כאשר דיסקברי קנתה את אולפני וורנר היא מינתה את דיוויד זצלב למנכ״ל החדש, לאחר תקופה קצרה בתפקידו הוא עשה שיחה למשקיעים לגבי סדר העדיפויות של החברה, לא הופתענו לגלות שהוא הכריז שוורנר תתמקד במותגי הגדולים. ברשימה של המותגים הגדולים הופיעו הסמלים של קרטון ולוני טונס, אבל מאז בניגוד למותגים אחרים נראה שדיוויד עסוק בגירזונם מאשר בהשקעה חדשה.
לוני טונס הוא נכנס צון ברזל של התרבות בכלל, ושל אנימציה בפרט, החבר׳ה האלה בסביבה משנות השלושים. שני הסרטים שפותחו תחת המתכונת הישנה של וורנר קיבלו יחס לא הגון, ״קיוטי נגד אקמי״ ככל הנראה הולך לכיוון של מחיקה תמורה להחזרת מ״ס, ״לוני טונס הסרט: הצילו ! כדור הארץ השתגע״ ניצל כי וורנר מכרו אותו לחברת הפצה קטנה, חשוב שנתנה לו לראות את אור המקרן, אבל אין בכוחה לתת לו את הכבוד הראוי.
לאחר הביקורת הציבורית על היחס ללוני טונס דיוויד הוציא הודעה, ״לוני טונס יחזרו החל משנת 2028״, לבינתיים הודעה ללא מהות, לאור העובדה שלא נרשמה תנועה במחלקת האנימציה של וורנר לפיתוח תוכנית שאפתנית להשקת המותג מחדש שזקוקה לשנים האלה, הפוך המותג ממתין לאיוש כסאות שאולפני וורנר לא להוטים להשקיע בהם.
קרטון נטוורק עוברת בימים אלה יחס של רכב במשחטה, האולפן בפועל נסגר, יצירות רבות הוסרו בצורה כזאת או שונה, השיווק צומצם ועובדים רבים קיבלו מכתב פיטורים. החברה לא רואה ערך בקיומו, את היצירות הגדולות האחרונות שלו ״הרפתקות פין וג׳ק״, ״גמבול״ ו״רגולר שואו״ היא התניעה מחדש ואת האייקונים של שנות התשעים ותחילת שנות האלפים היא מתכוונת להביא לספיישל סיום הסדרה של האנה-ברברה שנראה מגניב, אבל בלי התשתית של האולפן נראה שקרטון תאבד את טביעת האצבע ופשוט תהפוך ללוגו על סדרות שפעם היו שלה. לבינתיים החברה לא מתכוונת להניע את הקלסיקות ברמה, ולא לתמוך בפרויקטים גדולים חדשים.
דיוויד והחברה שהוא מנהל פשוט לא מבינים את נכנסי התרבות שבבעלות וורנר, המותגים האלה אהובים על ידי קהל חם ונאמן לצד קהלים חדשים שלומדים להתאהב באנימציה. כמו שאומרים בפוליטיקה לא מבזבזים משבר טוב, התעשייה במשבר ענק, בינתיים היוצרים העצמאים מקבלים את הקהל הזה וגם פריים וידאו שחכמים דיו להבאתם לשירות. הצעד החכם ביותר שאולפני וורנר צריכים לעשות הוא קול קורא, לסדרות האלה לוני טונס ודמויות קרטון לא חסר קהל עם כותבים מוכשרים, תציאו עבודה למציעי הסדרות הכי טובים ליוצרי התוכן שיצרו את תכני המעריצים הכי אהובים, תנו לאנשים שמבינים את הז׳אנר את היצירות שמכירים כל שורה כל שטיק להצעיד אותם במקום להשאיר את האוצר קבור במחסן או להפקיד אותם בידי כותבים לא אמביציוזיים לז׳אנר.