מהמערכת

הטירוף של הזומלינגס ממשיך עם סדרה מספר 2

זומלינגס הטירוף ממשיך

עוד לא הספקנו להתאושש מהטירוף שהזומלינגס חולל במדינתנו וסדרה 2 של הלהיט מגיעה כעת למחוזותינו. למי ששכח הזומלינגס הם מפלצות קטנות ומוזרות אשר חיות בעיר שמחולקת למספר שכונות, לכל שכונה יש מאפיין מסויים לדוגמא מלון רדוף רוחות בו נמצאים הזומלינגס היותר מפחידים ועד לקרקס שבו יש את מפלצות הזומלינגס המוזרים ביותר.

זומלינגס

זומלינגס

לאסוף אותם

מטרת המשחק הוא בעיקר איסוף כל דמויות הזומלינגס , בסדרה השנייה שמגיעה לישראל יש מעל ל-100 דמויות חדשות אשר מתווספות לדמויות מהסדרה הראשונה. בנוסף לדמויות אוספים גם חלקי מבנים שניתן לאחסן בהם את הזומלינגס ואז אנו יכולים ליצור את עיר הזומלינגס כפי שאנו רוצים , החלקים החדשים שנוספו הם מבנים בצבעי קריסטל שונים ולברי המזל שבינינו יצאו מבנים מזהב שהם נדירים במיוחד. מכל המבנים שאנו אוספים ניתן כעת לבנות ביתר קלות עיר על מפה שתימכר בקרוב בחנויות.
מבחינת ההורים אנו מקבלים פה משחק שיעסיק שעות את הילדים וגם מעודד אותם ליצור קשרים חברתיים ומסחריים כי אם הם רוצים לאסוף את כל הזומלינגס עליהם להחליף עם חבריהם או להרוויח אותם במשחק נגדם.

בית ספר לקסמים

בית ספר לקסמים

ישנם מספר חבילות של זומלינגס שנמכרות בישראל

– חבילה רגילה שמכילה דמות זומליגס אחת
– חבילה שמכילה דמות אחת ומבנה אחד
– חבילה שמכילה בית ו-2 דמויות
– חבילה שמכילה בית ספר לקוסמים ו-2 דמויות יחודיות שיוצאות רק בחבילה זו
– קופסת איסוף ממתכת שמכילה 5 דמויות
– ערכת אספן מתחיל שכוללת חוברת , חבילה ובית
– מפת עיר זומלינגס
הזומלינגס הוא אחד המשחקים היותר מוצלחים כרגע בעולם וההצלחה הזו לא פסחה על ישראל וניתן להשיג את שלל המוצרים ברשתות הצעצועים שלנו.

זומלינגס מפה

זומלינגס מפה


ערכת אספן

ערכת אספן

תפריט נגישות