , משחק פעולה שדורש, כן אני חוזר על זה דורש שנשחק אותו עם חבר או חברה למשחק. העלילה היא על 2 מכרים שכלואים בכלא ומתכננים בריחה ממנו. נראה פרוייקט שאפתני ומבטיח מאוד.

NEED FOR SPEED PAYBACK

כותר נוסף בסדרת המשחקים המצליחה NFS שהפעם לא עוסק רק במירוצים אלא בפן עלילתי עם ניחוח של סרט אקשן הוליוודי, החברה שיוצרים את המשחק הם האנשים מאחורי סדרת משחקי BURNOUT מה שמבטיח לנו הרבה פיצוצים ומרדפים עוצרי נשימה.

STAR WARS BATTLEFRONT 2

לאחר ההצלחה האדירה של המשחק הקודם , המעריצים מקבלים את מה שהם רצו והוא כמובן מצב משחק יחיד שכולל עלילה שתשתלב בעולם סרטי STAR WARS. המשחק נראה מדהים מבחינה גרפית וכולל מספר רב של דמויות מהעולם של STAR WARS.

 

חברת UBISOFT

ASSASSINS CREED ORIGINS

לאחר שנתיים של הפסקה נחזור השנה לקבל את המנה הקבועה של סדרת ההתגנבות המעולה AC. העלילה הפעם היא של המתנקש הראשון בהיסטוריה בתקופת מצרים העתיקה, המשחק נראה מבטיח במיוחד ומציג לנו גרפיקה משובחת ואף שיפורים רבים במנוע המשחק, האם נקבל את המתנקש העברי הראשון שלנו? נדע זאת באוקטובר הקרוב.

BEYOND GOOD AND EVIL 2

משחק נוסף שהיה בתרדמת טיפה יותר ארוכה ונחשפנו אליו השנה הוא BEYOND GOOD AND EVIL, אמנם קיבלנו רק טריילר CGI אבל לשמחתנו ההמשך המצופה חי קיים ובועט ובקרוב נקבל עליו פרטים נוספים.

FAR CRY 5

אמנם נחשפנו אליו לפני מספר שבועות אבל E3 חשף לנו יותר מידע ומשחקיות שפשוט נראית מעולה לסדרת המשחקים המוצלחת של FAR CRY, העלילה והאזור שבו נהיה במשחק מרתקים במיוחד ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לו…

SKULL AND BONES

חברת UBISOFT בעצם לקחה את מנוע משחק ניהול ספינת הפירטים (המוצלח מאוד) של AC BLACK FLAG והפכה אותו למשחק עצמאי שבו אנו משחקים פירטים שנלחמים בפירטים אחרים , נראה מעניין מאוד אבל עדיין מזכיר דברים שראינו כבר בעבר.

חברת MICROSOFT

XBOX ONE X

עיקר הדברים ש – MICROSOFT חשפה לנו היא כמובן המתחרה שלה בעולם הקונסלות ל – PS 4 PRO , קיבלנו קונסולה מאוד חזקה עם מפרט מאוד מרשים שיהווה מתחרה ממשי לסוני החל ממעבד מרשים במיוחד,זיכרון עבודה גדול במיוחד וכמובן תמיכה מלאה בתכני 4K.

FORZA MOTORSPORT 7

המשחק שישיק את הקונסולה החזקה בעולם הוא כמובן כותר הבית של חברת MICROSOFT, שוב נחשפנו למשחק נהיגה מדהים עם גרפיקה לא מהעולם הזה בייחוד שהוא רץ על קונסולה כה חזקה ברזולציית 4K.

חברת SONY

GOD OF WAR

אנחנו כבר לא יכולים לחכות לשים את הידיים שלנו על המשחק הבא בסדרת משחקי הפעולה הטובים ביותר שנוצרו, KRATOS שלנו התבגר והוא אב לילד שמלווה אותו במסע בעולם חדש לחלוטין בשביל הגיבור שלנו. המשחק נראה מפותח הרבה יותר עם ניחוח של משחק תפקידים וכמובן הגרפיקה והמוזיקה האפית של הסדרה עדיין כאן.

UNCHARTED THE LOST LEGACY

ספין אוף של אחד ממשחקי הפעולה היותר גדולים של זמננו שיוצא אלינו ממש בקרוב ומשלים לנו את העלילה של המשחק הרביעי בסדרת משחקי UNCHARTED. הגרפיקה כמובן מעולה,העלילה כמובן שמעולה והמשחקיות המשולבת של 2 דמויות נשיות (מישהו הזכיר וונדר וומן?) נראית מעולה. יהיה לנו סוף קיץ לוהט במיוחד.

SPIDERMAN

האנשים הטובים שיצרו את סדרת משחקי INFAMOUS קיבלו לידיהם מטלה קשה במיוחד והיא ליצור משחק גיבורי על שיתחרה מול הסדרה המדהימה של BATMAN. קיבלנו סוף סוף טעימה רצינית מהמשחק וזה פשוט נראה מרשים הן מבחינה גרפית והן מבחינת המשחקיות. האם סוף סוף נקבל מתחרה הולם של גיבור של MARVEL לעטלף של DC, נגלה בעתיד הקצת רחוק לצערנו.

חברת NINTENDO

SUPER MARIO ODYSSEY

המשחק שכבש את הלב לכל צופי התערוכה מגיע אלינו שוב מ-NINTENDO, סדרת משחקי מריו הם הצלחה בטוחה אבל הפעם ההרגשה שיש משהו שונה במיוחד במשחקיות של השרברב הוותיק ו-NINTENDO מביאים לנו סיבה נוספת למה אנחנו צריכים להחזיק בקונסולה המצויינת שלהם ה-NINTEDNO SWITCH.

MARIO + RABBIDS KINGDOM BATTLE

בהתחלה זה נשמע מעיין שילוב מוזר של 2 עולומות משחקים שונים אבל לשמחתנו זה נראה כהפתעה נעימה של משחק פעולה משולב אסטרטגיה עם שלל דמויות מעולמו של מריו והארנבים המטורפים של UBISOFT.

זהו הסיכום הקצר שלנו לתערוכה מעולה השנה, המשיכו לעקוב אחרינו לסיקורים מלאים של הלהיטים הללו כאשר הם יגיעו לידינו.

תפריט נגישות