הטריילרים פוגעים בסרטים עצמם והגיע הזמן לדבר על זה

המפיקים בהוליווד הם פחדנים, הם פחדנים שאנשים לא יבאו לסרטים שלהם אז דואגים לפמפם כמה שיותר טריילרים לסרט, קטעים מהסרט, תמונות  ואנחנו מגיעים לנקודה שיש הרגשה שראינו כבר את הכל לפני שעוד הגענו לסרט עצמו. המצב חמור יותר כאשר זה מגיע לנקודה שהם מגלים לנו נקודות עלילה חשובות בסרט ומישהו חייב לעשות בנושא, בגלל שהדוד של מנהל האתר Sfnews מכיר את מנהל הוליווד (לא האולפן פשוט השלט) נמצא כרגע במשימה סודית החלטנו שפשוט כרגע אפשר רק לכותב כתבה על הנושא.

 

מנקודה זו ולהמשך הכתבה יש ספויילרים לסרטים כמו באטמן נגד סופרמן, קפטן אמריקה מלחמת האזרחים, מלתעות, שליחות קטלנית גנסיס והחוש השישי אם לא ראיתם את אחד מהסרטים הללו ועיניים שלכם רגישות לספויילרים אנחנו ממליצים לזרוק את הטלפון הנייד לשירותים, את המחשב מהחלון ואת ההדפסה של הנייר A4 שעשיתם על חשבון העבודה לגרוס (כן אנחנו יודעים מי אתה מנחם!!).

הטריילר סופי של באטמן נגד סופרמן גילה לנו שהאויב האגדי של סופרמן מופיע בסוף הסרט והוא חלק מהתוכנית של לקס לותר' להרוג את סופרמן, התגלית גזלה את ההפתעה מהרבה מהעריצים של הסרט שציפו לראות מאד את הסרט. טריילרים בכללי מגלים יותר מדי לנקודה שבה אפשר לראות את כל הסרט אם מאחדים את הטריילרים, קטעים מסוג זה אפשר למצוא ביוטיוב.

החטא בחשיפת יתר לא מוגבל רק לסרטים של די.סי ונוגע בכל האולפנים. בסרט האתחול/המשך לשליחות קטלנית, הטריילר גילה יותר מדי לנקודה שרוב הקטעים הטובים ביותר בסרט הופיעו בטריילר עצמו ויותר מכך התגלית החשובה ביותר בסרט הנקודה שבה אנחנו מגלים שג'ון קונור מושיע האנושות ומציל בני האדם מהמכונות הוא בעצם בובה של סקיינט מופיע בטריילר עצמו לכן נשאלת השאלה למה?? ועד מתי??

אם חשבנו שהאולפנים הבינו את המסר זה המשיך עם סרטים כמו אי הגוגלות: קונג (את הביקורת שלנו לסרט אתם יכולים לקרוא כאן) שבו אנחנו די רואים את כל הסיפור של הסרט בטריילרים עצמם, לאחרונה יצא הטריילר לסרט מהיר ועצבני ואנחנו גילנו כבר בטריילר הראשון שדמותו של וין דיזל דומינק עומדת לבגוד בקבוצה עצמה, הכל היה טוב ויפה ואפילו מסקרן. לחובבי הסדרה עלו מספר שאלות, למה ? האם הוא באמת בוגד? ובטריילר שיצא לאחרונה דומינק צועק "אין לי ברירה" מרגיע אותנו הצופים שהוא עדיין בחור טוב ופשוט עושה את הדברים הנוראים הללו בגלל שאין לו ברירה!! וכאן נשאלת השאלה למה? בניתם כבר סיפור מעניין גרמת לנו להסתקרן ולרצות להבין מה מניע את וין דיזל והנה אנחנו כבר מגלים את זה עוד לפני שרכשנו כרטיס או צפינו בארבע דקות (למה ארבע כי משתמשים בחמש יותר מדי) של הסרט שלכם. (את הטריילר החדש אפשר לראות כאן).

