ביקורות סדרות

המהלכים המתים עונה 7 פרק 12

זומבילנד.

המהלכים המתים פרק 12 בעונה 7 חוזר אחרי זמן רב לעסוק בזומבים עצמם, ריק הגיע להסכם עם בעלי הברית החדשים הוא ישיג להם נשק, בתמורה בעלי הברית החדשים יעזרו לו להפיל את שילטונו של ניגן. ההתרגשות בשיאה כאשר העלילה לאט לאט מתקדמת לסוף של המושעים.
****ספוילרים מכאן ואילך ****
walkingdeads07e12
הפרק החדש באמת לא עוסק דווקא בזומבים הוא חוקר את המערכת היחסים של ריק ומישון, מתחילת העונה בני הזוג הציגו ריחוק בעקבות ההכרות שלהם לוסיל וניגן. בפרקים הראשונים מישון הייתה יוצאת לצוד לבדה כאשר ריק היה נישאר מנסה לרצות ניגן ולעצור ממנו והמושעים לפגוע בשאר הצוות.
מהרגע הראשון של הפרק אנחנו רואים את השינוי בדמויות, הם מחייכם, צוחקים ומאושרים. החזרה של ריק החזירה חזרה גם את המערכת יחסים של בני הזוג והם יוצאים לעולם לחפש כלי נשק. ריק ומישון מגעים לאזור של פארק שעשועים גדול ושם מגלים מצבור של נשק אדיר, ריק מנסה לחסל מספר זומבים מנקודה גבוהה ונופל מטה, מישון רצה לעבר ריק ומנסה לסייע לו אך נראה שזה מאוחר מדי לגיבור שלנו (נו באמת כותבים אנחנו יודעים שריק מוגן) אך ברגע שמישון חושבת שהיא איבדה את ריק היא זורקת את החרב לאדמה ונותנת את עצמה לזומבים. בנקודה הזו אנחנו למדים על אהבה הגדולה שיש למישון לריק והיא לא מוכנה לאבד אותו.
 
אנחנו גם למדים שהדמויות האחרות בפרק מנסים למצוא פתרון לבעיה, מצד אחד רוזיטה עדיין מתוסכלת מנסיון התנקשות שלה, שלא צלח בניגן. רוזיטה יוצאת לחפש נשקים אך חוזרת בידים ריקות.  הסבלנות של רוזיטה נגמרת והיא רוצה את הראש של ניגן.  טרה מנסה להחליט האם לספר לריק על הקבוצה של נשים שהיא פגשה, יש להם את הנשק לסייע לחסל את ניגן.
הפרק עצמו מצד אחד קצת החזיר אותנו לימים הטובים של המהלכים המתים, ריק ומישון נגד זומבים, מחפשים מזון מנסים לשרוד חזרנו לאיום הטוב וישן של הסדרה שהוא כרגע פחות מאיים מניגן עצמו. הבעיה שיש כאן הרגשה שהכותבים מנסים למלא את הזמן לקראת סוף העונה. אנחנו יודעים לאיפה הסדרה הולכת, הכותבים יודעים את זה, השחקנים יודעים את זה, אפילו הדמויות עצמם יודעות את זה שאנחנו מתכנסים לפרק של הקרב הגדל שקרב להגיע.
 

כתיבת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

תפריט נגישות