LOADING

Type to search

מסע בין כוכבים ונטפליקס הולכים ביחד לעוד זמן רב

למקום שאף אדם אחר עדיין לא צפה בו

חובבי "מסע בין כוכבים" יכולים להיות רגועים, נטפליקס וCBS החברה שמחזיקה את הזיכיון לסדרות "מסע בין כוכבים", החליטו לפני כשנה וחצי לצאת לדרך ביחד ולהביא לנו את הסדרה "מסע בין כוכבים: דיסקברי", הסדרה החדשה שמתרחשת לפני עידן קירק וספוק מספרת על מייקל ברנם המורדת הראשונה בתולדות הארגון הכוכבים הפדרציה.

הצוות החדש

הצוות החדש


השחקנית סוניקווה מרטין-גרי המוכרת מהתפקיד "מהמלכים המתים", לקחה את התפקיד של מייקל ברנהאם אישה אשר גדלה בין גזע הוולקן והצטרפה לפדרציה. הסדרה מתרחשת בתקופה שהמלחמה בין בני האדם לקלינגונים רק החלה ומפקדת החללית "דיסקברי" השחקן המוכשר ג'ייסון אייזקס משתמש בשרותים של מייקל על מנת לנסות לבנות חללית עם היכולת לנוע יותר מהר מהטכנולוגיה הנודעת ביקום של "מסע בין כוכבים".

הקלינגונים החדשים

דמויות נוספות בסדרה הם הקלינגונים שעוברים שוב מתיחת פנים, בסדרה המקורית של "מסע בין כוכבים" הם נראו כמו בני אדם אך לאחר מכן עברו שינוי וקיבלו את המראה היותר נודע שלהם. חלק מהסדרה מתמקד באויבים של הפדרציה ובשונה מסדרות אחרות הדיאלוגים בין הדמויות הוא בשפת הקלינגונים (מה שלא כל כך נעים לשמוע).
בארצות הברית הסדרה מושדרת דרך CBS ומסביב לעולם הצופים יכולים לקבל אותה דרך שירות נטפליקס, כבר אחרי שישה פרקים CBS ונטפליקס הודיעו שהסדרה ממשיכה לעוד עונה.

קלינגונים החדשים

קלינגונים החדשים

נטפליקס ומסע בין כוכבים

לחובבי "מסע בין כוכבים" אין מקום יותר טוב בארץ חוץ מאשר בנטפליקס, שירות הזרמה מציג את כל הסדרות של מסע בין כוכבים "מסע בין כוכבים" , "מסע בין כוכבים: הדור הבא", "מסע בין כוכבים: חלל עמוק 9", "מסע בין כוכבים: וויאגר" וכמובן "מסע בין כוכבים: דיסקברי".
אפשר גם למצוא את מגוון נרחב סרטים בסדרה בנטפליקס, את הסדרה מצוירת ושני סדרות מקור אחת על המפקדים שלקחו תפקיד בחלליות של "מסע בין כוכבים" והשנייה על דמותו של ספוק.
האם אתם חובבים של הסדרה החדשה של מסע בין כוכבים? איזה מהמפקדים לדעתכם הוא המפקד המוצלח ביותר במסע בין כוכבים.
 

Tags:

You Might also Like

Next Up

תפריט נגישות