בטריילר של אקס-מן אפוקליקפסה אנחנו רואים את כל העלילה של הסרט כולל התגלית שאנחנו מגלים שאבא של קוויקסילבר הוא מגניטו, בסרט האקס-מן העתיד שהיה הם זורעים זרעים שמכין את הרעיון והתגלית מגיעה לסרט ההמשך אנחנו כבר שומעים על זה בטריילר. עוד נקודה נוראית בטריילר היא התגלית של וולברין. כל חובבי סרטי האקס-מן דאגו האם יו ג'יקמן יחזור לתפקיד ויופיע שוב בטריילר, פוקס אומנם דאגו לטפטף תמונות של ג'קמן בסט הצילומים אך לא היה אישור על כך שהוא יופיע בסרט עצמו ואז בטריילר אנחנו רואים את הטרפים מצופי אדמנטיום שלו ואנחנו מבינים שנראה אותו. את הביקורת שלנו לסרט אתם יכולים לקרוא כאן.wolverineclaws,

 

 

מארוול גם יודעים לחטוא בנקודה הזו וזה הגיע עם הסיפור של ספיידרמן, לאחר הכישלון של ספיידרמן 2 סוני ומארוול הודיעו שהדמות תעבור לעולם של מארוול ובכך דאגו לרגש את הצופים, השאלה הייתה האם נראה אותו בסרט קפטן אמריקה מלחמת האזרחים והרבה תאוריות רצו אך לא היה אישור לנושא ולבסוף הטריילר גילה את האמת לפני שיכלנו ללכת לקולנוע ולראות את זה.

 

תדמיינו שהייתם הולכים לקולנוע ואז אתם רואים טריילר לסרט עם ברוס ווילס המספר לכם על אדם שעוזר לילד המתקשר עם רוחות רפאים ועוד לפני שהטריילר נגמר אנחנו כבר מגלים שרגע ברוס ווילס הוא רוח רפאים מהתחלה, זה היה לגמרי הורס את הסרט נכון ? הבעיה שהאולפנים מבינים שהסרטים עושים את הכסף הגדול שלהם לרוב בסוף שבוע הראשון או השני לצאת הסרט והם מנסים לדואג שכמה שיותר אנשים יגיעו להקרנת הבכורה של הסרט, הדרך לעשות זאת היא לפמפם כמה שיותר על הסרט ואי אפשר פשוט להראות את אותם קטעים שוב ושוב אז הם טורחים להוציא קטעים נוספים לנקודה שהם מגלים יותר מדי. דרך אגב הסרט הקטן הזה שסיפר על הפסיכולג שעזר לילד שרואה רוחות רפאים עשה בסוף שבוע הראשון שלו רק 30 מיליון דולר אך אתם יודעים מה? השיטה הישנה של פה לאוזן עבדה והסרט עשה כמעט 30 מילון דולר כל סוף שבוע למשך חודשיים.

אם ניקח לדוגמא את הטריילר לסרט מלתעות שלא מראה את הכריש לכל הטריילר (גם בסרט לוקח זמן רב עד שאנחנו רואים אתה כריש), הכי הרבה שאנחנו מקבלים את הסנפיר של הכריש והוא נחשב אחד הטריילרים הטובים ביותר. הטריילר מלא אימה פחד מכך שהוא משאיר אותנו מנחשים עד שנגיע לקולנוע עצמו. הסרט מלתעות נחשב איך משוברי הקופות האגדים עד היום והסרט שפתח את הרעיון של סרטי קיץ.

לאחרונה יצא טריילר 40 שנה לסרט מלתעות, הטריילר אמור להיות יותר מדורני, יותר מעניין אך כל מה שהוא עושה זה פשוט הורס את הסרט עצמו את כל הקטעים הטובים ביותר. תבחנו את עצמכם ותחליטו איזה טריילר הייתם רוצים לראות

הגיע הזמן לחזור לימים שבהם טריילרים לא הורסים את הסרט ומשאירים רצון להגיע לקולנוע עצמו, אם יש למפיקים סרט טוב וסיפור טוב אל תספרו לנו את כולו בטריילר עצמו אל תראו את כל הרגעים הטובים ביותר בטריילר ותנו לנו להגיע לקולנוע עצמו ולראות את רוב הסרט.

 

תגובות

תגובות