LOADING

Type to search

כל מה שצריך לדעת ולהכיר על הטריילר של דדפול

בסופשבוע האחרון התברר שלא תהיה קטע סיום בסוף הסרט של וולברין כמו שאנחנו רגילים בדרך כלל לראות בסרטים של מארוול ואקס – מן, במקום זה קיבלנו את הטריילר של דדפול 2 ואנחנו רוצים לקחת כמה דקות לדבר על זה. רוצים לקרוא את הביקורת שלנו לסרט ? לחצו כאן.
למי שלא ראה את הטריילר אנחנו מצרפים לינק.

דדפול הוא סופרמן

ברגע שוויד ווילסון (דדפול) שומע את הזעקות של האיש לעזרה הוא רץ לעבר תא הטלפון להחליף בגדים, הבעיה שלוקח לו יותר מדי זמן להחליף את הבגדים. מי שלא יודע ההחלפה של הבגדים היא סימן היכר מובהק של סופרמן.

כאשר דדפול נכנס לתא להתלבש כתוב בצד של התא Nathan summer coming soon

מי שלא יודע ולא מכיר Nathan Summer הוא הבן של ג'ין גריי וסקוט סאמרס (ציקלופ) הוא נודע גם בשם קייבל. זה לא שמועה וכבר נודע שקייבל עומד להופיע בסרט ההמשך. על התא הטלפון האיות של הטקסט קצת שונה מטעמי בריאות אני אפרש את זה בצורה הנכונה ולא בצורה שדדפול פירש את זה. בנתיים לא ידוע מי ישחק את התפקיד אך לאחרונה הוא נקשר לכוכב גלדיאטור.
nathan summer coming soon

דדפול רץ לרקע המוזיקה של סופרמן

בזמן הריצה של דדפול אנחנו שומעים את המוזיקה המפורסמת נודעת של סופרמן. המוזיקה נכתבה ע"י המלחין האגדי ג'ון וויליאמס.

סטן "האגדה" לי מופיע

סטן לי הוא היוצר של אקס – מן, ספיידרמן ובערך כמעט כל דמות בעולם של מארוול. סטן הוא לא בישן והוא מופיע להופעת אורח כמעט בכל סרט שיצא של מארוול, נראה שהוא הסכים לעשות חסד ולהופיע לרגע בטריילר של דפפול.
stanlee

firefly

בזמן שדדפול רץ להציל את האיש אנחנו רואים את השם Firefly על הקיר, מי שלא יודע Firefly היא סדרת מדע בדיוני על קאובואים בחלל שיצר לא האחר מי ג'וס וידון. אם לא ראיתם את הסדרה היא מאד ממולצת והסרט פשוט מעולה.
firefly
 

פוסטר של לוגאן מופיע ברקע

כאשר דדפול רץ לעבר האיש הזקן לסייע לו אנחנו יכולים לראות בברור את הפוסטר של הסרט לוגאן מופיע ברקע, זה בברור סימן מובהק של דדפול לשבור את הקיר הרביעי ולהתייחס ללוגאן כסרט בעולם שלו.
loganposter
 

הטקסט של הזקן והים רץ ברקע

בסוף הטריילר אחרי שכל הכתוביות נעלמות מופיע הטקסט של הזקן והים, הזקן והים הוא סיפור זוכה פוליצר של הסופר ארנסט המינגווי. אולי יש כאן רפרנס ללוגאן בהיותו הזקן ? בלי קשר בערך באות יום שהטריילר יצא לאור לפני 65 שנה המינגווי הוציא לאור את הסיפור.
oldmanandthesea
 
ראיתם משהו שפספסנו ? רוצים לספר לנו ? עדכנו אותנו בדף הפייסבוק שלנו

Tags:

1 Comment

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

תפריט נגישות