LOADING

Type to search

ההתחלה של השתלטות הרובוטים

Come with me if you want to live!

לא חסר סרטי מדע בדיוני שמספרים על הסוף הקרב של האונושות ע"י טכנולוגיות A.I שיקומו על היוצרים שלהם ויחלו להשמיד את המין האנושי אחד אחרי השני, לפני מספר שנים החברה Boston Dynamic   פרסמה את הסרטון של על הרבוט SPOT שהוא סוג של כלב רובוט המסוגל לעלות על משטחים תלולים ואפילו יכול לתקן את עצמו אם הוא מחליק בקרח קר.

 

החברה Boston Dynamic

חברת ההנדסה הכי מסקרנת בשנים האחרונות, החברה מתמקדת בבניה של רובוטים שונים.
החברה שומרת על סודיות רבה ומשחררת מדי פעם סרטונים ליו טיוב על הרובטים שלה, בשנים האחרונות – הציגה את הרובוט הראשון שלה למכירה – הרובוט ספוט.
המפרט של הספוט מתואר כקל מספיק אך חזק להרים עד 14 קילו, יכול לעבוד עד 3 שעות של בטריה וניתן להטעין אותו בעתיד והוא יכול ללכת עד 1.9 קילומטר.
בנוסף לכך ספוט יכול לפתוח דלתות, לנווט בקרקע, לעמוד בתנאים של קור וחום וליצור מפות תלת מימד של האזור.
אין מחיר רשום והמכירות של ספוט מוגבלות, אתם יכולים להירשם למכירה המוקדמת באתר שלהם לחצו כאן

מתקדמת גם לרובוטים אנושים

לא עבר הרבה זמן והחברה שחררה סרטון של הרובוט האנושי שלה ATLAS המסוגל לעשות פארקור ואפילו לעשות תרגילי אקרובטיקה.
אחרי שרואים את הסרטון של ספוט לא צריך לדמיין הרבה כדי לחשוב על עתיד שבו יצבו על הרבוטים הללו נשקים וישלחו אותם להילחם עם הצבא.

רובוטים ענקיים

בנתיים בצד השני של עולם התחילו לפתח רובוט ענקי מקא רובוט שיהיה אפשר להיכנס בו ולהשתמש בו כדי להציל בני אדם או לעשות את הדבר הכי חשוב שאפשר לעשות עם רובוטים ענקיים וזה לעשות קרובות רובוטים.

העתיד מלא רובוטים

האם כל זה מסמל את מה שאנחנו הכי הרבה חוששים ממנו? השתלטות הרובוטים על בני האדם ההתחלה שבה אנחנו מייצרים רובוטים ו A.I מספיק חכמים שיצליחו להשתלט עלינו גם ?
 

Next Up

תפריט נגישות