LOADING

Type to search

להיט חדש מטריף את ילדי מדינת ישראל וקוראים לו זומלינגס (ZOMLINGS) מבית החברה הספרדית MAGIC BOX.

תעצמו עיניים ותדמיינו עולם דומה לשלנו אך במקום אנשים יש מפלצות קטנות ומוזרות, במקום האיש שאוסף את הזבל יש מפלצת חביבה שעושה את העבודה הזו. הכל התחיל שמישהו הביא למשרד שלנו את הצעצוע החדש והסקרנות של כל שאר הכתבים גדלה כאשר התחלנו לחפש ולבדוק יותר פרטים על המפלצות הקטנות והמדליקות הללו ובכן לבסוף החלטנו לשלוח את דני לעשות קצת עבודת מחקר על הנושא והוא חזר עם תובנות שאנחנו שמחים לשתף אותם איתכם.
הזומלינגס הם מפלצות קטנות ומוזרות אשר חיות בעיר שמחולקת למספר שכונות, לכל שכונה יש מאפיין מסויים לדוגמא מלון רדוף רוחות בו נמצאים הזומלינגס היותר מפחידים ועד לקרקס שבו יש את מפלצות הזומלינגס המוזרים ביותר.
מטרת המשחק הוא בעיקר איסוף כל דמויות הזומלינגס , בסדרה הראשונה שנמכרת כרגע בישראל יש מעל ל-100 דמויות שונות. בנוסף לדמויות אוספים גם חלקי מבנים שניתן לאחסן בהם את הזומלינגס ואז אנו יכולים ליצור את עיר הזומלינגס כפי שאנו רוצים.
מבחינת ההורים אנו מקבלים פה משחק שיעסיק שעות את הילדים וגם מעודד אותם ליצור קשרים חברתיים ומסחריים כי אם הם רוצים לאסוף את כל הזומלינגס עליהם להחליף עם חבריהם או להרוויח אותם במשחק נגדם.

קופסאת זומלינגס

קופסאת זומלינגס


חבלית זומלינגס

חבילת זומלינגס

ישנם מספר חבילות של זומלינגס שנמכרות בישראל:

-חבילה רגילה שמכילה דמות זומליגס אחת
-חבילה שמכילה דמות אחת ומבנה אחד
-חבילה שמכילה בית ו-2 דמויות
-חבילה שמכילה מלון קסמים ו-2 דמויות יחודיות זוהרות בחושך
-קופסת איסוף ממתכת שמכילה 5 דמויות
-ערכת אסף מתחיל שכוללת חוברת , חבילה ובית

הסדרה הראשונה הופצה בחורף האחרון בישראל ומבדיקה שערכנו אנו צפויים לקבל בקרוב את סדרה 2 שכוללת הפתעות רבות אז יש למה לצפות.
הזומלינגס הוא אחד המשחקים היותר מוצלחים כרגע בעולם וההצלחה הזו לא פסחה על ישראל וניתן להשיג את שלל המוצרים ברשתות הצעצועים שלנו.
האם אתם חובבים של זומלינגס? יצא לכם לאסוף ? רוצה לשמוע על עוד דברים מדליקים וחשובים אל תשכחו לעקוב אחרינו בדף הפייסבוק ובאתר על מנת להיות מעודכנים.
 

שקית זומלינגס

שקית זומלינגס


 
ארמון זומלינגס

מלון זומלינגס

Tags:

תפריט נגישות