ביקורות סרטים

״ילדות רעות: המחזמר״

מאת: הפנטום

תקציר
העלילה עוקבת אחרי קיידי הרון, לראשונה בחייה היא טעמה את החיים בתיכון, מציאות חברתית מתוסבכת ומאתגרת.

״ילדות רעות״ המקורי הוא אחד מהסרטים הנדירים שמזעזעים עד היסוד את הז׳אנר שלהם, עד היום שני עשורים אחרי יציאתו, כל קומדיות הנעורים נעשות בדרך כזאת או אחרת ביחס אליו. מהניסיון להמנע מהקלישאות שהוא הציב, ועד הניסיון לשחזר את האופי והמודעות העצמית המרעננים שהציג.
לדוגמה, זה נראה שנטפליקס שמו לעצמם למטרה לעשות ריפאופים עד שאחד מהם התפוס כמוהו, בנתיים אף אחד לא נגע ברף.

מחזמר בקולנוע הוא טריטוריה מסוכנת, יש מסה בקהל שקשה לשכנע אותה להגיע לכל סוג של סרט הכולל מחזמר, הטבו אומנם נסדק עם הצלחות כמו ״וונקה״ אבל זה עדיין הימור, בעיקר כאשר מדובר בעיבוד למחזמר במה אחרי הזעזוע מהסרט ״קאטס״.
הרכבת ההוליוודית לא עוצרת, האולפנים לשמחתנו לא הרימו ידיים מהתחום, אומנם הסרט הזה לא טוב כמו המקור אבל, הוא בהחלט חוויה מעניינת.

העלילה דומה מאוד למקור, לא הייתי אומר שהביצוע טוב כמו במקור, אבל מספיק טוב בנוסף אלמנטים מודרניים הוטמעו בה היטב. מרכיבי המפתח במקרה הזה הם המחזמר, התוספת העיקרית ליצירה וצוות השחקנים.
השירים ברובם טובים, לא הייתי אומר שכולם באיכות של מחזמר איכותי אבל, הם מתחברים היטב לעלילה. השירים של רג׳ינה הם הטובים ביותר, והבימוי בכמה מהשירים לגמרי רותם נכון את כלי הבמה לקולנוע.

צוות השחקנים לא מתעלה על הליהוק המבריק במקור, רנה ראפ היא ליהוק מעניין, לא הייתי אומר שהיא לגמרי רג׳ינה אבל היא יודעת לתת הופעה. שאר הצוות נע בין חמוד לחביב.

לסיכום
ילדות רעות: המחזמר מבויים היטב בקטעי המחזמר אבל הוא מפספס את האפקט המהפכני של המקור, כגרסה מוזיקלית של הקלאסיקה כן הוא סבבה.

ציון 71 👍 חביב

טריילר

כתיבת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

תפריט נגישות