LOADING

Type to search

ביקורת ל"ניצחים"

הסרט החדש בסדרת הטלויזיה הקולנועית שלא נגמרת הגיע למסך הגדול "הנצחים" של מארוול הוא ניסיון נוסף של החברה לקחת מותג פחות ידוע כמו "שומרי הגלקסיה" ולהפוך אותו להיות הצלחה.
הפעם הסיפור עוקב אחרי עשרה דמויות הקרובות לאלים שחיו בין בני האדם כל הזמן. הדמויות עסקו בעיקר בלהגן על כדור הארץ מהסטיות.
הנצחיים נוצרו ע"י השמימים אלים ענקים שהופיעו כבר מספר פעמים ביקום הקולנועי של מארוול.
עכשיו לאחרונה אחרי הבליפ שבו כל בני האדם חזרו שוב הנצחיים מוצאים את עצמם בדילמה ועומדים לשבור את האי התערבות בחיי בני האדם שלהם.

הסרט החדש הוא גם אחד מהסרטים היותר מגוונים מחינת דמויות של מארוול עד היום, הרצון של מארוול להכליל כמה שיותר מגווני הקשת הוא רעיון חשוב ומשמח, למרות כל הביקורת הגדולות שנשמעו על הסרט הבחירה לא משפיעה על הסרט עצמו.

"הנצחיים" עד כה סובל מ55% באתר RT', אתר המדרג סרטים, זה הציון הנמוך ביותר עד היום לסרט של מארוול.
הסיבה לכך היא גם דבר טוב וגם הבעיה.
הסרט החדש של מארוול הוא הכי רחוק מלהיות סרט של מארוול.
הבחירה של האולפנים בבמאית זוכת האוסקר קלואי זאו לא שונה מכל הבמאים האחרים שהגיעו לעבוד באולפני מארוול (גיימס גאן לדוגמה) אשר הביעו את הסגנון המיוחד שלהם למארוול.
אך הפעם הבעיה שהחופש (שהוא דבר טוב) שהבמאית קיבלה מרחיק את הסרט מהמותג עצמו של מארוול (ניתן אפילו להרגיש את זה בצבעים של המסך… כן כן למארוול יש גוון ספציפי של צבעים שהם צובעים את כל הסרטים שלהם).
גם הסיפור עצמו שונה לגמרי, הדמויות עצמן הן מהתחלה יצורים בעלי כוחות על השווים לאלים. הדמות הראשית איקריס היא הכי קרוב שמארוול הציגה סופרמן במסך הגדול.
אך בשונה מדי.סי הדמויות של מארוול הם לא אלים, הם אנשים עם פגמים אנושיים שמקבלים כוח גדול ומנסים להתמודד איתו.
עכשיו כולם בקהל צועקים אבל מה עם תור' – להזכירכם גם תור' בסרט הראשון איבד את הכוחות שלו והפך להיות אדם כדי להתמודד עם הכישלון האנושי של אגו.

אם נשכח לרגע שהנצחיים הוא סרט של מארוול ונחשוב עליו כסרט מדע בדיוני המציג סיפור על משפחה של אלים המגעים לכדור הארץ הסרט היה מתקבל ביותר אהבה והבנה.
אתה לא יכול לנסות להיות חלק מהמותג הענקי של מארוול לסטות מהחוקים של המותג. אך לפעמים יש לזה מחיר.
"הנצחיים" הוא סרט טוב שמבויים הייטב ע"י במאית עם חזון מיוחד. הוא סובל מקשר ישיר לאחד המותגים המזוהיים ביותר כרגע בכדור הארץ ולכן הוא נשפט בחומרה יותר למרות שלא מגיע לו כך.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Next Up

תפריט נגישות