LOADING

Type to search

כל הקליפים החשובים מקומיקון – סאן דיאגו 2019

אנחנו הולכים לבלות הרבה זמן מול המסך

 
אין ספק שקומיקון סאן דיאגו 2019 הוא מלא חוויות מרגשות וגם הפעם הוא לא איכזב, עם ההודעה של של מארוול על שלב 4, קליפים חדשים לסרטים כמו "זה פרק 2", "פיקארד מסע בין כוכבים" ועוד הרבה.
אנחנו אספנו את הקטעים החשובים ביותר מהקומיקון וריכזנו אותם בכתבה אחת.
אז באו נתחיל.

מסע בין כוכבים פיקארד.

פטריק סטיוראט חוזר לתפקיד הבלתי נשכח של ג'ון לוק פיקארד, שנים עברו מאז שהוא סיים את תפקידו כקפטן החללית אנטרפיז, פיקראד מוצא את עצמו שוב מפקד על ספינה כדי להציל את חייה של נערה שיכולה להשפיע על כל הגלקסיה עצמה.
הסדרה מבטיחה הרבה תפקידי אורח של דמויות מוכרות וכפי שנראה בטריילר כבר אפשר לצפות לחזרתו של דאטה.
הסדרה יוצאת בשיתוף של אמזון פריים וCBS.

אהבה בשחקים 2

טום קרוז חוזר לתפקיד שהפך אותי לבתי נשכח בטריילר שודאג להזכיר לנו את כל הרגעים החשובים ביותר מהסרט הראשון, טום קרוז ידוע ביכולת שלו לייצר שוביר קופות ואם הוא החליט לחזור חזרה לסרט "אהבה בשחקים" כנראה שהוא מתכנן עוד מספר סרטים נוספים.
המוזיקה בהחלט תעלה זכרונות לכל חובבי הסרט המקורי.

זה פרק 2

הליצן האמתני של סטיבן קינג חוזר לחלק שני של הסיפור של "זה", שלושים שנה עברו מאז אירעי הסרט המקורי והילדים ממועדון המפסידים הפכו להיות מבוגרים, אין ספק שאפשר לצפות להרבה קטעי אימה וצוות שחקנים מבטיח מאד.
השאלה האם הסיפור ידבוק בספר ויציג לנו את הצב ששומר על כל המציאות (אנחנו לא ממצאים את זה).

השומרים HBO WATCHMAN

וואצמן הוא אחד מהקומיקסים הכי מפורסמים בהיסטוריה של הקומיקס, היוצר של הקומיקס אלן מור כבר טען בערב שהקומיקס בלתי ניתן להפוך אותו להיות לסרט. הבמאי ז לאק סניידר קח על עצמו להפוך את הקומיקס לסרט ואפילו ניסה לקחת פאנל לפאנל למסך ולא הצליח להלהיב את היוצרים.
HBO הודיעו כבר זמן רב שהם עובדים על גרסה משהלם לקומיקס עצמו לטלויזיה, הטריילר הציג את הסיפור וHBO לא עומדים לנסות לספר מחדש את הסיפור של הקומיקס. הפעם הם עומדים לספר סיפור חדש משלהם המתקיים ביקום של השומרים.

הארלי קווין – סרט אנימציה

עד שנקבל את הסרט החדש של "ציפור הטרף והארלי קווין" אנחנו יכולים להסתפק בסרט אנימציה מבית האנימציה של די.סי. תתכוננו להרבה קללות, אלימות וכל מה שאפשר להיות R בסרט אנימציה.
הטריילר מבדר כל כך שקשה לא לרצות לראות את זה.

המחזר חתולים

אין ספק שהטריילר הכי מוזר שנראה השנה בקומיקון דווקא מגיע מהמחזר המפורסם CATS, הסרט מציג חתולים בגוף של בני אדם או שילוב מוזר. המוזיקה בהחלט מדהימה אך קשה להוריד את העיניים מהשילוב המוזר של בני האדם והחתולים

ג'י ובוב השקט אתחול של הסרט

כאשר הבמאי קווין סמית' הודיע שהוא עומד להוציא סרט חדש בעולם של ג'י ובוב השקט כל האינטרנט התחרפן, הבמאי הודיע שהסרט יהיה גם אתחול אך בעקיצה לכל האתחול של הסרטים הפעם ג'י ובוב השקט מגלים שעומדים לעשות אתחול לסרט שלהם שאותו הם כבר ניסו לעצור ב "ג'י ובוב השקט".
תתכוננו להרבה הופעות אורח, בדיחות גסות וסרט שאוטומטי יהפוך להיות קאלט בוודאות.

וויצ'ר נטפליקס The WItcher

השחקן של סופרמן הנרי קאוויל כבר זמן מנהל ריב מול די.סי על ההופעה של סופרמן ואם הוא בכלל יחזור לשחק שוב את התפקיד של איש הברזל. בנתיים קאווביל לקח על עצמו את התפקיד של הוויצר' המבוסס על סדרת הספרים ומשחקי המחשב.
הסדרה יוצאת תחת נטפליקס שיש להם הרבה הצלחות וכשלונות רק הזמן יגלה מה יהיה העתיד של וויצ'ר.

Snowpiercer – רכבת הקרח

הסרט "רכבת הקרח" סיפר על עולם שבו בני האדם כמעט נכחדו ועל מנת לשרוד הם חיים ברכבת שנע במהירות בכדור הארץ שקפא, התושבים של הקדימה של הרכבת חיים בעושר ונחשבים לשכבה העליונה של תושבי הרכבת וכל מי שמאחורנית הוא התחתית של האנושות ומשרתים את הקדימה של הרכבת.
בסרט כיכב קפטן אמריקה עצמו כריס אוונס והוא הביא את המשפט מפורסם ביותר שכולל אכילה של תינוקות .. אנחנו לא ממצאים את זה.
הסדרה עצמה תעקוב על אותו קונספט.

עוד טריילרים

המטיף עונה 4 ואחרונה

חומריו האפלים

ווסטורולד עונה 3

המהלכים המתים עונה 10

המהלכים המתים ריק גריימס בקולנוע

ריק גריימס חוזר למהלכים המתים והוא עומד לעשות את זה בקולנוע, אחרי עשר עונות ושני סדרות של "המהלכים המתים" העתיד של השריף ריק גריימס עומד להיחשף בקולנוע.

ArrowVerse

הברק עונה 6

החץ עונה 8


 

סופרגיל

 

ברק שחור

 

תפריט נגישות