LOADING

Type to search

הסרטים החמים של פסח שלא כדאי לכם לפספס

הבחירות מעבר לפינה !!!

אבל אצלנו בעולם הקולנוע, בחירות נעשות כמה פעמים בשנה וכעת הגיע זמן לספר מהן הבחירות שלנו לסרטי הילדים המנצחים של פורים – פסח 2019.

פלא של פארק

על הפרק: פארק שעשועים, פיל מעופף וכלב מלכותי!
בבתי הקולנוע ב-21.3.2019
פלא של פארק מספר על ילדה צעירה ויצירתית המגלה יום אחד שפארק השעשועים המדהים שיצרה בדמיונה, קיים למעשה במציאות. ביום קסום אחד היא רצה דרך עצי היער כדי למצוא את ביתה, אז היא מגלה מושב של גלגל ענק עליו היא מטפסת ללא היסוס. לפתע היא מוצאת עצמה בפארק שעשועים. אותו פארק שהיא המציאה בדמיונה וכעת ניצב מולה במלוא הדרו. רק שבלעדיה, כל הדמויות והמשחקים נכנסים לאי סדר מוחלט. במסעה היא פוגשת חבורה מגוונת של חיות, ויחד הם רוקמים תכנית להצלתו של הפארק לפני שיאבד לנצח.
בדיבוב הקומיקאי המצחיק ישראל קטורזה ובתפקיד אורח כוכבת הרשת קים אור אזולאי.
הסרט יוקרן בדיבוב לעברית.

דמבו

בבתי הקולנוע ב-28.3.2019
אולפני דיסני והבמאי בעל החזון טים ברטון מציגים את דמבו, הרפתקה חדשה בלייב אקשן שמרחיבה את הסיפור הקלאסי האהוב בו נחגגו השוני הגיוון וערכי המשפחה וחלומות התגשמו אל השמים. בעל הקרקס מקס מדיצ'י (דני דה ויטו) שוכר את שירותיו של כוכב העבר הולט פרייר (קולין פארל) ואת ילדיו מילי וג'ו כדי לטפל בפיל תינוק שאזניו הענקיות הופכים אותו למושא ללעג בקרקס. אך כשהם מגלים שדמבו יכול לעוף, הקרקס עושה קאמבק מרהיב ומושך אליו את היזם הכריזמטי וי איי ואנדרוויר (מייקל קיטון), המגייס את הפיל המוזר למיזם הבידור החדש והגדול מהחיים – דרימלנד. דמבו ממריא לגבהים חדשים לצדה של הלוליינית המקסימה והמהממת, קולט מארצ'נט (אווה גרין) – עד שהולט מגלה שמתחת לציפוי הנוצץ, דרימלנד מלא סודות אפלים.
במאי: טים ברטון
שחקנים: מייקל קיטון, אווה גרין, קולין פארל, דני דה ויטו
הסרט יוקרן בדיבוב לעברית ובאנגלית.

רקסי המלך

בבתי הקולנוע ב-11.4.2019
מאז הגעתו לארמון בקינגהאם, רקס חי חיי מותרות. הוא הכלב הראשי בארמון ואפילו עקף 3 מחבריו הקורגיים במאבק על ליבה של המלכה. היהירות שלו יכולה להיות דיי מעצבנת. כאשר הוא גורם לתקרית דיפלומטית במהלך ארוחה רשמית עם נשיא ארצות הברית, הוא במהרה יורד מגדולתו. כאשר הוא נבגד על ידי אחד מחבריו, רקס הופך להיות כלב משוטט ברחובות לונדון. כיצד יוכל להציל את עצמו? באמצעות האהבה, הוא ימצא את הדרך לעמוד בפני הסכנות הגדולות.
במאי: בן סטאסן
הסרט יוקרן בדיבוב לעברית.
טריילר מדובב:

Tags:

You Might also Like

תפריט נגישות