מהמערכת

הסרטים המבוססים על משחקי המחשב הטובים ביותר

ככל שהוליווד תמשיך לנסות לכתוב סרטים לא מקורים ככה ימישכו לצאת ההמשכים, עיבודים לספרים זה לרוב לתקופת האוסקר או לסרטי בני הנעורים שיוצאים כל שבוע.
התחום שהוליווד החלה לעבד אך עדיין עם חשש מסויים (זה לא סרטי קומיקס) זה משחקי מחשב, היו מספר סרטים שניסו לצלוח להעביר את המחשב לסרט בצורה טובה אך לרוב זה יצא מביך,
לא מאמינים לנו תנסו לראות את האחים מריו.

וורקפט יוצא בסופשבוע הקרוב למסך הגדול (מה זה?) מי שלא מכיר את זה המשחק רצוי שיצא מהדלת של איזה חדר שהוא נמצא בו אם אתה נמצא בתוך מכונית נוסעת תרגיש חופשי גם  (לא .. לא באמת).
המשחק הוא אחד מחולצי משחקי האסטרטגיה וההמונים הגדולים ביותר שהיו ויהיו אי פעם בו תקחו חלק בעולם הקסום של אזורט, שבה המלחמה בין בני אדם לארוקים מרחשת עידנים.
עם החגיגות של הסרט ווארקרפט שיוצא לאקרנים אחרי שנים של עיבודים, החלפות באולפנים וכל סיבה אחרת הגיע הזמן לברך את באו למסך הגדול ואנחנו רוצים לציין זאת בחמישה סרטי המחשב הטובים ביותר שיצאו אי פעם (לדעתנו כמובן).

 
במקום החמישי –  דוום DOOM.
 
הסרט מבוסס על המשחק המחשב מגוף ראשון היה אחד מהסרטים הכי מצופים שכל גיימר יכל לדמיין, חייל מוצא את עצמו בבסיס נטוש במאדים אשר נכבש ע"י כוחות שטניים\ חיזריים והוא צריך לחלץ את עצמו מהמבוך האינסופי בעזרת כלי נשק שונים (כולל מסור) ולעצור את סוף העולם.
בזמנו שהסרט יצא ההייפ מסביב לסרט היה גדול והידעה שהרוק עומד להופיע בסרט הגבירה את הצפיה אך כגודל הצפיה כך גודל האכזבה והכותבים שלא באמת הבינו את חומר המקור ניסו לבצע מהפך בעלילה והפכו את הסרט בחלקו הראשון לשעמום אחד גדול עד לנקודה שבה הגיבור שלנו מתחיל לפצח ראשים ולהרוג חייזרים.
אז למה הסרט הזה נמצא ברשימה ? וכבכן בגלל קטע אקשן אחד קצר ומעולה שבו אנחנו צופים במבט של המשחק מחשב בשחקן שלנו כאשר הוא יוצא בקרב נגד המפלצות השונות.
 

 
במקום הרביעי – לארה קרופט. Lara Croft
 
נתעלם מהמבטא הבריטי הנורא של אנג'לינה ג'ולי והעובדה שהסרט נקטל בכל מקום אפשרי, לארה קרופט עדיין מצליח לשמור על קסם בכך שהוא מתבסס בחופשיות על הדמות ועדיין מצליח להשיג את החוויה של הנשית של
אינדיאנה ג'ונס. ג'ולי המשיכה בסרט נוסף כנראה בגלל התחייבות חוזית בתפקיד לארה מחפשת האוצרות.
עכשיו אחרי שסדרת המשחקים עברה איפוס אולי נזכה לראות סרט חדש של לארה קרופט קצת יותר בסגנון הישרדות ופחות נוצץ ומהרהיב.

 
במקום השלישי מקס פיין  Max Payne
כאשר הוכרז ההכנות לסרט של מקס פיין עם מארק וולברג האינטרנט רעש, השחקן/ דוגמן, האינטרנט היה חלוק על הבחירה שלו בעבור הדמות המיוסרת של מקס פיין אשר רדוף אחרי הרצח של בנו ואשתו. המבקרים פחות אהבו ואוהדים של הסדרה גם לא התלהבו על יתר המידה אך הסרט עדיין הביא את אפקט הכדור של המשחק וויזיאוליות מדהימה אשר נתנו לסרט עם תסריט בינינו ומשחק סביר דחיפה להיות מהנה אפילו לאחר צהריים של יום חסר מעש.

במקום השני מורטל קומבט. Mortal Kombat
מה אפשר לומר על סדרת המשחקים שיצאה בתחילת שנות ה90 ששינת לגמרי את התפיסה של עולם המשחקים החל בגרפיקה שבזמנו הייתה נחשבת מהפכנית דמות אמיתית במשחק מחשב, תוסיפו לזה אלימות והרבה דם והשליטה על כדור הארץ דרך תחרות עד המוות מעולם לא הייתה נפלאה.
אחד מהדברים גם שעשו את מורטל קומבט כל כך מדהימה היה הדמויות, סקורפין, סאב – זירו, גורו וכל הדמויות המיוחדות יצרו עולם מסקרן שנתן לנו שעות לשרוף על הכפתורים על מנת להשיג את ה Fatality הנכון.
הסרט שיצא אומנם היה גרסה יותר מעודנת ברמה של האלימות לעומת סדרת היוטיוב החדשה אך הביא את כל הדמויות הטובות למסך הגדול, הרבה אפקטים ומה שהכי חשוב מוזיקה שלא נשכחה עד היום הזה.

 
במקום הראשון האויב שבפנים Resident Evil.
כמו המהיר והעצבני נראה שאין סוף באמת להמשכים לסדרת סרטים של האויב שבפנים, הסרט הראשון היה מבוסס במקריות חלקית על המשחק מחשב אך עדיין שמר על הראיון הבסיס מאחורי המשחק. זומבים והרבה זומבים.
סדרת הסרטים חזרה והתרחקה מהמשחקים אך עדיין נשארה מעודפת על חובבי הקולנוע וזאנ'ר האימה אקשן עם הפאם פטל מילה ג'ובבויץ, בזמן שהשורות הללו נכתבות הסרט השביעי בסדרה כבר מצולם וההכנות לאיפוס הסדרה ובחירת דמויות חדשות נערך כנראה איפשהו באולפנים.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

תפריט נגישות