LOADING

Type to search

סוני עובדים על סרט של ונום VENOM וספיידמן לא עומד להופיע בו

ונום מקבל סרט משלו

אולפני סוני חתמו על חוזה עם מארוול על לשתף את הדמות של ספיידרמן בעולם הקולנועי של מארוול, בהסכם החדש מארוול לוקחים על עצמם את הסיפור, עיצוב והכיוון של הדמות בעולם של מאוורל וסוני מקבלת מהרווחים.
ההסכם החדש לא מונע מהם להמשיך ליצור סרטים הקשורים לדמויות המורחבות של העולם של ספיידרמן ולאחרונה הם הודיעו שהם עובדים על סרט חדש של ונום.
ונום קיבל את ההופעה הקולנעית הראשונה של ב"ספיידרמן 3" של סאם ריימי ואפשר לומר שהמעריצים הרגישו שהם יצאו מופסדים.

ונום גרסת ספיידרמן 3

ונום גרסת ספיידרמן 3


הסרט החדש שמתכנן לצאת בשנת 2018 אמור להתחייל הפקה בסתיו הקרוב ומתוכנן להיות סרט בעל דירוג R, כלומר בעל אלימות ודם ולפנות יותר לקהל הבוגר יותר.
אחרי שאולפני פוקס הוכיחו עם "דדפול" והסרט "לוגאן" שאפשר לעשות סרטי סופר גיבורים לקהל מבוגר יותר גם די.סי וגם סוני רוצים לקחת חלק בעוגה הזו.
ביקורת ללוגאן אפשר לקרוא כאן

קצת על ונום

למי שלא מכיר ונום מספר על סימביוט שמגיע מהחלל החיצון ובהתחלה משתלט על ספיידרמן, האישיות של ספיידרמן וגם החליפה משנים צורה. ספיידרמן מתנתק מהסימביוט שעובר לאדי ברוק אויב של ספיידרמן.
בחיבור החדש נוצרת הדמות ונום שיוצאת לחפש נקמה בספיידרמן.
בהמשך הדרך הסימביוט גם משתלב לרוצח מטורף ונוצר אחד האיובים הגדולים של ספיידרמן קארנג', שהוא גרסה רזה, אדומה וקטלנית יותר של ונום.

ונום קראנג וספיידרמן

ונום קראנג וספיידרמן

מחכים למידע חדש

עדיין לא ברור איך יעבוד סרט של ונום ללא ספיידרמן והאם הוא יהיה תלוש לגמרי מהעולם הכללי של מארוול וספיידרמן אך בספק זה מעלה עניין רב.
אם את רוצים לראות את הפוסטרים האחרונים שיצאו לספיידרמן אתם יכולים לעשות את זה כאן.

Tags:

You Might also Like

תפריט נגישות