תקציר
העלילה עוקבת אחרי משפחה שחזרה למקום הולדתו של האב בעקבות מותו של אביו הרחוק, עקב תקיפה מסתורית האב חלה.

הבמאי לי וונל עשה לעצמו את מה שעשה לעצמו הבמאי טוד פיליפס, שניהם המלאים בעצמם בזכות הערכה שקיבלו כתבו סיפור המדגיש את הדברים המעורכים חלילה מישהו לא הבין את הגאונות החבויה בתסריט. התוצאה גם בסרט ״ג׳וקר: טירוף בשניים״ וגם בסרט ״איש הזאב״ נשיחה (לא מכוון) של האמרה של הסרט.

הסרט ״בלתי נראה״ עושה ספין מודרני על המפלצת האייקונית במטרה לדבר על אלימות בזוגיות. ״איש הזאב״ ניסה לעשות אותו דבר עם טראומה העוברת בין דורות הבעיה מרוב הדגש על האמרה הסרט שוכח לעשות כל דבר אחר לכן ריק מכל מה שעושה סרט לחווית צפייה.

הכתיבה של המשפחה לא מנסה לקחת אף אחת מהדמויות מעבר לקווי הגדרת הבסיס, הכתיבה של הדיאלוגים מרגישה כמו שיח עם בוט.

המטפורה ואיש הזאב לא חפפו כמו שצריך, שינוי הצורה של האב הוא איטי ואיש הזאב הנוסף לא חיפה בנוכחות. בפועל הסרט הוא שעה וחצי של התרחשויות גנריות ושיחות שלא אומרות בפועל כלום. במערכה האחרונה אומנם דברים מתרחשים אבל שורת המחץ הקשר או הותיר פואנטה נוראית או התפרק תלוי בכוונות שאתה מייחס לכתיבה.

יוניברסל חייבים לקחת פיקוד על היקום האפל, הם נעים בין הקצוות של יקום בלוקבאסטרים לסרטי נישה שבנויים לפי ראות עיניו של לי וונל שבינתיים לא סוחף את הקהל. מפיק שיוביל את הפרויקט בין המודלים, ספין מודרני בטוב טעם, אבל מותגי יכול להחליף את לזמן את הרוע, הפנים של המיינסטרים של ז׳אנר האימה בקולנוע.

המעטפת
הצילום שלף פילטר לא גימיק איכותי, העיצוב חסר נוכחות קולנועית. פס קול די גנרי.

לסיכום
איש הזאב הוא דגל צהוב לבמאי, היקום האפל ראוי לחזור לקדמת הבמה של ז׳אנר אימה אבל לא יוכל לעשות זאת כך.
ציון 18 👎 מאכזב