LOADING

Type to search

גוג גו ביקורת ״פאוור ריינג'רס״

נכתב ע"י ‎עומרי קמיונר
גו גו לבית הקולנוע אחרי שנים במדיה הביתית חבורת הפאוור ריינג׳רס הוותיקה מגיע לקולנוע שוב, הסרט מתבסס על הסדרה הראשונה, שהיא בעצמה מתבססת על סדרה יפנית.
למי שלא מכיר את המותג של פאוור ריינג'רס, הסיפור מספר על חבורה של צעירים מקבלים כוחות מיוחדים, הכוחות מגיעים מחייזר בשם זורדון והרובט שלו אלפא. הפאוור ריינג'רס לוחמים בריטה והצבא שלה למנוע ממנה לשלוט בכדור הארץ.
ברגע שהדברים באמת יוצאים משליטה הפאוור ריינג'רס משתמשים בזורדים שלהם, שהם רכבים בצורות שונים של דינוזאורים. בנקודה הזו תמיד ריטה מגדילה את המפלצת שלה לענקית והפאוור ריינג'רס מאחדים את הרובטים שלהם למגה זורד.

המותג ממוצא מחדש

המותג עצמו של פאוור ריינג'רס הומצא ע"י חיים סבן, סבן קנה את הזכויות של סדרה יפנית והערך אותה מחדש, כל קטעי האקשן נשמרו מכוון שהדמויות עצמם לבשו מסכות ולא היה אפשר לזהות את השחקנים.
חדי העין ישמו לב שבסדרה הפאוור ריינג'רס הצהוב הוא בחורה אך החליפה שלו שונה מהפאוור ריינג'רס הורד, מכוון שבסדרה היפנית המקורית הוא בעצם היה בחור.
סדרת הפאוור ריינג'רס יצרה מספר סדרות המשך, פאוור ריינג'רס בחלל, פאוור ריינג'רס סמוארי והרשימה ממשיכה. סבן מכר את הזכויות לדסיני שהמשיכו להפיק את הסדרה ומאוחר יותר רכש מחדש את המותג במטרה להמציא אותו שוב.
לכן השם של הסרט החדש נקרא סבן פאוור ריינג'רס, סבן מנסה להיות מארוול.
 

החליפות החדשות

החליפות החדשות

חוזרים אחורנית בזמן.

הסרט מתחיל אי שם בעבר בתקופת הדינוזאורים חללית של חייזרים של הפאוור ריינג׳רס המקוריים מפסידים בקרב לריטה חברת צוות לשעבר שהחליטה לבגוד בהם, על מנת למנוע ממנה נצחון, ברגע האחרון זורדון המנהיג של הקבוצה באותה זמן מצליח להביס את ריטה בפיצוץ אדיר.
הפיצוץ עולה לו בחייו ובחיי הצוות שלו שנפל בקרב, שנים אחר כך אנחנו מגיעים לימינו ואנחנו לומדים להכיר חמישה בני נוער רגילים שכול אחד מהם הסתבך איך שהוא בצרות, הקבוצה מוצאת את עצמה בריתוק בסגנון הסרט "מועדון ארוחת הבוקר".

הצוות החדש

הצוות החדש


במזל או ביש מזל כולם מוצאים את דרכם במיקרה למכרה זהב מסתורי, החבורה שם מגלה חמישה מטבעות בעלי צבעים שונים, כך מתחיל המסע שלהם להפוך לגיבורים.
בסיפור מקביל ריטה מצליחה לחזור לחיים והיא במסע משל עצמה לבנות של את הגולאר, מפלצת שיכולה לשואב את כוח החיים של כדור הארץ אותו היא נכשלה להשיג בפעם הקודמת .
אך לפני שהם יכולים להפוך להיות גיבורים חברי הצוות מנסים להתגבש כחבורה, אך כל אחד מהם צריך להתמודד עם הבעיות האישיות שלו.
הבעיות עצמם מונעים מהם להפוך לבצע מורף לחליפה של הפאוור ריינג'רס שהכוח הזה הופך אותם לגיבורים, החבורה צריכה  להתגבר על הבעיות שלהם ולקחת את עצמו בידיים על מנת להציל את כדור הארץ.

הסרט עצמו

אליזבת בנקס בתפקיד ריטה

אליזבת בנקס בתפקיד ריטה


זה ברור לכולם שהסרט הוא סרט מקור והמטרה היא לבנות לנו את הצוות ולחשוף אותנו בהדרגתיות את התהליך שהם עוברים, האתגרים שלהם על מנת להפוך להיות צוות.
העלילה של הסרט היא בקצב האיטי וזה דבר שעובד לטובת הסרט וגם קצת לרעתו כי בסופו של דבר יש הרגשה שהחלק הראשון של הסרט חסר אקשן.
לסרט בהחלט לקח לו זמן להתניע, האיטיות היא במטרה לתת לדמויות במה, שאנחנו נוכל להתקשר אליהם רגשית ולהבין את מה שעובר להם ובכך שנגיע למערכה הסופית שהם התמודדו עם האתגר נוכל יותר לדואג להם, להיות לטובתם ולהבין אותם.
בנקודה הזו אנחנו מרגישים היטב את העבודה על הדמויות למרות שלפעמים יש הרגשה שהתסריט קצת חוזר על עצמו, הדיאלוגים גם יכלו לקבל שיפור.
כאשר אנחנו נכנסים לאקשן הוא פשוט מצויין ומלאה אדרנלין הצוות עצמו מגוון מאוד והכימיה בניהם חביבה במיוחד אך ללא ספק מה שהפך את הסרט הזה לכול כך מהנה זה ההומור שלו הוא תמיד שומר על אווירה קלילה והוא מלאה בקטעים משעשעים במיוחד וכמובן הבדיחות של  אלפא חמש שגונב את ההצגה בכול רגע שהוא על המסך.

השמות הגדולים

הסרט מצויד בהרבה שמות של שחקנים פעם ראשונה, שני השחקנים הגדולים שעומדים מאחורי המותג הם בראיין קראנסטון שחקן "שובר השורות" המשחק את תפקיד זורדן ואליזבת בנקס המשחקת את ריטה, בין שני השמות הגדולים אליזבת בנקס היא זו שמככבת בסרט ונותנת חיים לדמות הגנרית של ריטה.
שווה לציין את הפס קול המעולה של הסרט שטרם לאווירה הקלילה והכיפית שלו וכמובן שכלל גם את המנגינה הקלאסית שגרמה אפילו לי להתרגש.
במאי הסרט הוא דין ישראלייט שעומד מאוחרי סרטים קטנים וסרט אחד מדע בדיוני של נטפליקס בשם "Project Almanac", דן עושה עבודה טובה כמה שאפשר עם תסריט שבסוף היום מספר על קבוצה של נערים שמקבלים כוחות מחייזר וכל הסיפור שלהם מתבסס על סדרה יפנית.
 

מילה אחרונה

לסיכום אף פעם לא היתי מעריץ גדול של הפאוור ריינג׳רס אך הסרט הזה הצליח להיות מעניין משעשע ומלהיב וגם עטוף באפקטים מעולים כך שאני לחלוטין ממליץ עליו בחום אם אתם באים לראות סרט קליל שאומנם לוקחת לו קצת להתניע אבל לבסוף האקשן הופך להיות מבדר.

Tags:

תפריט נגישות