LOADING

Type to search

ספיידרמן כבר לא ..

ספיידרמן חוזר הבית

מארוול ודיסני מוכחים שוב שיש להם את היכולת להרוס גם את מה שהם יוצרים, אולפני הענק עם הסרטים הרווחים ביותר השנה והסרט הרווחי ביותר אי פעם "הנוקמים סוף המשחק" שברו את הכלים גם עם אולפני סוני על ספיידרמן.
רק לפני מספר חודשים מארוול ונטפליקס הודיעו על פירוק השותפות בינהם, מה שאומר שהסדרות נטפליקס של הגיבורים "דרדוויל", "ג'סייקה ג'ונס", "לוק קייג" ו"איירון פיסט" סיימו את ההרצה שלהם.
לאחרונה מארוול גם הודיעו על כך שהם בכללי מבטלים לגמרי את הסדרות מהיקום עצמם, מה שאומר שהדמויות הללו נמחקו לגמרי מהקיום שלהם ברמה של הסיפור עצמו.
הסיפור עם ספיידרמן הוא שונה, כאשר עם נטפליקס הדמויות עדיין נשארו של מארוול – ספיידרמן הוא בעיה אחרת לגמרי.

מארוול עשו מכירת חיסול

באמצע שנות ה90 שמארוול היו בבעיה כספית הם מכרו את הזכויות לסרטים של הדמויות שלהם בגרושים, סוני לקחו את ספיידרמן וכל מה שקשור אליו ופוקס לקחו את האקסמן, ארבעת המופלאים.
פוקס לאחרונה נרכשו ע"י מארוול כך שהדמויות הללו חזרו לבית שלהם אך ספיידרמן הוכיח לרוב שהוא דמות מוצלחת שמצליחה להכניס כסף לסוני, כל עוד שסוני מפיקה סרט כל מספר שנים הזכויות עדיין נשארות של סוני.
הבעיה היית העם הסרט "ספיידרמן המופלא 2" שגרם לסוני לאבד לגמרי אמון במותג והם החליטו לשתף פעולה עם מארוול ולהכניס את ספיידרמן ל "קפטן אמריקה מלחמת האזרחים", הספיידרמן החדש נחשב אחד הספיידרמנים הטובים ביותר ואין ספק שהוא גם הרווחי ביותר מכוון ש"ספיידרמן רחוק מהבית" הוא הסרט הרווחי ביותר אי פעם של האולפנים של סוני.
סוני ומארוול ישבו לנהל דיונים על הסרטים הבאים של ספיידרמן והקיום שלו ביקום של מארוול אך מארוול רצו יותר כסף, סוני מצד שני נלחמו במארוול והעסקה התפוצצה.

ספיידרמן כבר לא ביקום של מארוול

מה שזה אומר שספיידרמן כמו שאנחנו מכירים אותו לא יופיע יותר ביקום של מארוול ויש מצב שגם ביקום הקולנועי של סוני, סוני מצד שני מרגישים בטוחים בעצמם עם ההצלחה "ונום" בטוחים שהם יצליחו לשחזר שוב את ההצלחה של ספיידרמן ללא מארוול.
האם זה אומר שאנחנו נראה את ספיידרמן של מארוול עם ונום? או שסוני עומדים לאפס שוב את הדמות? מה שכן רק שלא יהרגו שוב את הדוד בן.

תפריט נגישות