יש לכם רעיון ליצירה הורגת?

 

אולפני MGM, יוניברסל, EON הפקות ו-United Artists Releasing השיקו יוזמה גלובלית הקוראת למעריצי 007 ליצור עיצובים מקוריים לפוסטר של ג'יימס בונד, לקראת יציאת הסרט החדש בסדרה 'לא זמן למות' באפריל 2020.

השופטים, מצוותי השיווק של MGM, יוניברסל ו-United Artists Releasing, מחפשים עיצובים "מיוחדים, מושכי עין, ולחלוטין בונד". בהשראת סרטי בונד עם דניאל קרייג, על העיצובים לחגוג את מורשת העיצוב של המותג, ויישפטו על יצירתיות (30%), מקוריות (30%), והבנה של נושא התחרות (40%).

צפו בהכרזתו של דניאל קרייג על התחרות:

 


 

5 יצירות ייבחרו כזוכות, וכל יוצר יזכה בפרס של £2,000. בנוסף, 20 יצירות נוספות ייבחרו כפיינליסטיות ויזכו בפרס של £250.

על המשתתפים להגיש את הצעותיהם עד התאריך 16 בינואר 2020, כאשר הזוכים יוכרזו בתחילת מרץ.

מידע נוסף ניתן למצוא באתר התחרות: 007.talenthouse.com

'לא זמן למות' יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-9.4.20.

תגובות

תגובות