LOADING

Type to search

מה יותר טוב מבאטמן אחד? ארבע סרטי באטמן.

שמועות שמגיעות מהאינטרנט בימים האחרונים מרמזות על כך שאולפני וורנר עם די.סי עובדים על ארבע סרטים חדשים של באטמן, הסרטים אמורים לצאת באותה שנה ביחד ב2019 כחלק מהחגיגות של 80 שנה לבאטמן.
כל זה מגעים עם שמועות אחרות הקשורות לסרט של נייטווינג, באטגירל והסרט של באטמן. המידע החדש מגיע ברקע של הטריילר החדש של ליגת הצדק, את הפירושים שלנו לטריילר אתם יכולים לקרוא כאן
ראו הוזהרתם חלק מהמידע מכיל סופיילרים לסרטים אך הכל בשלב זה מבוסס רק על שמועות.
רק לאחרונה נודע שהבמאי מאט ריבוס (כוכב הקופים) מחליף את בן אפלק בתפקיד הבמאי לסרט הבא של באטמן, השמועות אומרות שכנראה אפלק רוצה לעזוב את התפקיד עצמו של באטמן (את הכתבה שלנו על זה אתם יכולים לקרוא כאן). בכללי הרבה שחקנים רוצים לעזוב את הסרט על זה אתם יכולים לקרוא כאן.
ריבוס סיפר שהנבל הגדול בסרט הבא של באטמן לא דווקא יהיה דאת'סטרוק אלא כל גלריית הנבלים של באטמן יחידו יצאו כנגד הבלש. בסרט עצמו יופיעו גם הגי'וקר והארלי קווין כאשר הם יהיו בעלילה צדדית וינהלו משימה משלהם.  האויב הראשי של הסרט הוא כנראה המסכה השחורה.
afflekbtaman2

הסרטים שיוצאים

Ghotem City Siren –  הסירונות של העיר גותאם.
NightWing – נייטווינג.
BatGirl – באט גירל.
Batman – באטמן עצמו

 

נייטווינג משחק בלגו

נייטווינג  הינו רובין המקורי שגדל ורצה להיות באטמן אך מכוון שמישהו אחר כבר בתפקיד הוא הפך להיות הגיבור בשם נייטווינג, די.סי הודיעו שהם עומדים לפתח סרט על הדמות והיום גם יש מועמד ראש והוא כריס מקקאי, כריס הוא הבמאי שעומד מאחורי הסרט של באטמן לגו האחרון, האם זה אומר שאנחנו עומדים לראות את נייטווינג פורץ בראפ במהלך הסרט ?

nightwing

באטגירל קוטלת הערפדים

כאשר את הסרט של באטגירל יביים ג'וס ווידן אשר ביים את הנוקמים הראשון והשני בעבור מארוול.

צריך להבין שהכל כרגע בשלב השמועה ואין באמת אישור לאף אחד מהדברים.
 
 

Tags:

תפריט נגישות