ביקורות חדשות

ביקורת לסרט נגעת רצחת

הצלחנו לקבל הצצה לסרט החדש "נגעת רצחת" בהקרנת בכורה, ההקדמה להקרנה הייתה הרצאה מאלפת של אלוף האימה בטיק טוק גדכגדכ ובהמשך הממתק שהוא הסרט "נגעת רצחת"

בהתחלה הייתי לא בטוח שהסרט יכול לספק את הסחורה אך הסרט "נגעת רצחת" מרתק, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה רגשית, ויש לו השפעה עמוקה על הצופים בו. צילום מצוין שצולם על ידי ד"ר אהרון מקליסקי מושך אותנו מיד לתוך הסביבה התזזיתית של מסיבה, ובכך מייסד את הבמה לנסיעה המרגשת שתבוא ברגעים הבאים. הסרט משלב פרולוג מצמרר עם עלילה מרכזית סוחפת בצורה חלקה לחלוטין, והוא עושה זאת בצורה שמעוררת את הקהל בגילוי הדרגתי של מערכת היחסים בין הדמויות.

בהיבטים הבסיסיים ביותר שלו, "נגעת רצחת" בוחן נושאים כמו אובדן ושכול, כמו גם את המידה שבה צעירים ילכו כדי למצוא ריגוש בחייהם. כאשר הגיבורים מוצאים את עצמם נרגשים לריגוש של רכוש קצר ותמורות מוזרות שלאחר מכן, ההיבט העל-טבעי של כישוף רוחני מוסיף טוויסט חדש לז'אנר האימה. בטוויסט הזה, האלמנט העל-טבעי של כישוף רוחני. זוהי פרספקטיבה מצוינת על הצורך בחיבור ומשיכה של אירועים מסוכנים בתרבות הצעירה של ימינו, שהוא נושא רלוונטי ומעורר מחשבה בעת ובעונה אחת.

סופי ווילד זורחת בתפקידה כמיה, גיבורה מסובכת וחזקה שעוברת מטמורפוזה יוצאת דופן במהלך הסרט. ההופעות של צוות השחקנים יוצאות דופן, כאשר ויילד בולטת במיוחד בתפקידה. ג'ו בירד עושה עבודה מצוינת בתפקיד ריילי, ומבטא גם את הרגישות וגם את התמימות של אח צעיר שנקלע לתרחיש מסוכן. גם אלכסנדרה ג'נסן, המגלמת את ג'ייד, וגם מירנדה אוטו, המגלמת את סו, מעבירות תחושה של מורכבות וריאליזם לדמויות שלהן, מה שעוזר לדינמיקה המשפחתית להיראות אמיתית ומובנת.

הבימוי של האחים פיליפו מיומן ומקורי, מעניק לסרט תחושה של קינטיות וחוש מקאברי של דמיון. המונטאז'ים של האנשים המתחלפים עם היד במהלך הלילה הכאוטי במסיבה מרגשים ומשעשעים כאחד. הם נותנים כבוד לאימה המסורתית ובמקביל מכניסים את הטוויסט הייחודי שלהם לז'אנר. העבודה שעשו צוותי האיפור והאפקטים החזותיים ראויה להערכה; הם יצרו מראות עוצרי נשימה ומטרידים שתורמים להשפעה הכוללת של התמונה.

למרות העובדה שהסרט החמיץ הזדמנות להעמיק בהשלכות החברתיות של המרדף של הצעירים אחר מזומנים מגניבים, הוא בכל זאת מצליח ללכוד את עניין הקהל בגלל הקצב התזזיתי והאווירה המפחידה שלו. "נגעת רצחת" משאיר את הצופים על קצה הכיסא שלהם על ידי מתן שפע של ריגושים ואימה שיכולים להשביע אפילו את מעריצי האימה המנוסים ביותר.

לסיכום

לסיכום, "נגעת רצחת" הוא סרט אימה אינטנסיבי וסוחף המשלב במיומנות נושאים רגישים של ילדות, אובדן והתמכרות עם היבטים מן העולם האחר. התוצאה היא תמונה שהיא גם קרבית וגם שובת לב. סרט זה הוא סרט חובה לכל מי שנהנה מז'אנר האימה ומתעניין בעשיית קולנוע בגלל הביצועים הנהדרים של הסרט, הבימוי מלא הדמיון והרגעים המרתקים מבחינה אסתטית. החוויה שחווית בזמן שראית את "דבר אלי" בהחלט תשאיר אותך גם עם רושם ממושך וגם עם לחיצת יד מוחשית של ריגושים וצמרמורת.

לצדי במהלך הסרט ישובים שני גברים חסונים מאד שבילו זמן רב במכון כושר ואחד מהם זינק המכיסא אחרי חצי שעה של סרט על מנת לקפוץ להביא מספר ממתקים מהמזנון, הוא לא נראה יותר באולם מאז. חוץ ממנו עוד מספר אנשים בחרו לקום וללכת לא בגלל שהסרט מלא דם או אברים רטושים בעיקר בגלל שהסרט חודר לך מתחת לעור וגורם לך באמת לפחד.אם נמאס לכם מאד סרט גנרי של רוצח במסכה וללכת לראות משהו טיפה יותר עמוק שהפחד בסרט מגיע מתוך משחק טוב וסיפור כתוב טוב יותר "נגעת רצחת" הוא הסרט בשבילך

כתיבת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

תפריט נגישות